На Каховському судноплавному шлюзі почалися роботи з капітального ремонту гідротехнічних конструкцій водопровідних галерей і днища суднової камери. Про це повідомила прес-служба ДП «Укрводшлях».
На виконання Договору від 10.11.2020 № 46/2020-К/Т/Б, укладеного між ДП «УКРВОДШЛЯХ» та ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго», останнім розпочато роботи з капітального ремонту гідротехнічних конструкцій водопровідних галерей та днища судової камери Каховського судноплавного шлюзу”, – повідомила прес-служба.
Очікується, що ремонтні роботи будуть завершені на початку березня.
Фото: facebook.com/ukrvodshliah
У листопаді 2020 року ДП «Укрводшлях» обрало ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» підрядником капітального ремонту об’єктів Каховського судноплавного шлюзу, зокрема, гідротехнічних конструкцій водопровідних галерей і днища судноплавної камери.
Каховський судноплавний шлюз є нижньою сходинкою Дніпровського каскаду і служить для подолання судами зосередженого перепаду рівнів в створі греблі Каховської ГЕС. Шлюз має одну нитку шлюзування. Довжина камери – 260 метрів, ширина – 18 метрів. Верхня голова шлюзу оснащена плоскими робочими і аварійно-ремонтними воротами, нижня – двостулковими робочими і ремонтними воротами.
За даними звіту «Укрводшлях» за 2019 рік, поточний технічний стан споруд, технологічного обладнання та гідротехнічних конструкцій всіх шлюзів Дніпровського каскаду оцінюється як «непридатний до нормальної експлуатації» або «аварійний». Повний цикл робіт з капремонту або модернізації всіх існуючих шлюзів Дніпровського каскаду може коштувати $ 20-40 млн і займе п’ять років.
ДП «Укрводшлях» реалізує державні функції по здійсненню транспортної, технічної та екологічної політики при експлуатації внутрішніх водних шляхів загального користування та судноплавних гідротехнічних споруд (шлюзів) України, які віднесені до об’єктів стратегічного значення для економіки і безпеки держави. Входить в сферу управління Міністерства інфраструктури.
https://ports.ua