Аграрний тиждень. Україна
» » Мовою реклами в Україні є українська мова
» » Мовою реклами в Україні є українська мова

    Мовою реклами в Україні є українська мова


    До уваги рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами, а також споживачів реклами Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадує, що з 16 січня 2020 року набувають чинності нижченаведені норми законодавства, які стосуються мови реклами.

    Стаття 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    1. Мовою реклами в Україні є державна мова.

    2. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.

    3. Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.

    Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.

    Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

    Стаття 6 Закону України «Про рекламу»

    1. Мовою реклами є державна мова.

    2. Об’єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.

    3. Особливості використання у рекламі мов корінних народів і національних меншин України визначаються законом, що регулює порядок реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

    Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері реклами, на необхідність беззастережного виконання вказаних вимог законодавства, які спрямовано на захист державного статусу української мови; забезпечення функціонування державної мови як інструмента об’єднання українського суспільства, засобу зміцнення державної єдності та територіальної цілісності України, її незалежної державності і національної безпеки.






    Схожі новини
  • Підприємців Херсонщини оштрафували на 123 тисячі за рекламу
  • На Херсонщині обговорили питання контролю за додержанням законодавства про рекламу
  • На Херсонщині обговорять вимоги законодавства у сфері захисту споживачів, реклами, метрології та метрологічної діяльності
  • На Херсонщині відбудеться круглий стіл щодо захисту споживачів і реклами
  • На Херсонщині відбудеться семінар щодо вимог законодавства України в сфері захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мовою реклами в Україні є українська мова


До уваги рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами, а також споживачів реклами Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадує, що з 16 січня 2020 року набувають чинності нижченаведені норми законодавства, які стосуються мови реклами.

Стаття 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

1. Мовою реклами в Україні є державна мова.

2. У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.

3. Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.

Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.

Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

Стаття 6 Закону України «Про рекламу»

1. Мовою реклами є державна мова.

2. Об’єкти права інтелектуальної власності у рекламі використовуються мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства про охорону прав інтелектуальної власності.

3. Особливості використання у рекламі мов корінних народів і національних меншин України визначаються законом, що регулює порядок реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у сфері реклами, на необхідність беззастережного виконання вказаних вимог законодавства, які спрямовано на захист державного статусу української мови; забезпечення функціонування державної мови як інструмента об’єднання українського суспільства, засобу зміцнення державної єдності та територіальної цілісності України, її незалежної державності і національної безпеки.






Схожі новини
  • Підприємців Херсонщини оштрафували на 123 тисячі за рекламу
  • На Херсонщині обговорили питання контролю за додержанням законодавства про рекламу
  • На Херсонщині обговорять вимоги законодавства у сфері захисту споживачів, реклами, метрології та метрологічної діяльності
  • На Херсонщині відбудеться круглий стіл щодо захисту споживачів і реклами
  • На Херсонщині відбудеться семінар щодо вимог законодавства України в сфері захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.