Аграрний тиждень. Україна
» » Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій
» » Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій

    Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій


    Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій

    Відновлення цін на нафту наприкінці минулого тижня підтримало котирування пальмової олії, які у четвер виросли на 2,8% до 2088 рінггитів/т або 485,8 $/т.

    Але у п’ятницю новина про продовження Індією карантину до 14 травня та можливе запровадження в США мита на китайські товари знову розвернули ринки рослинних олій донизу, оскільки попит продовжує знижуватися.

    За оцінками експертів Індія, що є найбільшим світовим імпортером рослинних олій, у поточному сезоні скоротить їх імпорт в порівнянні з минулим роком майже на 2 млн т.

    Щомісячний обсяг споживання рослинних олій в країні після запровадження карантину знизився з 2 до 1,4 млн т. Найбільше зменшилося споживання пальмової олії, яку переважно використовують кафе та ресторани, тоді як попит на соняшникову та соєву олію, що споживають переважно вдома, майже не змінився.

    Ціни на пальмову олію з початку року втратили 32%, насамперед внаслідок зниження попиту з боку біопаливної промисловості. Тоді як скорочення попиту з боку інших споживачів ще не надто вплинуло на ціни.

    Сезонне збільшення виробництва пальмової олії у липні додатково посилить тиск на котирування.

    Ф’ючерси на соєву олію в США у п’ятницю впали на 1,1% слідом за цінами на сою, які опускаються на тлі посилення ескалації у відносинах між США та Китаєм.

    Президент Трамп звинуватив Китай у штучному створенні короновірусу Covid-19, хоча розвідки 5 країн, зокрема й США, доповіли, що це не так. Також Трамп пригрозив виходом із підписаної торговельної угоди, якщо Китай не активізує закупівлю американських товарів.

    Ціни на українську соняшникову олію залишилися незмінними через святкове зниження торговельної активності.

    Гарні темпи сівби соняшника в Україні та Росії на тлі можливого збільшення посівних площ через вимушене пересівання ярих культур на півдні України збільшують прогнози врожаю та тиснуть на ціни соняшникової олії з насіння нового врожаю.

    За прогнозом МСГ США, Росія у 2020/21 МР збере рекордні 15,65 млн т соняшника, що перевищить 15,4 млн т минулого року. Виробництво соняшникової олії виросте до 5,9 млн т, проте внаслідок збільшення внутрішнього споживання експорт залишиться на рівні 3,26 млн т.

    ІЦ УАК за матеріалами GraineTrade

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Ціни на соняшник та сою в Україні найближчим часом можуть знизитись
  • Експортні ціни на український соняшник пішли в рост
  • Скорочення бразильського експорту олій дає шанс українським олійникам
  • Українським екпортерам олії соняшникової радять спільне брендування і пакування з індійськими переробниками
  • Вироблено перші у сезоні 400 тис. тонн олії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій


Продовження карантину в Індії до 14 травня посилює тиск на ціни рослинних олій

Відновлення цін на нафту наприкінці минулого тижня підтримало котирування пальмової олії, які у четвер виросли на 2,8% до 2088 рінггитів/т або 485,8 $/т.

Але у п’ятницю новина про продовження Індією карантину до 14 травня та можливе запровадження в США мита на китайські товари знову розвернули ринки рослинних олій донизу, оскільки попит продовжує знижуватися.

За оцінками експертів Індія, що є найбільшим світовим імпортером рослинних олій, у поточному сезоні скоротить їх імпорт в порівнянні з минулим роком майже на 2 млн т.

Щомісячний обсяг споживання рослинних олій в країні після запровадження карантину знизився з 2 до 1,4 млн т. Найбільше зменшилося споживання пальмової олії, яку переважно використовують кафе та ресторани, тоді як попит на соняшникову та соєву олію, що споживають переважно вдома, майже не змінився.

Ціни на пальмову олію з початку року втратили 32%, насамперед внаслідок зниження попиту з боку біопаливної промисловості. Тоді як скорочення попиту з боку інших споживачів ще не надто вплинуло на ціни.

Сезонне збільшення виробництва пальмової олії у липні додатково посилить тиск на котирування.

Ф’ючерси на соєву олію в США у п’ятницю впали на 1,1% слідом за цінами на сою, які опускаються на тлі посилення ескалації у відносинах між США та Китаєм.

Президент Трамп звинуватив Китай у штучному створенні короновірусу Covid-19, хоча розвідки 5 країн, зокрема й США, доповіли, що це не так. Також Трамп пригрозив виходом із підписаної торговельної угоди, якщо Китай не активізує закупівлю американських товарів.

Ціни на українську соняшникову олію залишилися незмінними через святкове зниження торговельної активності.

Гарні темпи сівби соняшника в Україні та Росії на тлі можливого збільшення посівних площ через вимушене пересівання ярих культур на півдні України збільшують прогнози врожаю та тиснуть на ціни соняшникової олії з насіння нового врожаю.

За прогнозом МСГ США, Росія у 2020/21 МР збере рекордні 15,65 млн т соняшника, що перевищить 15,4 млн т минулого року. Виробництво соняшникової олії виросте до 5,9 млн т, проте внаслідок збільшення внутрішнього споживання експорт залишиться на рівні 3,26 млн т.

ІЦ УАК за матеріалами GraineTrade

agroconf.org





Схожі новини
  • Ціни на соняшник та сою в Україні найближчим часом можуть знизитись
  • Експортні ціни на український соняшник пішли в рост
  • Скорочення бразильського експорту олій дає шанс українським олійникам
  • Українським екпортерам олії соняшникової радять спільне брендування і пакування з індійськими переробниками
  • Вироблено перші у сезоні 400 тис. тонн олії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.