Аграрний тиждень. Україна
» » В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції
» » В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції

    В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції


    В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції

    Останнім часом продаж плодоовочевої продукції в українських супермаркетах зростає. Продажі поступово збільшуються за рахунок зростання кількості магазинів в невеликих містах та селищ міського типу.

    Однак, суттєвим поштовхом для росту вагомості роздрібних мереж стала епідемія коронавірусу та подальше введення карантинних заходів в країні. Продовольчі ринки тривалий час не функціонували по всій території України, а після поновлення роботи, далеко не всі ринки змогли вийти “з карантину”.

    Багато споживачів, які раніше робили покупки саме на ринках, безповоротно переорієнтувалися на супермаркети, які весь цей час працювали без перебоїв, хоча й з певними обмеженнями.

    Однак, на фоні такого зростання значущості роздрібних мереж в Україні, на полицях супермаркетів наразі представлені переважно імпорті фрукти та овочі. І на сьогоднішній день така ситуація є цілком логічною.

    В першу чергу, варто зазначити, що в Україні значну частку виробників, складають дрібні фермери, які реалізовують свою продукцію переважно на роздрібних ринках. Обсяги виробництва та якість продукції не дозволяють їм працювати напряму з мережами супермаркетів.

    Водночас, українські роздрібні мережі останнім часом намагаються слідувати європейським стандартам, тому з кожним роком посилюють свої вимоги до продукції та постачальників.

    Одним з найголовніших критеріїв для супермаркетів є системні поставки продукції протягом усього сезону, і за великим рахунком, для них немає різниці з ким працювати – з експортерами з інших країн, або ж з вітчизняними виробниками.

    Наразі ж, здійснити системні поставки до мереж протягом сезону здатні лише декілька українських плодоовочевих компаній, які мають відповідні об’єми та спеціалізовані сховища для фруктів та овочів. Переважна більшість вітчизняних виробників досі продовжують зберігати свою продукцію в необлаштованих радянських підвалах, що суттєво скорочує терміни реалізації овочів та фруктів.

    Одним з варіантів виходу на роздрібні мережі для невеликих виробників є кооперація, яка дозволить сформувати оптові партій продукції однакової якості. Українська плодоовочева асоціація (УПОА) та інші галузеві асоціації давно просять прийняти сучасний закон про сільгоспкооперацію, який був підготовлений спільно з ФАО, ЄБРР і кращими міжнародними фахівцями, але Верховна Рада його досі не може прийняти.

    Тому маємо ситуацію, коли дрібні фермери не виходять з тіні у легальне поле і досі не навчилися кооперуватися для отримання спільних прибутків. За таких умов найближчим часом суттєвого збільшення частки вітчизняних овочів та фруктів на полицях супермаркетів чекати не варто.

    ІЦ УАК за матеріалами Seeds

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В Україні знову зросли ціни на тепличні огірки
  • ПРОТЯГОМ МІСЯЦЯ ГРЕЧКА ЗДЕШЕВШАЛА НА 4 ГРИВНІ
  • Через снігопади фермери підвищують відпускні ціни на овочі
  • Українські супермаркети пустують. Люди кинулись на ринки
  • На ринках панують оптові ціни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції


В супермаркетах України зросли продажі плодоовочевої продукції

Останнім часом продаж плодоовочевої продукції в українських супермаркетах зростає. Продажі поступово збільшуються за рахунок зростання кількості магазинів в невеликих містах та селищ міського типу.

Однак, суттєвим поштовхом для росту вагомості роздрібних мереж стала епідемія коронавірусу та подальше введення карантинних заходів в країні. Продовольчі ринки тривалий час не функціонували по всій території України, а після поновлення роботи, далеко не всі ринки змогли вийти “з карантину”.

Багато споживачів, які раніше робили покупки саме на ринках, безповоротно переорієнтувалися на супермаркети, які весь цей час працювали без перебоїв, хоча й з певними обмеженнями.

Однак, на фоні такого зростання значущості роздрібних мереж в Україні, на полицях супермаркетів наразі представлені переважно імпорті фрукти та овочі. І на сьогоднішній день така ситуація є цілком логічною.

В першу чергу, варто зазначити, що в Україні значну частку виробників, складають дрібні фермери, які реалізовують свою продукцію переважно на роздрібних ринках. Обсяги виробництва та якість продукції не дозволяють їм працювати напряму з мережами супермаркетів.

Водночас, українські роздрібні мережі останнім часом намагаються слідувати європейським стандартам, тому з кожним роком посилюють свої вимоги до продукції та постачальників.

Одним з найголовніших критеріїв для супермаркетів є системні поставки продукції протягом усього сезону, і за великим рахунком, для них немає різниці з ким працювати – з експортерами з інших країн, або ж з вітчизняними виробниками.

Наразі ж, здійснити системні поставки до мереж протягом сезону здатні лише декілька українських плодоовочевих компаній, які мають відповідні об’єми та спеціалізовані сховища для фруктів та овочів. Переважна більшість вітчизняних виробників досі продовжують зберігати свою продукцію в необлаштованих радянських підвалах, що суттєво скорочує терміни реалізації овочів та фруктів.

Одним з варіантів виходу на роздрібні мережі для невеликих виробників є кооперація, яка дозволить сформувати оптові партій продукції однакової якості. Українська плодоовочева асоціація (УПОА) та інші галузеві асоціації давно просять прийняти сучасний закон про сільгоспкооперацію, який був підготовлений спільно з ФАО, ЄБРР і кращими міжнародними фахівцями, але Верховна Рада його досі не може прийняти.

Тому маємо ситуацію, коли дрібні фермери не виходять з тіні у легальне поле і досі не навчилися кооперуватися для отримання спільних прибутків. За таких умов найближчим часом суттєвого збільшення частки вітчизняних овочів та фруктів на полицях супермаркетів чекати не варто.

ІЦ УАК за матеріалами Seeds

agroconf.org





Схожі новини
  • В Україні знову зросли ціни на тепличні огірки
  • ПРОТЯГОМ МІСЯЦЯ ГРЕЧКА ЗДЕШЕВШАЛА НА 4 ГРИВНІ
  • Через снігопади фермери підвищують відпускні ціни на овочі
  • Українські супермаркети пустують. Люди кинулись на ринки
  • На ринках панують оптові ціни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.