Аграрний тиждень. Україна
» » В Україні оцінили репутацію та медіаприсутність найбільших українських аграрних компаній
» » В Україні оцінили репутацію та медіаприсутність найбільших українських аграрних компаній

    В Україні оцінили репутацію та медіаприсутність найбільших українських аграрних компаній






    Дослідницька компанія NOKS FISHES та видання «ТОП 100. Рейтинг найбільших» презентували репутаційне дослідження 30-ти аграрних багатопрофільних холдингів за підсумком діяльності в період лютий 2019-лютий 2020 рр.

    Лідерами репутаційного рейтингу стали Миронівський Хлібопродукт, KERNEL, Нібулон, Астарта-Київ и Індустріальная молочна компанія.

    Аналізуючи вже більше 15 років репутацію (goodwill), фахівці NOKS FISHES вивчають медіаполе (як один з інструментів формування репутації), проводять глибинні інтерв’ю із експертами та порівнюють оцінки об’єкту дослідження стейхолдерами із його рівнем медійності.

    В ході дослідження експерти «зважують» фактори, що формують репутацію холдингів, на ґрунті оцінок експертів формується репутаційний рейтинг, рейтинг знання експертами діяльності компаній, рейтинг ставлення експертів до компаній, рейтинг знання експертами СЕО та публічних со-founder та рейтинг перспектив розвитку бізнесу агрохолдингів. Всі ці показники представлені і в останньому дослідженні репутації українських аграрних холдингів.

    На думку Сергія Іващенка, в.о. Виконавчого директора Української зернової асоціації, стрімке зростання населення на планеті обумовлює позитивну перспективу для українського АПК. Працювати українським агрохолдингам потрібно над зростання врожайності, що потребує інноваційних рішень та великих інвестицій. Отримання інвестицій та кредитів потребує гарного goodwill і для бізнесу, і для його власників, акцентував представник УЗА.

    Керівник NOKS FISHES Олег Кононенко наголошує, що відчутний Goodwill-результат отримують ті аграрні компанії, які багато років формували суспільні комунікації. В цілому ж, не зважаючи на бурхливе зростання експорту протягом 2018-2019 рр. і динамічний розвиток інвестиційних проектів, медіамодель українських аграрних холдингів залишаються практично незмінною. За рідким винятком, аграрії переважно мовчазні і не люблять публічності, узагальнює дослідник.






    Схожі новини
  • ТОП-5 найбільших агрокомпаній в Україні
  • Рейтинг найбільших агрокомпаній
  • Рейтинг агропідприємств по відшкодуванню ПДВ
  • Знову перший
  • «НІБУЛОН» - найприбутковіша компанія в аграрному секторі України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Україні оцінили репутацію та медіаприсутність найбільших українських аграрних компаній






Дослідницька компанія NOKS FISHES та видання «ТОП 100. Рейтинг найбільших» презентували репутаційне дослідження 30-ти аграрних багатопрофільних холдингів за підсумком діяльності в період лютий 2019-лютий 2020 рр.

Лідерами репутаційного рейтингу стали Миронівський Хлібопродукт, KERNEL, Нібулон, Астарта-Київ и Індустріальная молочна компанія.

Аналізуючи вже більше 15 років репутацію (goodwill), фахівці NOKS FISHES вивчають медіаполе (як один з інструментів формування репутації), проводять глибинні інтерв’ю із експертами та порівнюють оцінки об’єкту дослідження стейхолдерами із його рівнем медійності.

В ході дослідження експерти «зважують» фактори, що формують репутацію холдингів, на ґрунті оцінок експертів формується репутаційний рейтинг, рейтинг знання експертами діяльності компаній, рейтинг ставлення експертів до компаній, рейтинг знання експертами СЕО та публічних со-founder та рейтинг перспектив розвитку бізнесу агрохолдингів. Всі ці показники представлені і в останньому дослідженні репутації українських аграрних холдингів.

На думку Сергія Іващенка, в.о. Виконавчого директора Української зернової асоціації, стрімке зростання населення на планеті обумовлює позитивну перспективу для українського АПК. Працювати українським агрохолдингам потрібно над зростання врожайності, що потребує інноваційних рішень та великих інвестицій. Отримання інвестицій та кредитів потребує гарного goodwill і для бізнесу, і для його власників, акцентував представник УЗА.

Керівник NOKS FISHES Олег Кононенко наголошує, що відчутний Goodwill-результат отримують ті аграрні компанії, які багато років формували суспільні комунікації. В цілому ж, не зважаючи на бурхливе зростання експорту протягом 2018-2019 рр. і динамічний розвиток інвестиційних проектів, медіамодель українських аграрних холдингів залишаються практично незмінною. За рідким винятком, аграрії переважно мовчазні і не люблять публічності, узагальнює дослідник.






Схожі новини
  • ТОП-5 найбільших агрокомпаній в Україні
  • Рейтинг найбільших агрокомпаній
  • Рейтинг агропідприємств по відшкодуванню ПДВ
  • Знову перший
  • «НІБУЛОН» - найприбутковіша компанія в аграрному секторі України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.