Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки
АТУ»Новини»Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки

    Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки


    Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки

     Обсяг експорту курятини з Бразилії, що є найбільшим виробником та постачальником цього м’яса у світі, за травень збільшився на 4,5%, але дохід від закордонних продажів зменшився на 17,3%.


    Продажі бразильської птиці на експортних ринках невпинно зростають, але через зниження котирувань цього виду м’яса, дохід сектору помітно скоротився. Причина такої ситуації – перенасиченість світового ринку пропозицією.
     
    Дані, опубліковані Асоціацією виробників м’яса Бразилії (ABPA), показують, що в травні експорт курятини з країни досяг 399,4 тис. тонн, що на 4,5% більше порівняно з аналогічним місяцем минулого року, але вартість експортованої продукції птиці знизилася на 17,3% до 546,3 млн доларів.
     
    Китай знову став основним ринком для бразильської птиці. Також до трійки найбільших імпортерів курятини з Бразилії увійшли Японія та Саудівська Аравія.
     
    “Китай закріпив свій статус найбільшого імпортера птиці та свинини. Ця тенденція, ймовірно, збережеться і у червні. У той же час, арабські країни також внесли свій внесок у збільшення обсягу експортованої птиці, а Саудівська Аравія, ОАЕ, Кувейт, Ємен, Катар та Лівія входять у топ-15 напрямків продажів бразильської курятини”, – заявив голова ABPA Рікардо Сантін .
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Бразильська курятина повернулась на арабські ринки
  • Азійські країни конкурують за імпорт бразильської птиці
  • На 15% зросли продажі найбільшого світового експортера птиці
  • Обсяг експорту птиці з Бразилії зріс, але доходи виробників знизились
  • Експорт м’яса птиці з України зріс на 28%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки

22 червень, Розділ Новини, переглядів 2 252

Найбільший світовий експортер м’яса птиці втрачає прибутки

 Обсяг експорту курятини з Бразилії, що є найбільшим виробником та постачальником цього м’яса у світі, за травень збільшився на 4,5%, але дохід від закордонних продажів зменшився на 17,3%.


Продажі бразильської птиці на експортних ринках невпинно зростають, але через зниження котирувань цього виду м’яса, дохід сектору помітно скоротився. Причина такої ситуації – перенасиченість світового ринку пропозицією.
 
Дані, опубліковані Асоціацією виробників м’яса Бразилії (ABPA), показують, що в травні експорт курятини з країни досяг 399,4 тис. тонн, що на 4,5% більше порівняно з аналогічним місяцем минулого року, але вартість експортованої продукції птиці знизилася на 17,3% до 546,3 млн доларів.
 
Китай знову став основним ринком для бразильської птиці. Також до трійки найбільших імпортерів курятини з Бразилії увійшли Японія та Саудівська Аравія.
 
“Китай закріпив свій статус найбільшого імпортера птиці та свинини. Ця тенденція, ймовірно, збережеться і у червні. У той же час, арабські країни також внесли свій внесок у збільшення обсягу експортованої птиці, а Саудівська Аравія, ОАЕ, Кувейт, Ємен, Катар та Лівія входять у топ-15 напрямків продажів бразильської курятини”, – заявив голова ABPA Рікардо Сантін .
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Бразильська курятина повернулась на арабські ринки
  • Азійські країни конкурують за імпорт бразильської птиці
  • На 15% зросли продажі найбільшого світового експортера птиці
  • Обсяг експорту птиці з Бразилії зріс, але доходи виробників знизились
  • Експорт м’яса птиці з України зріс на 28%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.