Правління «Укрзалізниці» прийняло рішення остаточно скасувати рейтингування вантажних станцій і припинити стягування додаткової плати за подачу вагонів на малодіяльні вантажні станції. Про це повідомив заступник директора Департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов.
Зняття обмежень стимулюватиме зростання вантажоперевезень по залізницях України, а доступ до послуг залізничного транспорту отримає велику кількість вантажовідправників у всіх регіонах країни”, – написав Ткачов в Facebook.
Він нагадав, що раніше діяло тільки тимчасове призупинення порядку рейтингування станцій.
За словами Ткачова, менеджмент «Укрзалізниці» продовжить шукати шляхи оптимізації малодіяльної залізничної інфраструктури і скорочення витрат на її утримання.
Дія переліку малодіяльних станцій було призупинено з 3 вересня 2020 року.
Пізніше глава правління «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомив, що компанія змінить підхід до закриття малодіяльних залізничних станцій. «Ми не будемо вимагати, щоб вони здійснювали діяльність протягом якогось більшого терміну, ніж це реально можливо, і переглянемо тарифи по відкриттю станцій для вантажовідправників, які ними користуються. Тобто змінимо підхід, розіб’ємо ці малодіяльні станції за категоріями: зернова, щебенева, піщана », – пояснював він.
Антимонопольний комітет України в серпні 2020 року визнав необгрунтованим введення додаткової послуги подачі вагонів на малодіяльні станції і наклав на АТ «Укрзалізниця» штраф у розмірі 18 млн грн.
https://ports.ua