Аграрний тиждень. Україна
» » Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим
» » Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим

    Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим


    Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим

    Проєкт наказу МІУ «Про затвердження Тимчасового положення про порядок допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування» вже знаходиться на фінальній стадії і буде впроваджений після зняття карантинного режиму.

    Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час онлайн-зустрічі з ЕВА.

    За словами генерального директора директорату залізничного транспорту Міністерства інфраструктури Олександра Федоренка, наказ вже майже завершений, а також сформована комісія.

    «Роботу можна продовжити після зняття карантинного режиму. Оскільки в документі чітко відведені терміни щодо опрацювання певних документів. Враховуючи нинішню ситуацію, комісія не може зібратися і опрацювати всі запити через те, що члени комісії знаходяться на віддаленому режимі роботи», — пояснив Олександр Федоренко.

    Владислав Криклій відмітив також, що питання тарифікації здійснення послуг приватними локомотивами буде вирішуватися на комісії.

    «Це найбільш складне питання, тому що раніше ці складові не були відокремлені, і завданням комісії буде відокремити їх, щоб тарифікація адекватно працювала», — відзначив Владислав Криклій.

    За його словами, «Укрзалізниця» зараз розглядає можливість зменшення вартості оренди вагонів, бо фактично приватний вагонний парк перемагає за ціною.

    «Тобто «Укрзалізниця» суттєво недозавантажує свої вагони та втрачає гроші. Таку ж саму ситуацію ми матимемо з локомотивним парком, коли запрацює приватна тяга. Єдина складова залишиться, де буде сталий тариф, — інфраструктурна. Але там доволі проста модель розрахунку.

    Що стосується вагонів і локомотивів, то це буде конкурентний ринок, і ніякого цінового регулювання не буде», — підсумував Владислав Криклій.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця має запропонувати адекватне рішення щодо відновлення роботи малодіяльних станцій, – Владислав Криклій
  • Проєкт із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації, – Владислав Криклій
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим


Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим

Проєкт наказу МІУ «Про затвердження Тимчасового положення про порядок допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування» вже знаходиться на фінальній стадії і буде впроваджений після зняття карантинного режиму.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час онлайн-зустрічі з ЕВА.

За словами генерального директора директорату залізничного транспорту Міністерства інфраструктури Олександра Федоренка, наказ вже майже завершений, а також сформована комісія.

«Роботу можна продовжити після зняття карантинного режиму. Оскільки в документі чітко відведені терміни щодо опрацювання певних документів. Враховуючи нинішню ситуацію, комісія не може зібратися і опрацювати всі запити через те, що члени комісії знаходяться на віддаленому режимі роботи», — пояснив Олександр Федоренко.

Владислав Криклій відмітив також, що питання тарифікації здійснення послуг приватними локомотивами буде вирішуватися на комісії.

«Це найбільш складне питання, тому що раніше ці складові не були відокремлені, і завданням комісії буде відокремити їх, щоб тарифікація адекватно працювала», — відзначив Владислав Криклій.

За його словами, «Укрзалізниця» зараз розглядає можливість зменшення вартості оренди вагонів, бо фактично приватний вагонний парк перемагає за ціною.

«Тобто «Укрзалізниця» суттєво недозавантажує свої вагони та втрачає гроші. Таку ж саму ситуацію ми матимемо з локомотивним парком, коли запрацює приватна тяга. Єдина складова залишиться, де буде сталий тариф, — інфраструктурна. Але там доволі проста модель розрахунку.

Що стосується вагонів і локомотивів, то це буде конкурентний ринок, і ніякого цінового регулювання не буде», — підсумував Владислав Криклій.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця має запропонувати адекватне рішення щодо відновлення роботи малодіяльних станцій, – Владислав Криклій
  • Проєкт із відновлення річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації, – Владислав Криклій
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.