Аграрний тиждень. Україна
» » Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»
» » Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»

    Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»


    Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»

    Сьогодні, 20 серпня 2020 року, було підписано договір про передачу в концесію спеціалізованого морського порту «Ольвія» між Міністерством інфраструктури України, ДП «Адміністрація морських портів України», компанією «QTERMINALS W.L.L» та ТОВ «Кютерміналз Ольвія».

    Реалізація концесійного проєкту сприятиме залученню інвестицій у сумі 3,4 млрд грн та стане однією з найбільших прямих іноземних інвестицій у портову галузь України за останні 30 років. Більше того, принаймні 80 млн грн буде вкладено в розвиток інфраструктури міста Миколаєва, а щорічні надходження до бюджету складатимуть щонайменше 80 млн грн, з урахуванням індексації та 0,75% від чистого доходу концесіонера (для порівняння - розмір концесійного платежу в 16 разів вищий за прибуток порту за 2019 рік).

    Компанія-переможець конкурсу QTERMINALS W.L.L є провідним портовим оператором Держави Катар і відповідає за управління морськими портами та транспортними терміналами по всій країні.

    Цей проєкт є успішним прикладом концесії та готувався за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), Міжнародної фінансової корпорації (IFC, Група Світового банку) та фінансування фонду Global Infrastructure Facility (GIF). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України брало активну участь в процесі підготовки вказаного проекту на всіх етапах, починаючи від розгляду концептуальної записки до участі у проведенні аналізу ефективності та роботи конкурсної комісії.

    Нагадуємо, що однією з головних переваг концесії є те, що об'єкти підприємства, в які інвестує концесіонер, у тому числі й новостворені, залишаються у власності держави. У той же час, концесіонер зобов'язується здійснювати сплату концесійних платежів до бюджету незалежно від результатів його господарської діяльності. Отже, держава при передачі своїх активів у концесію отримує цілу низку переваг: додаткові бюджетні надходжень (як від сплати податків, так і концесійних платежів), залучення інвестицій, модернізація об’єктів та кваліфіковане управління ними.

    Укладення чергового концесійного договору є позитивним сигналом для інвесторів, зацікавлених у проєктах державно-приватного партнерства в Україні, адже новий Закон «Про концесію» відкриває значні можливості для імплементації нових інвестиційних проєктів. Також Мінекономіки завершує роботу над нормативно-правовими актами, які впроваджуватимуть механізми, необхідні для безперешкодної реалізації Законів України «Про концесію» та «Про державно-приватне партнерство».

    Усе це додає впевненості у втіленні значної кількості подальших проєктів на умовах державно-приватного партнерства, що сприятиме розвитку та підвищенню ефективності таких важливих об’єктів інфраструктури, як морські порти, аеропорти, дороги, лікарні тощо.

    ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Завершились переговори щодо концесії Херсонського морорту
  • Процес передачі українських морських портів у концесію триває, – Криклій
  • Суд розблокував концесію порту "Херсон" - Криклій
  • Омелян підписав накази щодо концесії портів Ольвія та Херсон
  • Конкурс з концесії портів «Ольвія» та «Херсон» можуть оголосити в квітні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»


Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»

Сьогодні, 20 серпня 2020 року, було підписано договір про передачу в концесію спеціалізованого морського порту «Ольвія» між Міністерством інфраструктури України, ДП «Адміністрація морських портів України», компанією «QTERMINALS W.L.L» та ТОВ «Кютерміналз Ольвія».

Реалізація концесійного проєкту сприятиме залученню інвестицій у сумі 3,4 млрд грн та стане однією з найбільших прямих іноземних інвестицій у портову галузь України за останні 30 років. Більше того, принаймні 80 млн грн буде вкладено в розвиток інфраструктури міста Миколаєва, а щорічні надходження до бюджету складатимуть щонайменше 80 млн грн, з урахуванням індексації та 0,75% від чистого доходу концесіонера (для порівняння - розмір концесійного платежу в 16 разів вищий за прибуток порту за 2019 рік).

Компанія-переможець конкурсу QTERMINALS W.L.L є провідним портовим оператором Держави Катар і відповідає за управління морськими портами та транспортними терміналами по всій країні.

Цей проєкт є успішним прикладом концесії та готувався за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), Міжнародної фінансової корпорації (IFC, Група Світового банку) та фінансування фонду Global Infrastructure Facility (GIF). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України брало активну участь в процесі підготовки вказаного проекту на всіх етапах, починаючи від розгляду концептуальної записки до участі у проведенні аналізу ефективності та роботи конкурсної комісії.

Нагадуємо, що однією з головних переваг концесії є те, що об'єкти підприємства, в які інвестує концесіонер, у тому числі й новостворені, залишаються у власності держави. У той же час, концесіонер зобов'язується здійснювати сплату концесійних платежів до бюджету незалежно від результатів його господарської діяльності. Отже, держава при передачі своїх активів у концесію отримує цілу низку переваг: додаткові бюджетні надходжень (як від сплати податків, так і концесійних платежів), залучення інвестицій, модернізація об’єктів та кваліфіковане управління ними.

Укладення чергового концесійного договору є позитивним сигналом для інвесторів, зацікавлених у проєктах державно-приватного партнерства в Україні, адже новий Закон «Про концесію» відкриває значні можливості для імплементації нових інвестиційних проєктів. Також Мінекономіки завершує роботу над нормативно-правовими актами, які впроваджуватимуть механізми, необхідні для безперешкодної реалізації Законів України «Про концесію» та «Про державно-приватне партнерство».

Усе це додає впевненості у втіленні значної кількості подальших проєктів на умовах державно-приватного партнерства, що сприятиме розвитку та підвищенню ефективності таких важливих об’єктів інфраструктури, як морські порти, аеропорти, дороги, лікарні тощо.

ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

agroconf.org





Схожі новини
  • Завершились переговори щодо концесії Херсонського морорту
  • Процес передачі українських морських портів у концесію триває, – Криклій
  • Суд розблокував концесію порту "Херсон" - Криклій
  • Омелян підписав накази щодо концесії портів Ольвія та Херсон
  • Конкурс з концесії портів «Ольвія» та «Херсон» можуть оголосити в квітні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.