Аграрний тиждень. Україна
» » Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства
» » Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства

    Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства


    Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства

    20 січня на черговому засіданні Уряд схвалив проєкт Закону України щодо запровадження довгострокових зобов’язань в рамках здійснення державно-приватного партнерства (концесії).

    “Законопроєкт дозволить забезпечити повноцінне функціонування механізму державно-приватного партнерства для усіх сфер діяльності та створити умови для зростання обсягу залучених інвестицій”, - зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.

    Так, наразі в Україні існує прогресивний механізм співробітництва між державою та бізнесом – державно-приватне партнерство (ДПП). Основна відмінність цього механізму від будь-яких інших – це довгостроковість, адже договір у рамках ДПП укладається терміном від 5 до 50 років. Такі договори передбачають виконання певних фінансових зобов’язань протягом всього строку дії договору. Для проєктів у соціальних сферах та сфері автомобільних доріг ці зобов’язання можуть бути критичними.

    Однак, на сьогодні держава позбавлена можливості брати довгострокові зобов’язання, оскільки діє принцип трирічного бюджетного планування. Тому Мінекономіки розробило законопроєкт, що гарантуватиме інвесторам виконання державою своїх довгострокових зобов'язань в рамках державно-приватного партнерства.

    “Наразі пріоритетні інфраструктурні проєкти, які мають високе суспільне значення, не є привабливими для приватного бізнесу. Залучення приватного капіталу з метою їх реалізації потребує удосконалення бюджетного законодавства. Прийняття відповідного закону Верховною Радою України створить умови для реалізації масштабних інфраструктурних проєктів на умовах ДПП”, - прокоментувала заступниця Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ірина Новікова.

    Так, інвестовані кошти дозволять модернізувати існуючу та створити нову інфраструктуру України у соціальній, транспортній, енергетичній, житлово-комунальній сферах для надання якісних послуг громадянам.

    Крім того, документ врегулює спрямування коштів Державного дорожнього фонду на здійснення плати за експлуатаційну готовність автомобільних доріг загального користування державного значення, побудованих на умовах ДПП.

    ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Уряд затвердив перелік пріоритетних для держави інвестиційних проєктів, - Петрашко
  • Ігор Петрашко зустрівся з американськими інвесторами
  • Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»
  • Ефективне впровадження державно-приватного партнерства забезпечить мультиплікаційний ефект для економіки, - Петрашко
  • Порти Одещини потребують 70 мільярдів - Вілкул

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства


Уряд підтримав законопроєкт про довгострокові зобов’язання в рамках здійснення державно-приватного партнерства

20 січня на черговому засіданні Уряд схвалив проєкт Закону України щодо запровадження довгострокових зобов’язань в рамках здійснення державно-приватного партнерства (концесії).

“Законопроєкт дозволить забезпечити повноцінне функціонування механізму державно-приватного партнерства для усіх сфер діяльності та створити умови для зростання обсягу залучених інвестицій”, - зазначив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.

Так, наразі в Україні існує прогресивний механізм співробітництва між державою та бізнесом – державно-приватне партнерство (ДПП). Основна відмінність цього механізму від будь-яких інших – це довгостроковість, адже договір у рамках ДПП укладається терміном від 5 до 50 років. Такі договори передбачають виконання певних фінансових зобов’язань протягом всього строку дії договору. Для проєктів у соціальних сферах та сфері автомобільних доріг ці зобов’язання можуть бути критичними.

Однак, на сьогодні держава позбавлена можливості брати довгострокові зобов’язання, оскільки діє принцип трирічного бюджетного планування. Тому Мінекономіки розробило законопроєкт, що гарантуватиме інвесторам виконання державою своїх довгострокових зобов'язань в рамках державно-приватного партнерства.

“Наразі пріоритетні інфраструктурні проєкти, які мають високе суспільне значення, не є привабливими для приватного бізнесу. Залучення приватного капіталу з метою їх реалізації потребує удосконалення бюджетного законодавства. Прийняття відповідного закону Верховною Радою України створить умови для реалізації масштабних інфраструктурних проєктів на умовах ДПП”, - прокоментувала заступниця Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ірина Новікова.

Так, інвестовані кошти дозволять модернізувати існуючу та створити нову інфраструктуру України у соціальній, транспортній, енергетичній, житлово-комунальній сферах для надання якісних послуг громадянам.

Крім того, документ врегулює спрямування коштів Державного дорожнього фонду на здійснення плати за експлуатаційну готовність автомобільних доріг загального користування державного значення, побудованих на умовах ДПП.

ІЦ УАК за матеріалами me.gov.ua

agroconf.org





Схожі новини
  • Уряд затвердив перелік пріоритетних для держави інвестиційних проєктів, - Петрашко
  • Ігор Петрашко зустрівся з американськими інвесторами
  • Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»
  • Ефективне впровадження державно-приватного партнерства забезпечить мультиплікаційний ефект для економіки, - Петрашко
  • Порти Одещини потребують 70 мільярдів - Вілкул

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.