Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом
АТУ»Новини»Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

    Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом


    Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

    Критична ситуація з продажами ранньої продукції сформувалась зараз на Закарпатті та в південних регіонах України.

    Дрібні фермери, які вирощують надранні тепличні овочі говорять про значне зменшення попиту на продукцію і вже розуміють, що можуть в принципі не розпродати все, що виросло, говориться у повідомленні Української плодоовочевої асоціації.

    «Крім логістичних проблем, що виникли внаслідок карантинних заходів, існує також проблема закриття або обмеження роботи роздрібних ринків в частині регіонів України. Відповідно, супермаркети України просто не вправляються з торгівлею, адже на них припадало не більше 15-20% від продажу всіх свіжих овочів та фруктів, і то, переважно вони продавали імпорт, а по вітчизняній продукції, яка довго не зберігається, частка мереж в продажах ще нижча», — пояснює директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва.

    Також, за її словами, погіршує ситуацію те, що населення України активно купує продукти з великим терміном зберігання і надає перевагу недорогій продукції, бо доходи різко впали.

    «Тому вже зараз редиска та рання капуста, які коштують значно дорожче і зберігаються менше, ніж альтернативи, не в пріоритеті покупок у споживачів. Більше того — підприємства галузі громадського харчування (ГоРеКа) не працюють, а вони були серед найбільших покупців дорожчих видів овочів та фруктів! Ще гіршою буде ситуація з ранньою ягодою суниці садової (полуниці), яка почне надходити вже наприкінці тижня на ринок», — говорить експерт.

    У свою чергу, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак вважає, що вітчизняним виробникам овочів та фруктів, не залежно від розміру, зараз потрібно активно кооперуватися.

    «І я говорю не обов«язково про створення формальних кооперативів, а про будь-які спільні зусилля з маркетингу продукції: просування, реклама, організація доставки напряму аж до кінцевого для споживача, оптимізація та уніфікація процесів пакування, розробка онлайн магазинів, тощо. Якщо б зараз виробники ранньої капусти, наприклад зі знаменитого Заріччя, виставили та прорекламували оголошення про те, що у них є великий об»єм ранньої капусти, їм би значно легше було продати великі обсяги продукції по прийнятній ціні, адже кожен окремий дрібний виробник не настільки цікавий великим трейдерам», — вважає Андрій Ярмак.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Поточний сезон можна назвати невдалим для українських виробників баштанних
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців
  • Експорт томатів з України за січень-вересень 2019 р. є найнижчим за останні вісім років
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

01 квітень, Розділ Новини, переглядів 1 839

Виробники ранніх овочів заявляють про критичну ситуацію зі збутом

Критична ситуація з продажами ранньої продукції сформувалась зараз на Закарпатті та в південних регіонах України.

Дрібні фермери, які вирощують надранні тепличні овочі говорять про значне зменшення попиту на продукцію і вже розуміють, що можуть в принципі не розпродати все, що виросло, говориться у повідомленні Української плодоовочевої асоціації.

«Крім логістичних проблем, що виникли внаслідок карантинних заходів, існує також проблема закриття або обмеження роботи роздрібних ринків в частині регіонів України. Відповідно, супермаркети України просто не вправляються з торгівлею, адже на них припадало не більше 15-20% від продажу всіх свіжих овочів та фруктів, і то, переважно вони продавали імпорт, а по вітчизняній продукції, яка довго не зберігається, частка мереж в продажах ще нижча», — пояснює директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва.

Також, за її словами, погіршує ситуацію те, що населення України активно купує продукти з великим терміном зберігання і надає перевагу недорогій продукції, бо доходи різко впали.

«Тому вже зараз редиска та рання капуста, які коштують значно дорожче і зберігаються менше, ніж альтернативи, не в пріоритеті покупок у споживачів. Більше того — підприємства галузі громадського харчування (ГоРеКа) не працюють, а вони були серед найбільших покупців дорожчих видів овочів та фруктів! Ще гіршою буде ситуація з ранньою ягодою суниці садової (полуниці), яка почне надходити вже наприкінці тижня на ринок», — говорить експерт.

У свою чергу, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак вважає, що вітчизняним виробникам овочів та фруктів, не залежно від розміру, зараз потрібно активно кооперуватися.

«І я говорю не обов«язково про створення формальних кооперативів, а про будь-які спільні зусилля з маркетингу продукції: просування, реклама, організація доставки напряму аж до кінцевого для споживача, оптимізація та уніфікація процесів пакування, розробка онлайн магазинів, тощо. Якщо б зараз виробники ранньої капусти, наприклад зі знаменитого Заріччя, виставили та прорекламували оголошення про те, що у них є великий об»єм ранньої капусти, їм би значно легше було продати великі обсяги продукції по прийнятній ціні, адже кожен окремий дрібний виробник не настільки цікавий великим трейдерам», — вважає Андрій Ярмак.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Поточний сезон можна назвати невдалим для українських виробників баштанних
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців
  • Експорт томатів з України за січень-вересень 2019 р. є найнижчим за останні вісім років
  • Морози можуть спровокувати чергову хвилю підвищення ціни на плодоовочеву продукцію в Україні

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.