Аграрний тиждень. Україна
» » «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень
» » «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень

    «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень


    «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень

    Кожного року «НІБУЛОН» впевнено крокує назустріч Україні, як морській державі та нарощує обсяги вантажів, які транспортуються водними шляхами, чим підтверджує ефективність власної глобальної стратегії.

    У 2020/21 МР рекордний темп було взято відразу, коли у серпні 2020 року судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала водою найбільшу кількість вантажів у розрізі місяців за весь час діяльності – більше 470 тис. тонн. Минулого маркетингового року «НІБУЛОН» перевіз внутрішніми водними шляхами 4 262 077 тонн різноманітної продукції, перевершивши власний результат 2019/20 МР на 11 %. Для цього флот виконав 1219 баржо-буксирних рейсів.

    Значно зросли перевезення Дніпром та Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом. Судноплавна компанія продемонструвала найкращий результат за весь час роботи – це 3,8 млн тонн вантажів. Перевезення Південним Бугом сягнули позначки у 473 тис. тонн вантажів.

    Нові досягнення є результатом реалізації понад 10-річної комплексної масштабної «НІБУЛОНівської» інвестиційної програми з відродження українських річок як транспортних артерій.

    – Хочу наголосити, що метою «НІБУЛОНа» є збільшення річкових перевезень. Для цього в структурі компанії збудовано розгалужену елеваторну мережу з 27 сучасних високотехнологічних підприємств, із них 13 – річкові перевантажувальні термінали: 10 філій – на Дніпрі, 2 філії – на Південному Бузі, а також перевантажувальний термінал компанії у Миколаєві. Потужності зберігання зерна на річці становлять 1,13 млн тонн. Тобто наша зернова логістика максимально орієнтована на водний транспорт, – коротко резюмує результати інвестпрограми Сергій Калкутін, заступник генерального директора компанії з логістики.

    Для досягнення поставлених задач «НІБУЛОН» відродив суднобудування та збудував найсучасніший у країні флот, який сьогодні складається із 82 одиниць різного класу та призначення. Щоб нарощувати обсяги перевезених вантажів водою компанія збудувала судна, які можуть працювати у будь-який період року, навіть у час льодового стану.

    За словами експертів компанії, вирішальним для нарощування обсягів річкових перевезень саме у 2020/21 МР став комплекс прийнятих та реалізованих рішень. Це і робота зведеного у 2020 році перевантажувального термінала філії «Зеленодольська» (Дніпропетровська обл.), і будівництво двох портових буксирів проєкту Т410, які замінили роботу лінійних буксирів біля підприємств та вивільнили останні для додаткових рейсів, і поповнення несамохідного флоту двома суднами проєкту NBL-91, які також відразу залучено до роботи на річках.

    Також протягом минулого року компанія провела днопоглиблювальні роботи на підхідних каналах перевантажувальних терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, у результаті чого збільшено середню завантаженість несамохідного флоту. Так, від філії «Тернівська» (Запорізька обл.) кожне несамохідне судно може транспортувати на 10% більше вантажів, а філія «Вознесенська» (Миколаївська обл.) тепер використовує судна на 12–13% ефективніше.

    Не можна не згадати й про флагмана «НІБУЛОНівської» флотилії – самохідний 140-метровий плавучий кран NIBULON MAX. Це потужне та багатофункціональне судно неабияк вплинуло на роботу компанії. Через вивільнення частини несамохідних суден та буксирів (їхню функцію перебрав на себе NIBULON MAX) фахівці судноплавної компанії значно оптимізували роботу усього флоту, формуючи більше та ефективніше баржо-буксирні склади. До того ж із введенням в експлуатацію 140-метрового плавкрана компанія значно наростила обсяги з рейдової перевалки та повністю відмовилась від послуг сторонніх плавкранів у цьому питанні.

    Завдяки роботі флоту компанії у 2020/21 МР дорогами тільки Миколаївської області не проїхало 20 тисяч вантажівок. Загалом на українські автошляхи не виїхало близько 180 тис. вантажівок. Саме така кількість великоваговиків не зайшла в Кременчук, Дніпро, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одесу та інші населені пункти країни. І це наш конкретний вклад у збереження довкілля та українських автодоріг.

    На новий 2021/22 МР «НІБУЛОН» має нові плани. Наступна висота, якої ми маємо досягнути у водних вантажних перевезеннях, 4,5–5 млн тонн і вище. Це новий виклик, до якого ми готові. Це нова історія, яка розпочинається уже зараз.

    ІЦ УАК за матеріалами nibulon

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Абсолютний рекорд з річкових перевезень
  • НІБУЛОН збільшив вантажні перевезення річками до 3,8 млн т
  • "Нібулонівський" флот з початку 2019/20 МР перевіз рекордний обсяг вантажів
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень


«НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень

Кожного року «НІБУЛОН» впевнено крокує назустріч Україні, як морській державі та нарощує обсяги вантажів, які транспортуються водними шляхами, чим підтверджує ефективність власної глобальної стратегії.

У 2020/21 МР рекордний темп було взято відразу, коли у серпні 2020 року судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала водою найбільшу кількість вантажів у розрізі місяців за весь час діяльності – більше 470 тис. тонн. Минулого маркетингового року «НІБУЛОН» перевіз внутрішніми водними шляхами 4 262 077 тонн різноманітної продукції, перевершивши власний результат 2019/20 МР на 11 %. Для цього флот виконав 1219 баржо-буксирних рейсів.

Значно зросли перевезення Дніпром та Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом. Судноплавна компанія продемонструвала найкращий результат за весь час роботи – це 3,8 млн тонн вантажів. Перевезення Південним Бугом сягнули позначки у 473 тис. тонн вантажів.

Нові досягнення є результатом реалізації понад 10-річної комплексної масштабної «НІБУЛОНівської» інвестиційної програми з відродження українських річок як транспортних артерій.

– Хочу наголосити, що метою «НІБУЛОНа» є збільшення річкових перевезень. Для цього в структурі компанії збудовано розгалужену елеваторну мережу з 27 сучасних високотехнологічних підприємств, із них 13 – річкові перевантажувальні термінали: 10 філій – на Дніпрі, 2 філії – на Південному Бузі, а також перевантажувальний термінал компанії у Миколаєві. Потужності зберігання зерна на річці становлять 1,13 млн тонн. Тобто наша зернова логістика максимально орієнтована на водний транспорт, – коротко резюмує результати інвестпрограми Сергій Калкутін, заступник генерального директора компанії з логістики.

Для досягнення поставлених задач «НІБУЛОН» відродив суднобудування та збудував найсучасніший у країні флот, який сьогодні складається із 82 одиниць різного класу та призначення. Щоб нарощувати обсяги перевезених вантажів водою компанія збудувала судна, які можуть працювати у будь-який період року, навіть у час льодового стану.

За словами експертів компанії, вирішальним для нарощування обсягів річкових перевезень саме у 2020/21 МР став комплекс прийнятих та реалізованих рішень. Це і робота зведеного у 2020 році перевантажувального термінала філії «Зеленодольська» (Дніпропетровська обл.), і будівництво двох портових буксирів проєкту Т410, які замінили роботу лінійних буксирів біля підприємств та вивільнили останні для додаткових рейсів, і поповнення несамохідного флоту двома суднами проєкту NBL-91, які також відразу залучено до роботи на річках.

Також протягом минулого року компанія провела днопоглиблювальні роботи на підхідних каналах перевантажувальних терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, у результаті чого збільшено середню завантаженість несамохідного флоту. Так, від філії «Тернівська» (Запорізька обл.) кожне несамохідне судно може транспортувати на 10% більше вантажів, а філія «Вознесенська» (Миколаївська обл.) тепер використовує судна на 12–13% ефективніше.

Не можна не згадати й про флагмана «НІБУЛОНівської» флотилії – самохідний 140-метровий плавучий кран NIBULON MAX. Це потужне та багатофункціональне судно неабияк вплинуло на роботу компанії. Через вивільнення частини несамохідних суден та буксирів (їхню функцію перебрав на себе NIBULON MAX) фахівці судноплавної компанії значно оптимізували роботу усього флоту, формуючи більше та ефективніше баржо-буксирні склади. До того ж із введенням в експлуатацію 140-метрового плавкрана компанія значно наростила обсяги з рейдової перевалки та повністю відмовилась від послуг сторонніх плавкранів у цьому питанні.

Завдяки роботі флоту компанії у 2020/21 МР дорогами тільки Миколаївської області не проїхало 20 тисяч вантажівок. Загалом на українські автошляхи не виїхало близько 180 тис. вантажівок. Саме така кількість великоваговиків не зайшла в Кременчук, Дніпро, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одесу та інші населені пункти країни. І це наш конкретний вклад у збереження довкілля та українських автодоріг.

На новий 2021/22 МР «НІБУЛОН» має нові плани. Наступна висота, якої ми маємо досягнути у водних вантажних перевезеннях, 4,5–5 млн тонн і вище. Це новий виклик, до якого ми готові. Це нова історія, яка розпочинається уже зараз.

ІЦ УАК за матеріалами nibulon

agroconf.org





Схожі новини
  • Абсолютний рекорд з річкових перевезень
  • НІБУЛОН збільшив вантажні перевезення річками до 3,8 млн т
  • "Нібулонівський" флот з початку 2019/20 МР перевіз рекордний обсяг вантажів
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.