Аграрний тиждень. Україна
» » За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень
» » За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень

    За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень


    За перший квартал 2020 року Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області перевірило 63 суб’єкта господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, у тому числі 5 планових перевірок, 58 позапланових перевірок.

    У 22 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

    За результатами перевірок 7 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, до 1 суб’єкта господарювання застосовано адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» на загальну суму 1360 грн., видано 6 приписів про припинення порушень законодавства про захист прав споживачів.

    За І квартал 2020 року до Управління захисту споживачів звернулося 163 споживача, з них: 112 – з письмовими заявами, 38- на особистому прийомі, з урядової «гарячої лінії» – 13. Розглянуто – 147 звернень, з них задоволено 109 звернень, надано 38 роз’яснень.

    За видами звернень: споживачі звертались до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.
    За результатами розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 77 487 грн. в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами 65 837 грн., а у сфері надання послуг 11 650 грн., що на 22% більше ніж за аналогічний період 2019 р.





    Схожі новини
  • Споживачам Черкащини за неякісний товар відшкодовано 10 тис. грн
  • Споживачам Кіровоградщини повернуто більше 380 тис. гривень за неякісні товари і послуги
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • У 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів
  • На Херсонщині відбудеться семінар щодо вимог законодавства України в сфері захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

За неякісні товари та послуги херсонським споживачам повернули 77 тисяч гривень


За перший квартал 2020 року Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області перевірило 63 суб’єкта господарювання з питань дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів, у тому числі 5 планових перевірок, 58 позапланових перевірок.

У 22 суб’єктів господарювання встановлені різного роду порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

За результатами перевірок 7 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, до 1 суб’єкта господарювання застосовано адміністративно-господарські стягнення, передбачені статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» на загальну суму 1360 грн., видано 6 приписів про припинення порушень законодавства про захист прав споживачів.

За І квартал 2020 року до Управління захисту споживачів звернулося 163 споживача, з них: 112 – з письмовими заявами, 38- на особистому прийомі, з урядової «гарячої лінії» – 13. Розглянуто – 147 звернень, з них задоволено 109 звернень, надано 38 роз’яснень.

За видами звернень: споживачі звертались до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.
За результатами розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року споживачам повернуто за придбані неякісні товари і послуги 77 487 грн. в т.ч. у сфері торгівлі непродовольчими товарами 65 837 грн., а у сфері надання послуг 11 650 грн., що на 22% більше ніж за аналогічний період 2019 р.





Схожі новини
  • Споживачам Черкащини за неякісний товар відшкодовано 10 тис. грн
  • Споживачам Кіровоградщини повернуто більше 380 тис. гривень за неякісні товари і послуги
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • У 2018 році Держпродспоживслужба встановила 15,6 тис. порушень прав споживачів
  • На Херсонщині відбудеться семінар щодо вимог законодавства України в сфері захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.