Аграрний тиждень. Україна
» » Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України – президент УЗА
» » Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України – президент УЗА

    Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України – президент УЗА






    Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України. Адже ринок ЄС є стабільним платоспроможним імпортером, а ринок Азії – динамічно розвивається та збільшує споживання зерна.

    Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов під час обговорення перспектив та викликів для українського зернової галузі в 2019/2020 маркетинговому році в ефірі AgroFM.


    «Україна традиційно близько 35% зерна експортує до Європи, адже там проживає півмільярда платоспроможних людей, є розвинений життєздатний бізнес, який має можливість платити за нашу аграрну продукцію», – зазначив президент УЗА.

    Микола Горбачьов вважає Азію другим важливим ринком для українського зерна, яка за останні 5 років обійшла за обсягом та увагою українських експортерів зерна ринки Північної Африки, та продовжує динамічно розвиватися. Основним драйвером для зростання українського експорту зерна до країн Азії є зростання населення в цьому регіоні та його платоспроможності. За словами президента УЗА, в Індії населення щорічно зростає на 20-30 млн., також воно динамічно зростає і в Китаї. При цьому, молодь в Азії змінює традиції харчування – збільшує споживання хліба.

    «Подальший приріст населення в Азії дасть нам можливість збільшувати наш експорт в цей регіон, до якого ми вже постачаємо близько 30-35% вирощеного в Україні зерна», – переконаний президент Української зернової асоціації.

    Нагадаємо, що в 2019/2020 маркетинговому році Україна станом на 17 лютого 2020 року експортувала 38,36 млн. тон зерна, що на 7,54 млн. тон або 24,5% більше аніж  показник минулого року станом на таку ж дату (30,8 млн. тон). 

    В 2019 році валовий збір зернових та олійних культур сягнув рекорду – близько 98 млн. тон, а експорт в 2019/2020 маркетинговому році може досягти рекордних 60 млн. тон.

    У 2019 році Україна експортувала зернових на суму $9,6 млрд.

    Довідково

    Українська Зернова Асоціація (УЗА) – це об’єднання виробників, переробників та найбільших експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції.

    Основною метою діяльності УЗА є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, створення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.





    Схожі новини
  • Україна вперше відправила пшеницю в Еквадор
  • Європейський ринок є найперспективнішим для української сільгосппродукції
  • Україна є невід’ємною частиною світового ринку зерна
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна
  • Вітчизняні зернові найактивніше купують в ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України – президент УЗА






Європейський ринок та ринки Азії – це найбільш привабливі напрямки експорту зерна з України. Адже ринок ЄС є стабільним платоспроможним імпортером, а ринок Азії – динамічно розвивається та збільшує споживання зерна.

Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов під час обговорення перспектив та викликів для українського зернової галузі в 2019/2020 маркетинговому році в ефірі AgroFM.


«Україна традиційно близько 35% зерна експортує до Європи, адже там проживає півмільярда платоспроможних людей, є розвинений життєздатний бізнес, який має можливість платити за нашу аграрну продукцію», – зазначив президент УЗА.

Микола Горбачьов вважає Азію другим важливим ринком для українського зерна, яка за останні 5 років обійшла за обсягом та увагою українських експортерів зерна ринки Північної Африки, та продовжує динамічно розвиватися. Основним драйвером для зростання українського експорту зерна до країн Азії є зростання населення в цьому регіоні та його платоспроможності. За словами президента УЗА, в Індії населення щорічно зростає на 20-30 млн., також воно динамічно зростає і в Китаї. При цьому, молодь в Азії змінює традиції харчування – збільшує споживання хліба.

«Подальший приріст населення в Азії дасть нам можливість збільшувати наш експорт в цей регіон, до якого ми вже постачаємо близько 30-35% вирощеного в Україні зерна», – переконаний президент Української зернової асоціації.

Нагадаємо, що в 2019/2020 маркетинговому році Україна станом на 17 лютого 2020 року експортувала 38,36 млн. тон зерна, що на 7,54 млн. тон або 24,5% більше аніж  показник минулого року станом на таку ж дату (30,8 млн. тон). 

В 2019 році валовий збір зернових та олійних культур сягнув рекорду – близько 98 млн. тон, а експорт в 2019/2020 маркетинговому році може досягти рекордних 60 млн. тон.

У 2019 році Україна експортувала зернових на суму $9,6 млрд.

Довідково

Українська Зернова Асоціація (УЗА) – це об’єднання виробників, переробників та найбільших експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції.

Основною метою діяльності УЗА є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, створення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.





Схожі новини
  • Україна вперше відправила пшеницю в Еквадор
  • Європейський ринок є найперспективнішим для української сільгосппродукції
  • Україна є невід’ємною частиною світового ринку зерна
  • Присяжнюк: Україна планує цьогоріч експортувати 28 мільйонів тонн зерна
  • Вітчизняні зернові найактивніше купують в ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.