«Укрзалізниця» розробила державну програму оновлення парку вантажних вагонів на 2021-2025 роки.
Про це повідомляється на на сайті компанії.
Зазначається, що метою програми є поліпшення технічного стану експлуатованих в Україні вагонів та підтримка вітчизняних виробників рухомого складу.
Програма, зокрема, встановлює квоти на імпорт вантажних вагонів іноземного виробництва і містить заборону навантаження на станціях України вагонів власності нерезидентів України.
«Держава має якнайшвидше зробити ці кроки, аби захистити вітчизняний ринок від експансії, коли до України тисячами завозяться старі іноземні вагони. Найбільше таких вагонів імпортується з Росії. Їхній стан, м’яко кажучи, не найкращий, а це загрожує безпеці руху, а іноді, як бачимо, призводить навіть до сходження вагонів із рейок. Водночас така ситуація заважає й розвитку вітчизняної вагонобудівної галузі», – наголосив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Іван Юрик.
За його словами, в рамках програми буде розраховано також необхідний парк вагонів за кожним типом для забезпечення перевезення прогнозованих обсягів вантажів.
"На ринку вантажних перевезень не має бути одночасно шаленого профіциту одного типу вагонів і катастрофічного дефіциту іншого типу. Тут має бути баланс, який повністю задовольнятиме бізнес у вантажоперевезеннях залізницею. Також ми посилимо технічні вимоги до процедури продовження терміну служби вантажних вагонів. Вони мають виходити на колії лише належної якості", — наголосив Іван Юрик.
Затвердити «Державну програму оновлення парку вантажних вагонів України на період 2021-2025 років» «Укрзалізниця» планує до кінця цього року. ІЦ УАК за матеріалами AgroPolitagroconf.org