Аграрний тиждень. Україна
» » Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики
» » Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики

    Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики


    Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики

    Представники малих виробників України, крафтовики, та посланці профільних асоціацій зібрались напередодні в Києві. Під час неформальної зустрічі обговорювався поточний стан законодавчих ініціатив в галузі, необхідні кроки з боку представників малих виробників продуктів харчування для консолідації зусиль у просуванні своєї продукції на цивілізовані ринки збуту.

    Організувала неформальну зустріч громадський діяч, колишня очільниця міністерства аграрної політики і продовольства України Ольга Трофімцева:"Зустріч крафтових малих локальних традиційних виробників відбулась для того, аби зрозуміти, де ми знаходимось з точки зору громадських ініціатив, які зараз є важливі в роботі."

    Також з точки зору тих кроків, які мають бути зроблені і самими виробниками і державою, можливо, для того, щоб це мале крафтове виробництво розвивалося в Україні. Від популяризації, співпраці з мережами супермаркетів, та розвитку своїх мереж супермаркетів”, – розповіла Ольга Трофімцева.

    “Основна проблематика це, в першу чергу, ринок збуту. Починаючи від шкільного харчування, дитячого харчування і таке інше… Потрібно розвивати внутрішній, український ринок збуту. Потенційно, можливо, і експорт. Хоча про експорт, звичайно, тут складно говорити”, – додала фахівець.

    Далі, за словами Ольги Трофімцевої, пропозиції, які пролунали під час неформальної зустрічі, аналізуватимуть, аби зрозуміти, що може бути зроблено по законодавчим ініціативам.

    “Асоціації мають подати свої пропозиції по тим законопроектам, які зараз будуть у розробці. Другий момент – це популяризація, маркетинг і все інше, що стосується цього”, – додала експерт.

    ІЦ УАК за матеріалами Seeds

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Визначено шляхи залучення малих виробників до офіційного аграрного ринку
  • Мінагрополітики та представники профільних асоціацій провели робоче засідання в рамках Меморандуму про співпрацю
  • Мінагрополітики працює над диверсифікацією національного експорту у форматі 3D, - Ольга Трофімцева
  • Виробники переорієнтуються на експорт горіхів та ягід
  • Кенія хоче українську сільгосптехніку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики


Без розвитку ринку збуту не розвиватимуться і українські крафтовики

Представники малих виробників України, крафтовики, та посланці профільних асоціацій зібрались напередодні в Києві. Під час неформальної зустрічі обговорювався поточний стан законодавчих ініціатив в галузі, необхідні кроки з боку представників малих виробників продуктів харчування для консолідації зусиль у просуванні своєї продукції на цивілізовані ринки збуту.

Організувала неформальну зустріч громадський діяч, колишня очільниця міністерства аграрної політики і продовольства України Ольга Трофімцева:"Зустріч крафтових малих локальних традиційних виробників відбулась для того, аби зрозуміти, де ми знаходимось з точки зору громадських ініціатив, які зараз є важливі в роботі."

Також з точки зору тих кроків, які мають бути зроблені і самими виробниками і державою, можливо, для того, щоб це мале крафтове виробництво розвивалося в Україні. Від популяризації, співпраці з мережами супермаркетів, та розвитку своїх мереж супермаркетів”, – розповіла Ольга Трофімцева.

“Основна проблематика це, в першу чергу, ринок збуту. Починаючи від шкільного харчування, дитячого харчування і таке інше… Потрібно розвивати внутрішній, український ринок збуту. Потенційно, можливо, і експорт. Хоча про експорт, звичайно, тут складно говорити”, – додала фахівець.

Далі, за словами Ольги Трофімцевої, пропозиції, які пролунали під час неформальної зустрічі, аналізуватимуть, аби зрозуміти, що може бути зроблено по законодавчим ініціативам.

“Асоціації мають подати свої пропозиції по тим законопроектам, які зараз будуть у розробці. Другий момент – це популяризація, маркетинг і все інше, що стосується цього”, – додала експерт.

ІЦ УАК за матеріалами Seeds

agroconf.org





Схожі новини
  • Визначено шляхи залучення малих виробників до офіційного аграрного ринку
  • Мінагрополітики та представники профільних асоціацій провели робоче засідання в рамках Меморандуму про співпрацю
  • Мінагрополітики працює над диверсифікацією національного експорту у форматі 3D, - Ольга Трофімцева
  • Виробники переорієнтуються на експорт горіхів та ягід
  • Кенія хоче українську сільгосптехніку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.