Аграрний тиждень. Україна
» » Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?
» » Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?

    Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?


    Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?

    1 червня відзначався Всесвітній день молока (World Milk Day). Вшанувати молоко і занести його у реєстр святкових днів вперше у 2001-му році запропонувала Продовольча та сільськогосподарська організація Об'єднаних Націй (ФАО). Мета свята – популяризація молока і молочних продуктів серед людей, а також інформування населення про діяльність, пов'язану з молоком і молочним виробництвом.

    Гендиректор УАК Павло Коваль дав коротке інтерв'ю для каналу UA: Перший Суспільна Студія, щодо ситуації на ринку молока. Велика різниця ціни на закупівельне та молоко на полицях супермаркетів спричинена значними витратами на переробку та логістику.

    «Собівартість українського молока одна із найвищих у Європі, із 28 країн, лише у двох вища собівартість, порівняно із Україною. Гостро стоїть проблема інструментів стимулювання, адже інвестиції на одне ското-місце сягають 10-11 тис. євро, а строк окупності в середньому 10 років. Перспективи розвитку для виробників мікро-рівня необхідно шукати у створенні кооперативів, молочних сімейних ферм – приклади для удосконалення є, але цього недостатньо, щоб зменшити темпи падіння молочної галузі», - наголошує Павло Коваль.

    Детальніше дивіться у відео сюжеті за посиланням https://tv.suspilne.media/video/21437

    (Ефір за 01.06.2021, частина 1, 1.36.30)

    agroconf.org





    Схожі новини
  • ДУМКА: Дефіцит на ринку сирого молока призводить до зростання цін на молокопродукти
  • Надходження молока на переробку скоротилося на 8%
  • Якість виробництва
  • Молочне виробництво
  • В Україні відсвяткують Всесвітній день молока

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?


Чому велика різниця між закупівельною та роздрібною ціною молока?

1 червня відзначався Всесвітній день молока (World Milk Day). Вшанувати молоко і занести його у реєстр святкових днів вперше у 2001-му році запропонувала Продовольча та сільськогосподарська організація Об'єднаних Націй (ФАО). Мета свята – популяризація молока і молочних продуктів серед людей, а також інформування населення про діяльність, пов'язану з молоком і молочним виробництвом.

Гендиректор УАК Павло Коваль дав коротке інтерв'ю для каналу UA: Перший Суспільна Студія, щодо ситуації на ринку молока. Велика різниця ціни на закупівельне та молоко на полицях супермаркетів спричинена значними витратами на переробку та логістику.

«Собівартість українського молока одна із найвищих у Європі, із 28 країн, лише у двох вища собівартість, порівняно із Україною. Гостро стоїть проблема інструментів стимулювання, адже інвестиції на одне ското-місце сягають 10-11 тис. євро, а строк окупності в середньому 10 років. Перспективи розвитку для виробників мікро-рівня необхідно шукати у створенні кооперативів, молочних сімейних ферм – приклади для удосконалення є, але цього недостатньо, щоб зменшити темпи падіння молочної галузі», - наголошує Павло Коваль.

Детальніше дивіться у відео сюжеті за посиланням https://tv.suspilne.media/video/21437

(Ефір за 01.06.2021, частина 1, 1.36.30)

agroconf.org





Схожі новини
  • ДУМКА: Дефіцит на ринку сирого молока призводить до зростання цін на молокопродукти
  • Надходження молока на переробку скоротилося на 8%
  • Якість виробництва
  • Молочне виробництво
  • В Україні відсвяткують Всесвітній день молока

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.