Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів
» » УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів

    УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів


    УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів

    Українська зернова асоціація застерегла керівництво країни про критичну ситуацію з фінансуванням судноплавної інфраструктури, а саме шлюзів на Дніпрі, яка може призвести до техногенної катастрофи.

    Про це повідомляє пресслужба асоціації.

    «Будь-яка аварія на шлюзах на Дніпрі загрожуватиме не тільки екології, енергетичній інфраструктурі та економіці всієї держави, а життю мільйонів громадян України. Адже це загрожує неконтрольованому скиду вод вниз за течією і руйнування каскаду гідроспоруд нижче шлюзу, і як наслідок, руйнування каскаду ГЕС та затоплення величезних територій», – зауважують в асоціації.

    Зазначається, що постановою КМУ «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» від 04 березня 2015 року №83 Державне підприємство «Укрводшлях» визначене як стратегічне підприємство для економіки та безпеки держави.

    «Однак, ухвалений Верховною Радою України закон №3279-д "Про внесення змін до Державного бюджету України", та який вступив в силу після підписання президентом України, залишив без фінансування підприємство ДП "Укрводшлях", що обслуговує та забезпечує роботу шлюзів на каскаді ГЕС річки Дніпро. Це на додаток до того, що підприємство ДП "Укрводшлях" хронічно не дофінансовувалося протягом багатьох років, що призводило до неможливості проведення капітальних ремонтів шлюзів та затягування відкриття навігації на Дніпрі, і, відповідно, до неможливості перевезень зерна та інших вантажів річкою», – пояснюють в УЗА.

    УЗА наголошує, що шлюзи – це стратегічні об'єкти не лише з економічного чи транспортного погляду, але мають критичне значення з військової та безпекової точки зору. Тому надзвичайно важливим є недопущення будь-яких ризиків зупинки чи обмеження роботи шлюзів на річці Дніпро, та, особливо, недопущення аварій на цих шлюзах.

    «Наслідки припинення фінансування ДП "Укрводшлях" не важко передбачити – це однозначно призведе до неможливості забезпечення сталої роботи судноплавних шлюзів, а відтак річкової інфраструктури в цілому. Розвиток такого сценарію може призвести до непоправних наслідків економічного, екологічного та техногенного характеру для усієї держави та регіону зокрема», – вважають експерти.

    Фахівці наголошують, що позбавлення фінансування ДП «Укрводшлях» призведе до абсолютної неспроможності забезпечити підприємством виконання робіт з капітального ремонту та обслуговування шлюзів. До прикладу, сьогодні досі закритий через необхідність проведення капітального ремонту Канівський шлюз, що ставить під загрозу відкриття навігації на цій ділянці Дніпра, та як наслідок, несе загрози для усієї річкової галузі. Наслідки зриву ремонту Канівського шлюзу можуть бути катастрофічні для економіки держави та іміджу надійного партнера, при цьому бізнес буде вимушений нести значні збитки.

    «Сьогодні річка Дніпро набуває все більшої ваги як транспортна артерія для перевезення вантажів, як альтернатива до залізниці та, особливо, автотранспорту. УЗА переконана, що річковий транспорт може вирішити відразу кілька проблемних питань в логістиці та транспортній галузі України. Так, транспортування зерна на експорт річкою має свої переваги – одна річкова баржа може перевезти близько 4 тис. тонн зерна. Для перевезення такої кількості зерна автотранспортом потрібно 200 вантажних автомобілів, а залізницею – 57 вагонів», – підкреслюють в асоціації.

    Отже, розвиток річкового транспорту дозволить зменшити негативний вплив вантажних перевезень на дорожнє господарство та на екологію, а також здешевить перевезення, в умовах подальшого зростання виробництва зерна (в середньостроковій перспективі що врожай сягне в середньому 100 млн тонн на рік) та неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею через брак тяги та пропускної здатності залізниці.

    УЗА звернулася до президента, Кабінету міністрів та секретаря РНБОУ з проханням виправити ситуацію та терміново вжити заходів для відновлення фінансування ДП «Укрводшлях» і відновлення сталої роботи підприємства, а також збільшення фінансування діяльності ДП «Укрводшлях» за державною програмою з метою недопущення порушення роботи річкової інфраструктури та гідротехнічних споруд судноплавних шлюзів.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗА попереджає про небезпеку катастрофи через припинення фінансування шлюзів на Дніпрі
  • В Україні на Дніпрі почали відкривати навігацію
  • Стали відомі оновлені дати відкриття шлюзів на Дніпрі
  • Держрегулятор відмовився узгодити підвищення плати за шлюзування на Дніпрі
  • Після приватизації у власності держави має залишитися не більше 300 об'єктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів


УЗА попереджає про можливу катастрофу через припинення фінансування шлюзів

Українська зернова асоціація застерегла керівництво країни про критичну ситуацію з фінансуванням судноплавної інфраструктури, а саме шлюзів на Дніпрі, яка може призвести до техногенної катастрофи.

Про це повідомляє пресслужба асоціації.

«Будь-яка аварія на шлюзах на Дніпрі загрожуватиме не тільки екології, енергетичній інфраструктурі та економіці всієї держави, а життю мільйонів громадян України. Адже це загрожує неконтрольованому скиду вод вниз за течією і руйнування каскаду гідроспоруд нижче шлюзу, і як наслідок, руйнування каскаду ГЕС та затоплення величезних територій», – зауважують в асоціації.

Зазначається, що постановою КМУ «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» від 04 березня 2015 року №83 Державне підприємство «Укрводшлях» визначене як стратегічне підприємство для економіки та безпеки держави.

«Однак, ухвалений Верховною Радою України закон №3279-д "Про внесення змін до Державного бюджету України", та який вступив в силу після підписання президентом України, залишив без фінансування підприємство ДП "Укрводшлях", що обслуговує та забезпечує роботу шлюзів на каскаді ГЕС річки Дніпро. Це на додаток до того, що підприємство ДП "Укрводшлях" хронічно не дофінансовувалося протягом багатьох років, що призводило до неможливості проведення капітальних ремонтів шлюзів та затягування відкриття навігації на Дніпрі, і, відповідно, до неможливості перевезень зерна та інших вантажів річкою», – пояснюють в УЗА.

УЗА наголошує, що шлюзи – це стратегічні об'єкти не лише з економічного чи транспортного погляду, але мають критичне значення з військової та безпекової точки зору. Тому надзвичайно важливим є недопущення будь-яких ризиків зупинки чи обмеження роботи шлюзів на річці Дніпро, та, особливо, недопущення аварій на цих шлюзах.

«Наслідки припинення фінансування ДП "Укрводшлях" не важко передбачити – це однозначно призведе до неможливості забезпечення сталої роботи судноплавних шлюзів, а відтак річкової інфраструктури в цілому. Розвиток такого сценарію може призвести до непоправних наслідків економічного, екологічного та техногенного характеру для усієї держави та регіону зокрема», – вважають експерти.

Фахівці наголошують, що позбавлення фінансування ДП «Укрводшлях» призведе до абсолютної неспроможності забезпечити підприємством виконання робіт з капітального ремонту та обслуговування шлюзів. До прикладу, сьогодні досі закритий через необхідність проведення капітального ремонту Канівський шлюз, що ставить під загрозу відкриття навігації на цій ділянці Дніпра, та як наслідок, несе загрози для усієї річкової галузі. Наслідки зриву ремонту Канівського шлюзу можуть бути катастрофічні для економіки держави та іміджу надійного партнера, при цьому бізнес буде вимушений нести значні збитки.

«Сьогодні річка Дніпро набуває все більшої ваги як транспортна артерія для перевезення вантажів, як альтернатива до залізниці та, особливо, автотранспорту. УЗА переконана, що річковий транспорт може вирішити відразу кілька проблемних питань в логістиці та транспортній галузі України. Так, транспортування зерна на експорт річкою має свої переваги – одна річкова баржа може перевезти близько 4 тис. тонн зерна. Для перевезення такої кількості зерна автотранспортом потрібно 200 вантажних автомобілів, а залізницею – 57 вагонів», – підкреслюють в асоціації.

Отже, розвиток річкового транспорту дозволить зменшити негативний вплив вантажних перевезень на дорожнє господарство та на екологію, а також здешевить перевезення, в умовах подальшого зростання виробництва зерна (в середньостроковій перспективі що врожай сягне в середньому 100 млн тонн на рік) та неможливості перевезення додаткових обсягів залізницею через брак тяги та пропускної здатності залізниці.

УЗА звернулася до президента, Кабінету міністрів та секретаря РНБОУ з проханням виправити ситуацію та терміново вжити заходів для відновлення фінансування ДП «Укрводшлях» і відновлення сталої роботи підприємства, а також збільшення фінансування діяльності ДП «Укрводшлях» за державною програмою з метою недопущення порушення роботи річкової інфраструктури та гідротехнічних споруд судноплавних шлюзів.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗА попереджає про небезпеку катастрофи через припинення фінансування шлюзів на Дніпрі
  • В Україні на Дніпрі почали відкривати навігацію
  • Стали відомі оновлені дати відкриття шлюзів на Дніпрі
  • Держрегулятор відмовився узгодити підвищення плати за шлюзування на Дніпрі
  • Після приватизації у власності держави має залишитися не більше 300 об'єктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.