Аграрний тиждень. Україна
» » У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%
» » У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%

    У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%






    За підсумками 2019 року внутрішніми водними шляхами України було транспортовано 4,9 млн тонн зернових і продуктів перемолу — на 54% більше порівняно 2018 роком, і в 2,5 разу більше порівняно з 2016 роком. Про це йдеться в дослідженні консалтингової компанії Pro-Consulting.

    Як відзначає аналітик Pro-Consulting Неллі Онищенко, річковий транспорт продемонстрував найбільший приріст обсягу перевезень зернових минулого року. «У порівнянні з іншими видами транспорту, перевага річкового транспорту полягає в тому, що він дозволяє перевозити великі обсяги вантажів. Так, баржа вантажопідйомністю 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 двадцятитонних вантажівок», — зазначила вона.

    Водночас, зазначила Онищенко, існує низка проблем, які не дозволяють використовувати весь потенціал річкових перевезень: недосконала і застаріла публічна інфраструктура, дефіцит сучасного вантажного флоту, недосконале законодавство, яке не може забезпечити чіткого регулювання ринку, а також неконкурентні умови роботи в порівнянні з іншими видами транспорту через надмірне податкове навантаження.

    У 2019 році всіма видами транспорту було перевезено 68,2 млн тонн зернових і продуктів перемолу — на 23,6% більше порівняно з 2019 роком і на 43,8% більше, ніж у 2016 році. У структурі перевезень за видами транспорту, найбільша частка припадає на залізницю, за нею йдуть автомобілі.

    Обсяги перевезень залізничним транспортом в 2019 році зросли на 23,2% — до 40,5 млн тонн. Основними станціями призначення стали станції Чорноморська, Чорноморськ-Порт, Одеса-Порт, Миколаїв-вантажний, Жовтнева. На них припадало майже 84% перевезеного зерна. Як зазначається, після зниження в 2018 році на 7,8% через низку проблем, пов’язаних із процедурою оренди вагонів і дефіцитом зерновозів, ситуація в 2019 році дещо стабілізувалася.

    Обсяги автомобільних перевезень зросли на 16,1% — до 22,4 млн тонн. «Варто додати, що цифра 22,4 млн тонн відображає лише діяльність юридичних осіб. Тоді як якщо враховувати перевезення фізичних осіб, то, за оцінкою Pro-Consulting, обсяг в 1,5-2 рази більший і може складати від 33 млн до 40 млн тонн», — наголошується в дослідженні.

    https://ports.com.ua





    Схожі новини
  • Перевезення зерна залізницею збільшились на третину
  • Обсяг перевезення зерна залізницею України за січень-вересень 2019 р. зріс на 23,8%
  • «Нібулон» відкрив сезон річкових перевезень
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%






За підсумками 2019 року внутрішніми водними шляхами України було транспортовано 4,9 млн тонн зернових і продуктів перемолу — на 54% більше порівняно 2018 роком, і в 2,5 разу більше порівняно з 2016 роком. Про це йдеться в дослідженні консалтингової компанії Pro-Consulting.

Як відзначає аналітик Pro-Consulting Неллі Онищенко, річковий транспорт продемонстрував найбільший приріст обсягу перевезень зернових минулого року. «У порівнянні з іншими видами транспорту, перевага річкового транспорту полягає в тому, що він дозволяє перевозити великі обсяги вантажів. Так, баржа вантажопідйомністю 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 двадцятитонних вантажівок», — зазначила вона.

Водночас, зазначила Онищенко, існує низка проблем, які не дозволяють використовувати весь потенціал річкових перевезень: недосконала і застаріла публічна інфраструктура, дефіцит сучасного вантажного флоту, недосконале законодавство, яке не може забезпечити чіткого регулювання ринку, а також неконкурентні умови роботи в порівнянні з іншими видами транспорту через надмірне податкове навантаження.

У 2019 році всіма видами транспорту було перевезено 68,2 млн тонн зернових і продуктів перемолу — на 23,6% більше порівняно з 2019 роком і на 43,8% більше, ніж у 2016 році. У структурі перевезень за видами транспорту, найбільша частка припадає на залізницю, за нею йдуть автомобілі.

Обсяги перевезень залізничним транспортом в 2019 році зросли на 23,2% — до 40,5 млн тонн. Основними станціями призначення стали станції Чорноморська, Чорноморськ-Порт, Одеса-Порт, Миколаїв-вантажний, Жовтнева. На них припадало майже 84% перевезеного зерна. Як зазначається, після зниження в 2018 році на 7,8% через низку проблем, пов’язаних із процедурою оренди вагонів і дефіцитом зерновозів, ситуація в 2019 році дещо стабілізувалася.

Обсяги автомобільних перевезень зросли на 16,1% — до 22,4 млн тонн. «Варто додати, що цифра 22,4 млн тонн відображає лише діяльність юридичних осіб. Тоді як якщо враховувати перевезення фізичних осіб, то, за оцінкою Pro-Consulting, обсяг в 1,5-2 рази більший і може складати від 33 млн до 40 млн тонн», — наголошується в дослідженні.

https://ports.com.ua





Схожі новини
  • Перевезення зерна залізницею збільшились на третину
  • Обсяг перевезення зерна залізницею України за січень-вересень 2019 р. зріс на 23,8%
  • «Нібулон» відкрив сезон річкових перевезень
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.