Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину
АТУ»Новини»Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину

    Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину


    Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину

    Щоб запобігти поширенню в Україні COVID-19, робота Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, а також профільних служб, організована з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я.

    Державна служба зайнятості продовжує працювати у штатному режимі, але запроваджує тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями.

    У кожному центрі зайнятості розміщені оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості й обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця, номер телефону гарячої лінії обласного центру зайнятості. Телефонні номери "гарячих ліній" обласних центрів зайнятост: https://is.gd/Zs1MEj 

    Прийом документів від клієнтів, зокрема для реєстрації як безробітний/на, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами з вами зв’язується фахівець центру зайнятості. Для цього необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

    На виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб.

    Якщо ви вже зареєстровані як безробітний, кар’єрний радник з вами комунікує телефоном або через електронну пошту, відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, зв’яжіться з вашим кар’єрним радником або зателефонуйте на гарячу лінію обласного центру зайнятості.

    Відвідування центру зайнятості, що було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. У разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/філії через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції чи зняття з обліку.

    ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

    agroconf.org





    Схожі новини
  • До 2022 рівень безробітя скоротиться до 6%
  • До 90 тисяч гривень виплачуватиме безробітним державна служба зайнятості на створення власного бізнесу
  • Україні не вистачає аграріїв, лісників і рибалок
  • На Закарпатті напрацювали спільні заходи з детінізації зайнятості у сфері торгівлі товарами та послугами
  • Відразу три відзнаки здобула компанія «НІБУЛОН»: на Миколаївщині визначили кращих роботодавців 2019

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину

17 березень, Розділ Новини, переглядів 3 536

Режим та особливості роботи служби зайнятості на період карантину

Щоб запобігти поширенню в Україні COVID-19, робота Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, а також профільних служб, організована з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Державна служба зайнятості продовжує працювати у штатному режимі, але запроваджує тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями.

У кожному центрі зайнятості розміщені оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості й обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця, номер телефону гарячої лінії обласного центру зайнятості. Телефонні номери "гарячих ліній" обласних центрів зайнятост: https://is.gd/Zs1MEj 

Прийом документів від клієнтів, зокрема для реєстрації як безробітний/на, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами з вами зв’язується фахівець центру зайнятості. Для цього необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

На виконання рішення Уряду кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні центру зайнятості, становить не більше 10 осіб.

Якщо ви вже зареєстровані як безробітний, кар’єрний радник з вами комунікує телефоном або через електронну пошту, відповідно до наданих вами контактів при реєстрації. Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, зв’яжіться з вашим кар’єрним радником або зателефонуйте на гарячу лінію обласного центру зайнятості.

Відвідування центру зайнятості, що було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. У разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020, тобто до запровадження карантину, на березень 2020, але ви повідомили кар’єрного радника про неможливість відвідування центру зайнятості/філії через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції чи зняття з обліку.

ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

agroconf.org





Схожі новини
  • До 2022 рівень безробітя скоротиться до 6%
  • До 90 тисяч гривень виплачуватиме безробітним державна служба зайнятості на створення власного бізнесу
  • Україні не вистачає аграріїв, лісників і рибалок
  • На Закарпатті напрацювали спільні заходи з детінізації зайнятості у сфері торгівлі товарами та послугами
  • Відразу три відзнаки здобула компанія «НІБУЛОН»: на Миколаївщині визначили кращих роботодавців 2019

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.