Аграрний тиждень. Україна
» » 236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії
» » 236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії

    236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії


    236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії

     Упродовж останніх кількох місяців продажі м’яса птиці в Індії скоротились майже на 50%. Через це птахофабрики зменшують обсяги виробництва. Від процесів на ринку страждає не лише галузь птахівництва, а й виробники комбікормів.


     
    Зміни продажів м’яса птиці галузеві асоціації Індії пояснюють поширенням чуток у соціальних медіа та іншими формами дезінформації. Зокрема, десятки тисяч користувачів WhatsApp отримали повідомлення про те, що, ніби, коронавірус COVID-19 поширюється через споживання курятини.
     
    Втрати галузі птахівництва від дезінформаційної кампанії оцінюються в 236 млн доларів. Продажі живої птиці в Індії протягом місяця впали з 75 млн до 40 млн голів. Щоб заощадити, фермери починають самостійно виробляти корм для птиці з сої і кукурудзи. Середні ціни на бройлерів в Індії знизилися до 0,67 долара за кілограм, а на курячі яйця III і IV категорій – з 0,08-0,09 до 0,04-0,05 долара за штуку.
    У штатах Махараштра, Тамілнад і Андхра-Прадеш місцеві асоціації птахівників вже подали скарги на дезінформаторів до кіберполіції. Уже підтвердилося, що велика частина неправдивих чуток про можливість заразитися коронавірусів через куряче м’ясо поширюється через WhatsApp.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Як коронавірус вплине на світовий ринок м’яса птиці?
  • У січні-жовтні Україна експортувала м’яса птиці на 479,7 млн доларів
  • Курятини на 440 млн доларів експортувала Україна
  • ПТАХІВНИЦТВО НАРОЩУЄ ВИРОБНИЦТВО
  • Білорусь тимчасово не їстиме м'ясо птиці з Індії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії


236 млн доларів через дезінформацію втратили виробники птиці в Індії

 Упродовж останніх кількох місяців продажі м’яса птиці в Індії скоротились майже на 50%. Через це птахофабрики зменшують обсяги виробництва. Від процесів на ринку страждає не лише галузь птахівництва, а й виробники комбікормів.


 
Зміни продажів м’яса птиці галузеві асоціації Індії пояснюють поширенням чуток у соціальних медіа та іншими формами дезінформації. Зокрема, десятки тисяч користувачів WhatsApp отримали повідомлення про те, що, ніби, коронавірус COVID-19 поширюється через споживання курятини.
 
Втрати галузі птахівництва від дезінформаційної кампанії оцінюються в 236 млн доларів. Продажі живої птиці в Індії протягом місяця впали з 75 млн до 40 млн голів. Щоб заощадити, фермери починають самостійно виробляти корм для птиці з сої і кукурудзи. Середні ціни на бройлерів в Індії знизилися до 0,67 долара за кілограм, а на курячі яйця III і IV категорій – з 0,08-0,09 до 0,04-0,05 долара за штуку.
У штатах Махараштра, Тамілнад і Андхра-Прадеш місцеві асоціації птахівників вже подали скарги на дезінформаторів до кіберполіції. Уже підтвердилося, що велика частина неправдивих чуток про можливість заразитися коронавірусів через куряче м’ясо поширюється через WhatsApp.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Як коронавірус вплине на світовий ринок м’яса птиці?
  • У січні-жовтні Україна експортувала м’яса птиці на 479,7 млн доларів
  • Курятини на 440 млн доларів експортувала Україна
  • ПТАХІВНИЦТВО НАРОЩУЄ ВИРОБНИЦТВО
  • Білорусь тимчасово не їстиме м'ясо птиці з Індії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.