Аграрний тиждень. Україна
» » Прес-конференція: «Чому знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію має поширюватися до кінцевого споживача?» - АНОНС
» » Прес-конференція: «Чому знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію має поширюватися до кінцевого споживача?» - АНОНС

    Прес-конференція: «Чому знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію має поширюватися до кінцевого споживача?» - АНОНС


    Місце та час проведення: 25-го червня о 10.00, Укрінформ, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16

    Організатори прес-конференції – Асоціація «Свинарі України», Асоціація виробників молока, ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада».

    Спікери:



    Тарас Висоцький, перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства



    Представник Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики



    Михайло Соколов, заступник голови ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада»



    Оксана Юрченко, Президент Асоціації «Свинарі України»



    Віталій Шакель, директор Групи компаній «Нива Переяславщини»



    Володимир Андрієць, аналітик Асоціації виробників молока



    Представник підприємства, що спеціалізується на виробництві молока

    Питання для обговорення:



    1.Як знижена ставка ПДВ на окрему сільськогосподарську продукцію впливає на ціни на прилавку?



    2.Які наслідки для тваринництва матиме відновлення ставки ПДВ 20% за операціями з постачання сільськогосподарської продукції згідно з УКТ ЗЕД: 0102 (велика рогата худоба, жива); 0103 (свині, живі), 0104 10 (вівці живі), 0401 (в частині молока незбираного)?



    3.Які переваги забезпечить знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію по всьому ланцюгу: для виробників, переробників і кінцевого споживача?

    Хоча Україна — аграрна країна, однак займає останнє місце у Європі за доступністю харчових продуктів. За даними Держстату, показник економічної доступності продуктів харчування за підсумками 2020 перевищив 47% (критичний рівень, визначений українським законодавством, — 60%). Для порівняння, середньоєвропейські витрати на харчування, за даними Євростату, складають 13%. Дотримуючись принципу права на достатнє харчування, глобально застосовується практика зі зниження ПДВ по всьому ланцюгу виробництва продукції до кінцевого споживача, зокрема в частині продуктів харчування. Для прикладу, у п’яти провідних молочних країнах Європи діють такі знижені ставки ПДВ: у Польщі – 5%, Німеччині― 7%, Франції ― 5,5%, Нідерландах ― 6%, Італії ― 10%. Такий самий підхід застосовують по ланцюгу виробництва свинини: Нідерланди — 9%, Німеччина — 7%, Угорщина — 5%, Великобританія — 0%.

    В Україні запровадження запровадження 14% ПДВ на весь ланцюг виробництва продукції свинарства та молочного скотарства слугуватиме підтримкоювітчизняного виробника, посилить позиції м’ясо- та молокопереробних підприємств платників ПДВ та сприятиме підвищенню внутрішнього споживання.

    Навпаки, ініціативи з підвищення ПДВ посилять тенденції до скорочення виробництва продукції тваринництва. В Україні, де споживання червоного м’яса складає близько 58% від рекомендованої норми, а молока і молочних продуктів — 53%, а обсяги їх виробництва скорочуються, такий підхід є неприпустимим! При поверненні 20%-ої ставки при операціях купівлі-продажу живих свиней та молока незбираного втрати галузей у другому півріччі зростуть на пів мільярда гривень, що стане потужним поштовхом до згортання свинарського та молочного бізнесу в Україні.

    УВАГА! Онлайн-трансляція розпочнеться о 10:00 25-го червня і буде доступна на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

    Реєстрація журналістів на місці за редакційними посвідченнями.

    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • ​Повернення 20-ої ставки ПДВ на живих свиней та молоко призведе до знищення вітчизняного тваринництва
  • В Києві пройде ХІIІ Міжнародний молочний конгрес
  • ФАО та АСУ проведуть спільну прес-конференцію 16 травня
  • Відновлення спецрежиму для тваринництва
  • Банкіри обговорять кредитування сільського господарства напередодні посівної

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Прес-конференція: «Чому знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію має поширюватися до кінцевого споживача?» - АНОНС


Місце та час проведення: 25-го червня о 10.00, Укрінформ, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16

Організатори прес-конференції – Асоціація «Свинарі України», Асоціація виробників молока, ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада».

Спікери:



Тарас Висоцький, перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства



Представник Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики



Михайло Соколов, заступник голови ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада»



Оксана Юрченко, Президент Асоціації «Свинарі України»



Віталій Шакель, директор Групи компаній «Нива Переяславщини»



Володимир Андрієць, аналітик Асоціації виробників молока



Представник підприємства, що спеціалізується на виробництві молока

Питання для обговорення:



1.Як знижена ставка ПДВ на окрему сільськогосподарську продукцію впливає на ціни на прилавку?



2.Які наслідки для тваринництва матиме відновлення ставки ПДВ 20% за операціями з постачання сільськогосподарської продукції згідно з УКТ ЗЕД: 0102 (велика рогата худоба, жива); 0103 (свині, живі), 0104 10 (вівці живі), 0401 (в частині молока незбираного)?



3.Які переваги забезпечить знижена ставка ПДВ на сільськогосподарську продукцію по всьому ланцюгу: для виробників, переробників і кінцевого споживача?

Хоча Україна — аграрна країна, однак займає останнє місце у Європі за доступністю харчових продуктів. За даними Держстату, показник економічної доступності продуктів харчування за підсумками 2020 перевищив 47% (критичний рівень, визначений українським законодавством, — 60%). Для порівняння, середньоєвропейські витрати на харчування, за даними Євростату, складають 13%. Дотримуючись принципу права на достатнє харчування, глобально застосовується практика зі зниження ПДВ по всьому ланцюгу виробництва продукції до кінцевого споживача, зокрема в частині продуктів харчування. Для прикладу, у п’яти провідних молочних країнах Європи діють такі знижені ставки ПДВ: у Польщі – 5%, Німеччині― 7%, Франції ― 5,5%, Нідерландах ― 6%, Італії ― 10%. Такий самий підхід застосовують по ланцюгу виробництва свинини: Нідерланди — 9%, Німеччина — 7%, Угорщина — 5%, Великобританія — 0%.

В Україні запровадження запровадження 14% ПДВ на весь ланцюг виробництва продукції свинарства та молочного скотарства слугуватиме підтримкоювітчизняного виробника, посилить позиції м’ясо- та молокопереробних підприємств платників ПДВ та сприятиме підвищенню внутрішнього споживання.

Навпаки, ініціативи з підвищення ПДВ посилять тенденції до скорочення виробництва продукції тваринництва. В Україні, де споживання червоного м’яса складає близько 58% від рекомендованої норми, а молока і молочних продуктів — 53%, а обсяги їх виробництва скорочуються, такий підхід є неприпустимим! При поверненні 20%-ої ставки при операціях купівлі-продажу живих свиней та молока незбираного втрати галузей у другому півріччі зростуть на пів мільярда гривень, що стане потужним поштовхом до згортання свинарського та молочного бізнесу в Україні.

УВАГА! Онлайн-трансляція розпочнеться о 10:00 25-го червня і буде доступна на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Реєстрація журналістів на місці за редакційними посвідченнями.

Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • ​Повернення 20-ої ставки ПДВ на живих свиней та молоко призведе до знищення вітчизняного тваринництва
  • В Києві пройде ХІIІ Міжнародний молочний конгрес
  • ФАО та АСУ проведуть спільну прес-конференцію 16 травня
  • Відновлення спецрежиму для тваринництва
  • Банкіри обговорять кредитування сільського господарства напередодні посівної

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.