Аграрний тиждень. Україна
» » Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід
» » Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід

    Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід


    Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід

    За даними статистики 2018-2019 років, загальний експорт з України до Японії збільшився на 7,8%. Найбільшу динаміку демонструють такі продукти як мед, соняшникова олія та перероблені овочі.

    За словами експертів японського ринку, сьогодні для експортерів відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Особливо великий інтерес спостерігається до меду та українських ягід.

    Поставки з України до Японії продовжують зростати. Так, експорт натурального меду виріс на 51% до $599 тис.; соняшникової олії – у три рази, до $1,9 млн; перероблених овочів – вдвічі, до $2,1 млн.

    Загальний експорт з України до Японії виріс на 7,8%, зовнішньоторговельний оборот – на 25%.

    «Сьогодні відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Наполегливі, послідовні та амбітні отримають все», – розповів партнер COIN / Consulting Integrated Юрій Луценко.

    Він зауважив, що окрім меду, Україна асоціюється у японців з чорницею і полуницею. Інші ягоди продати важче.

    «Експорт нашої чорниці спрямований цілком на ЄС, частина з якої потім реекспортується в Японію. Тобто наша ягода все-таки там з’являється, але під європейським лейблом. Тобто заробляють на нашій ягоді європейці», – відзначив експерт.

    За словами Луценка, залежність ринку Японії від китайського імпорту (щодо полуниці він складає 45%, щодо меду – 80%) відкриває Україні можливості, особливо в нинішні вірусні часи.

    «Японці регулярно запитують нас про ціни, якість, обсягах IQF strawberry. Ми дисципліновано розсилаємо специфікації по виробникам з експортним досвідом і репутацією. Відповіді поки що отримуємо менш регулярно», – відзначає фахівець.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Експорт українського меду до Японії рекордно збільшився
  • У січні-травні Україна експортувала 26,2 тис. тонн меду
  • Медові перспективи для України
  • Експорт меду скротився втричі
  • Україна збільшить експорт меду до 20 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід


Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід

За даними статистики 2018-2019 років, загальний експорт з України до Японії збільшився на 7,8%. Найбільшу динаміку демонструють такі продукти як мед, соняшникова олія та перероблені овочі.

За словами експертів японського ринку, сьогодні для експортерів відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Особливо великий інтерес спостерігається до меду та українських ягід.

Поставки з України до Японії продовжують зростати. Так, експорт натурального меду виріс на 51% до $599 тис.; соняшникової олії – у три рази, до $1,9 млн; перероблених овочів – вдвічі, до $2,1 млн.

Загальний експорт з України до Японії виріс на 7,8%, зовнішньоторговельний оборот – на 25%.

«Сьогодні відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Наполегливі, послідовні та амбітні отримають все», – розповів партнер COIN / Consulting Integrated Юрій Луценко.

Він зауважив, що окрім меду, Україна асоціюється у японців з чорницею і полуницею. Інші ягоди продати важче.

«Експорт нашої чорниці спрямований цілком на ЄС, частина з якої потім реекспортується в Японію. Тобто наша ягода все-таки там з’являється, але під європейським лейблом. Тобто заробляють на нашій ягоді європейці», – відзначив експерт.

За словами Луценка, залежність ринку Японії від китайського імпорту (щодо полуниці він складає 45%, щодо меду – 80%) відкриває Україні можливості, особливо в нинішні вірусні часи.

«Японці регулярно запитують нас про ціни, якість, обсягах IQF strawberry. Ми дисципліновано розсилаємо специфікації по виробникам з експортним досвідом і репутацією. Відповіді поки що отримуємо менш регулярно», – відзначає фахівець.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • Експорт українського меду до Японії рекордно збільшився
  • У січні-травні Україна експортувала 26,2 тис. тонн меду
  • Медові перспективи для України
  • Експорт меду скротився втричі
  • Україна збільшить експорт меду до 20 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.