Аграрний тиждень. Україна
» » Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом
» » Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

    Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом


    Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

    Критична ситуація з продажами ранньої продукції сформувалась зараз на Закарпатті та в південних регіонах України.

    Дрібні фермери, які вирощують надранні тепличні овочі говорять про значне зменшення попиту на продукцію і вже розуміють, що можуть в принципі не розпродати все, що виросло, говориться у повідомленні Української плодоовочевої асоціації.

    «Крім логістичних проблем, що виникли внаслідок карантинних заходів, існує також проблема закриття або обмеження роботи роздрібних ринків в частині регіонів України. Відповідно, супермаркети України просто не вправляються з торгівлею, адже на них припадало не більше 15-20% від продажу всіх свіжих овочів та фруктів, і то, переважно вони продавали імпорт, а по вітчизняній продукції, яка довго не зберігається, частка мереж в продажах ще нижча», — пояснює директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва.

    Також, за її словами, погіршує ситуацію те, що населення України активно купує продукти з великим терміном зберігання і надає перевагу недорогій продукції, бо доходи різко впали.

    «Тому вже зараз редиска та рання капуста, які коштують значно дорожче і зберігаються менше, ніж альтернативи, не в пріоритеті покупок у споживачів. Більше того — підприємства галузі громадського харчування (ГоРеКа) не працюють, а вони були серед найбільших покупців дорожчих видів овочів та фруктів! Ще гіршою буде ситуація з ранньою ягодою суниці садової (полуниці), яка почне надходити вже наприкінці тижня на ринок», — говорить експерт.

    У свою чергу, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак вважає, що вітчизняним виробникам овочів та фруктів, не залежно від розміру, зараз потрібно активно кооперуватися.

    «І я говорю не обов«язково про створення формальних кооперативів, а про будь-які спільні зусилля з маркетингу продукції: просування, реклама, організація доставки напряму аж до кінцевого для споживача, оптимізація та уніфікація процесів пакування, розробка онлайн магазинів, тощо. Якщо б зараз виробники ранньої капусти, наприклад зі знаменитого Заріччя, виставили та прорекламували оголошення про те, що у них є великий об»єм ранньої капусти, їм би значно легше було продати великі обсяги продукції по прийнятній ціні, адже кожен окремий дрібний виробник не настільки цікавий великим трейдерам», — вважає Андрій Ярмак.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Експорт томатів з України за січень-вересень 2019 р. є найнижчим за останні вісім років
  • Поточний сезон можна назвати невдалим для українських виробників баштанних
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом


Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

Критична ситуація з продажами ранньої продукції сформувалась зараз на Закарпатті та в південних регіонах України.

Дрібні фермери, які вирощують надранні тепличні овочі говорять про значне зменшення попиту на продукцію і вже розуміють, що можуть в принципі не розпродати все, що виросло, говориться у повідомленні Української плодоовочевої асоціації.

«Крім логістичних проблем, що виникли внаслідок карантинних заходів, існує також проблема закриття або обмеження роботи роздрібних ринків в частині регіонів України. Відповідно, супермаркети України просто не вправляються з торгівлею, адже на них припадало не більше 15-20% від продажу всіх свіжих овочів та фруктів, і то, переважно вони продавали імпорт, а по вітчизняній продукції, яка довго не зберігається, частка мереж в продажах ще нижча», — пояснює директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва.

Також, за її словами, погіршує ситуацію те, що населення України активно купує продукти з великим терміном зберігання і надає перевагу недорогій продукції, бо доходи різко впали.

«Тому вже зараз редиска та рання капуста, які коштують значно дорожче і зберігаються менше, ніж альтернативи, не в пріоритеті покупок у споживачів. Більше того — підприємства галузі громадського харчування (ГоРеКа) не працюють, а вони були серед найбільших покупців дорожчих видів овочів та фруктів! Ще гіршою буде ситуація з ранньою ягодою суниці садової (полуниці), яка почне надходити вже наприкінці тижня на ринок», — говорить експерт.

У свою чергу, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак вважає, що вітчизняним виробникам овочів та фруктів, не залежно від розміру, зараз потрібно активно кооперуватися.

«І я говорю не обов«язково про створення формальних кооперативів, а про будь-які спільні зусилля з маркетингу продукції: просування, реклама, організація доставки напряму аж до кінцевого для споживача, оптимізація та уніфікація процесів пакування, розробка онлайн магазинів, тощо. Якщо б зараз виробники ранньої капусти, наприклад зі знаменитого Заріччя, виставили та прорекламували оголошення про те, що у них є великий об»єм ранньої капусти, їм би значно легше було продати великі обсяги продукції по прийнятній ціні, адже кожен окремий дрібний виробник не настільки цікавий великим трейдерам», — вважає Андрій Ярмак.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Експорт томатів з України за січень-вересень 2019 р. є найнижчим за останні вісім років
  • Поточний сезон можна назвати невдалим для українських виробників баштанних
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.