Підприємства агропромхолдингу «Астарта-Київ» запускають інноваційну систему автоматизації технічного обслуговування та ремонтів, що значно оптимізує витрати та пришвидшує виробничі процеси.
Наркевицький цукровий завод запустив систему автоматизації технічного обслуговування і ремонтів ТОіР на базі програмного забезпечення EAM (Enterprise Asset Management - управління основними фондами). До кінця поточного року система буде впроваджена на всіх підприємствах цукрового сегменту агропромхолдингу АСТАРТА-КИЇВ.
За попередніми підрахунками фахівців Компанії, автоматизація цих виробничих процесів дозволить на 30% скоротити час та спростити процедуру документального оформлення ремонтів. На 20% зменшити невикористані залишки ремонтних ТМЦ у рік і на 10% зменшити витрати на послуги. Система також сприятиме зниженню кількості аварійних ситуацій на підприємствах на 20% у рік та оптимізує робочий час персоналу, - зазначив менеджер проєкту Сергій Хміль.
Система ТОіР Компанії реалізована у вигляді web-додатку на платформах iOS та Android. В основі концепції рішення – інтеграція з уже існуючими процесами. Програма також включає елементи «Промисловість 4.0.» і передбачає новий підхід до виробництва, який базується на масовому впровадженні інформаційних технологій у промисловості, масштабній автоматизації бізнес-процесів та більш широкого використання штучного інтелекту.
На сьогоднішній день, крім підприємств цукрового сегменту, до проєкту підключилися елеваторний бізнес Компанії та Глобинський переробний завод – підприємство з переробки сої. У перспективі АСТАРТА планує поширити автоматизацію ТОіР і на всі аграрні підприємства агропромхолдингу.
ІЦ УАК за матеріалами astartaholding
agroconf.org