Аграрний тиждень. Україна
» » Зернотрейдери пропонують скасувати річковим суднам сплачений акциз на пальне
» » Зернотрейдери пропонують скасувати річковим суднам сплачений акциз на пальне

    Зернотрейдери пропонують скасувати річковим суднам сплачений акциз на пальне






    Зернотрейдери запропонували скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на пальне. Відповідна пропозиція пролунала 20 квітня на черговій зустрічі робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві. Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.

    У заходах також взяли участь представники Мінінфраструктури, Мінфіну, Укртрансбезпеки, АТ «Укрзалізниця» та профільних аграрних асоціацій.

    «Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися дешевшим і екологічним річковим транспортом для перевезення с/г продукції», – йшлося на зустрічі.

    Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.

    Відзначимо, що про скасування акцизу на пальне говорять і в УЗ. В компанії навіть ініціювали створення спеціального фонду розвитку залізничного транспорту, до якого будуть надходити кошти для виплат перевізником акцизу на пальне. Щорічно компанія  сплачує понад 1,7 млрд грн акцизу. Проте фактично ці кошти йдуть на розвиток конкурентів, тобто на розвиток мережі автодоріг. Залізничний транспорт України ж споживає понад 10% від усього загального обсягу пального, але компанія не отримує коштів з Дорожнього фонду на своє оновлення.

    Нагадаємо, 19 квітня в  Укрзалізниці заявили, що через відмову постачальників відвантажувати пальне за договорами компанія має запас дизельного пального на 4 доби.  Водночас в АМКУ застерігли мережі АЗС від завищення цін на пальне та створення штучного дефіциту.

    https://www.railinsider.com.ua





    Схожі новини
  • Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції
  • В Мінекономіки відбулося перше в 2021 році засідання логістичного штабу
  • В Україні можуть відновити роботу Координаційної ради з питань логістики
  • Моніторинг стану річкових шляхів буде систематично розглядатись на логістичному штабі, – Ковальова
  • Відбулося перше засідання штабу з оперативного вирішення питань логістики в АПК

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зернотрейдери пропонують скасувати річковим суднам сплачений акциз на пальне






Зернотрейдери запропонували скасувати або компенсувати річковим суднам сплачений акциз на пальне. Відповідна пропозиція пролунала 20 квітня на черговій зустрічі робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві. Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.

У заходах також взяли участь представники Мінінфраструктури, Мінфіну, Укртрансбезпеки, АТ «Укрзалізниця» та профільних аграрних асоціацій.

«Такий крок наблизить законодавство до європейського, адже це відповідає Угоді про асоціацію України з ЄС. Також це сприятиме розвитку зернового ринку в Україні, адже стимулюватиме експортерів користуватися дешевшим і екологічним річковим транспортом для перевезення с/г продукції», – йшлося на зустрічі.

Присутні вирішили винести це питання на широке обговорення 18 травня за участю усіх зацікавлених сторін, в тому числі відповідальних органів влади.

Відзначимо, що про скасування акцизу на пальне говорять і в УЗ. В компанії навіть ініціювали створення спеціального фонду розвитку залізничного транспорту, до якого будуть надходити кошти для виплат перевізником акцизу на пальне. Щорічно компанія  сплачує понад 1,7 млрд грн акцизу. Проте фактично ці кошти йдуть на розвиток конкурентів, тобто на розвиток мережі автодоріг. Залізничний транспорт України ж споживає понад 10% від усього загального обсягу пального, але компанія не отримує коштів з Дорожнього фонду на своє оновлення.

Нагадаємо, 19 квітня в  Укрзалізниці заявили, що через відмову постачальників відвантажувати пальне за договорами компанія має запас дизельного пального на 4 доби.  Водночас в АМКУ застерігли мережі АЗС від завищення цін на пальне та створення штучного дефіциту.

https://www.railinsider.com.ua





Схожі новини
  • Аграрні асоціації та Мінекономіки назвали шляхи покращення логістики сільгосппродукції
  • В Мінекономіки відбулося перше в 2021 році засідання логістичного штабу
  • В Україні можуть відновити роботу Координаційної ради з питань логістики
  • Моніторинг стану річкових шляхів буде систематично розглядатись на логістичному штабі, – Ковальова
  • Відбулося перше засідання штабу з оперативного вирішення питань логістики в АПК

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.