Аграрний тиждень. Україна
» » ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій
» » ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій

    ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій


    ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій

    ДПЗКУ перевіряє на факти махінацій власних контрагентів за форвардними й іншими контрактами. Про це в інтерв'ю Latifundist.com розповів призначений 4 місяці тому голова ДПЗКУ Василь Коваленко.

    Він заявив, що тепер компанія працює з меншою кількістю контрагентів за форвардними закупівлями.

    «Якщо раніше у нас було 5 тис. контрагентів, то сьогодні їх близько 2 тис. Найбільш суворо перевіряємо контрагентів за форвардними закупівлями. Хоча намагаємося іти назустріч виробнику. Припустімо, господарство виконало форвардний контракт, однак із затримкою, та поставило не ту культуру. Такі ситуації до вирішення. Однак якщо компанію зареєстрували 3 місяці тому, вона арендувала 2 тис. га, хоч не має ні агронома, ні власної техніки, з такими контрагентами ми не працюємо. Форвардні контракти – серйозний інструмент. Попередня команда практично провалила виконання контрактів за форвардом. Нині ми відновили мережу регіональних закупівель і просуваємось у напрямку виконання плану на 70%», – розповів Коваленко. Нагадаємо, у квітні 2020 року один із кандидатів на посаду голови ДПЗКУ Олександр Мужель заявляв, що для того, аби поставити на ноги компанію потрібно 6 місяців, а опісля, якщо не почати заходи, вона може збанкрутувати.

    ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» у 2019 році посіла 100-те місце у загальному рейтингу компаній, проаналізованих і поданих у звіті МЕРТу. Основні фінансові показники:



    Кількість працівників — 4792 особи



    Вартість активів — 31,7 млрд грн



    EBITDA — 267,4 млн грн



    Обсяг капітальних інвестицій — 101 млн грн



    Оборотні активи — 28 млрд грн



    Основні засоби — 3,2 млрд грн



    Власний капітал — мінус 7,2 млрд грн



    Кредиторська заборгованість (коротко- та довгострокова) — 38,9 млрд грн



    Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — 10,6 млрд грн



    Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) — 9,9 млрд грн



    Чистий фінансовий результат — збиток 1,4 млрд грн



    Валовий дохід — 698 млн грн.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Авансовий платіж за форвардними контрактами на зерно зріс до 1 тис. грн за тонну
  • ДПЗКУ отримала заявки на закупівлю за форвардом понад 300 тисяч тонн зерна
  • Азаров доручив Аграрному фонду почати виплати за форвардними закупівлями зерна
  • Аграрний фонд розпочинає другу частину платежів за форвардними контрактами
  • Ігор Якубович: Аграрний фонд перерахував аграріям 60% авансових платежів за форвардними контрактами

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій


ДПЗКУ перевіряє контрагентів за форвардними та іншими контрактами на факти махінацій

ДПЗКУ перевіряє на факти махінацій власних контрагентів за форвардними й іншими контрактами. Про це в інтерв'ю Latifundist.com розповів призначений 4 місяці тому голова ДПЗКУ Василь Коваленко.

Він заявив, що тепер компанія працює з меншою кількістю контрагентів за форвардними закупівлями.

«Якщо раніше у нас було 5 тис. контрагентів, то сьогодні їх близько 2 тис. Найбільш суворо перевіряємо контрагентів за форвардними закупівлями. Хоча намагаємося іти назустріч виробнику. Припустімо, господарство виконало форвардний контракт, однак із затримкою, та поставило не ту культуру. Такі ситуації до вирішення. Однак якщо компанію зареєстрували 3 місяці тому, вона арендувала 2 тис. га, хоч не має ні агронома, ні власної техніки, з такими контрагентами ми не працюємо. Форвардні контракти – серйозний інструмент. Попередня команда практично провалила виконання контрактів за форвардом. Нині ми відновили мережу регіональних закупівель і просуваємось у напрямку виконання плану на 70%», – розповів Коваленко. Нагадаємо, у квітні 2020 року один із кандидатів на посаду голови ДПЗКУ Олександр Мужель заявляв, що для того, аби поставити на ноги компанію потрібно 6 місяців, а опісля, якщо не почати заходи, вона може збанкрутувати.

ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» у 2019 році посіла 100-те місце у загальному рейтингу компаній, проаналізованих і поданих у звіті МЕРТу. Основні фінансові показники:



Кількість працівників — 4792 особи



Вартість активів — 31,7 млрд грн



EBITDA — 267,4 млн грн



Обсяг капітальних інвестицій — 101 млн грн



Оборотні активи — 28 млрд грн



Основні засоби — 3,2 млрд грн



Власний капітал — мінус 7,2 млрд грн



Кредиторська заборгованість (коротко- та довгострокова) — 38,9 млрд грн



Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — 10,6 млрд грн



Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) — 9,9 млрд грн



Чистий фінансовий результат — збиток 1,4 млрд грн



Валовий дохід — 698 млн грн.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Авансовий платіж за форвардними контрактами на зерно зріс до 1 тис. грн за тонну
  • ДПЗКУ отримала заявки на закупівлю за форвардом понад 300 тисяч тонн зерна
  • Азаров доручив Аграрному фонду почати виплати за форвардними закупівлями зерна
  • Аграрний фонд розпочинає другу частину платежів за форвардними контрактами
  • Ігор Якубович: Аграрний фонд перерахував аграріям 60% авансових платежів за форвардними контрактами

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.