Мінекономіки в щоденному режимі здійснює моніторинг залишків дизельного палива. Станом на сьогодні місячний об’єм дизпалива на ринку України є оптимальним. Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки.
Зазначається, що під головуванням міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігоря Петрашка відбулась нарада щодо питання балансу дизельного палива на ринку України. У зустрічі взяли участь ключові стейкхолдери нафтогазового ринку, зокрема, представники Нафтогазової асоціації України, провідних постачальників дизельного палива та АТ Укрзалізниця.
«Мінекономіки в щоденному режимі здійснює моніторинг залишків дизельного палива. Станом на сьогодні місячний об’єм дизпалива на ринку України є оптимальним та збалансованим для забезпечення усіх необхідних ринкових процесів», — сказав міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігор Петрашко.
В той же час, з метою недопущення дефіциту дизпалива на ринку України, Мінекономіки та представники АТ Укрзалізниця домовились, що у разі необхідності, буде забезпечена додаткова доставка з портів палива, ввезеного на територію України морським транспортом. Для цього «Укрзалізниця» має всі резерви.
Укрзалізниця оперативно реагує на зміни в логістиці постачання нафтопродуктів у країну та вже підготувалася до їх транспортування через порти. Сьогодні залізничники мають усі необхідні ресурси, щоб забезпечити ритмічне вивезення з портів до 200 тис. тонн нафтопродуктів на місяць. І ці потужності залізниці будуть надалі тільки нарощуватись», — розповів в.о. голови правління АТ Укрзалізниця Іван Юрик.
У свою чергу, трейдери дизельного палива повідомили, що на травень планується збільшення постачання дизпалива до України з Республіки Білорусь, Литви, Угорщини, Туреччини, в тому числі шляхом збільшення поставок морським транспортом.
Нагадаємо, що раніше повідомлялося, що Україна у травні може зіткнутись з дефіцитом дизпалива через планове технічне обслуговування білоруського Мозирського НПЗ, що збігається із зупинкою у постачанні із заводів російської «Роснефти».
ІЦ УАК за матеріалами АгроПоліт
agroconf.org