( Виставковий центр «AККО Інтернешнл”, м.Київ, проспект Перемоги, 40-Б)
2 вересня 2021 року, четвер - монтаж виставкових стендів;
3 вересня2021 року, п’ятниця - відкриття конференції і виставки, семінари компаній;
ОРГАНІЗАТОР: Асоціація «Союз птахівників України» ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ:
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ для підприємств - виробників і дистриб'юторів ветеринарних препаратів, комбікормів і кормових добавок, обладнання, інших товарів та послуг для галузі птахівництва становить - 3000 грн. за одного учасника (доплата за кожного наступного учасника - 1000 грн.).
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ для птахівничих підприємств становить – 500 грн. за одного учасника.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ: · Розміщення рекламного банера в залі проведення конференції становить – 2 000 грн. (за 1 банер на весь час проведення конференції).
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У ВИСТАВЦІ:
Реєстраційний внесок - 2000 грн. Оренда виставкової площі - 3000 грн. за 1 м².
Вартість додаткового обладнання: • подіум 1 х 1 х 0,5 м - 1200 грн. • вітрина (скляні 3 полки) 2,5х0,5х0,5м - 1400,00 грн. • вітрина (скляний верх) 1х1х0,5м - 1400,00 грн. • подіум секторний 1 х 1 х 1 м - 1200,00 грн. • стелаж 2,5 х 1 х 0,5 м - 1200 грн.
У вартість участі у виставці входить: оренда виставкової площі, робочий стіл, 2 стільці (для стендів 4 і 6 м2) і 4 стільці при оренді 8 м2 і більше, електроживлення (220v), оформлення фризу, участь двох представників від підприємства в конференції.
ФОРМА ОПЛАТИ Оплата участі здійснюється згідно рахунку-фактури за безготівковим розрахунком на банківський рахунок ПП "Український центр розвитку птахівництва" (є платником єдиного податку, 3 група, не є платником ПДВ). Для оформлення рахунку-фактури необхідно звернутися по тел./факсу (044) 494-49-30 та надіслати копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ХАРЧУВАННЯ Для учасників конференції передбачена можливість замовлення комплексних обідів. Вартість харчування становить 300 грн. на одну особу та включається в загальний рахунок за участь в конференції. Для замовлення харчування необхідно зробити відповідні позначки в заявці на участь. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ НАДСИЛАТИ: • Телефон / факс: +38 (044) 494-49-30
( Виставковий центр «AККО Інтернешнл”, м.Київ, проспект Перемоги, 40-Б)
2 вересня 2021 року, четвер - монтаж виставкових стендів;
3 вересня2021 року, п’ятниця - відкриття конференції і виставки, семінари компаній;
ОРГАНІЗАТОР: Асоціація «Союз птахівників України» ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ:
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ для підприємств - виробників і дистриб'юторів ветеринарних препаратів, комбікормів і кормових добавок, обладнання, інших товарів та послуг для галузі птахівництва становить - 3000 грн. за одного учасника (доплата за кожного наступного учасника - 1000 грн.).
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ для птахівничих підприємств становить – 500 грн. за одного учасника.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ: · Розміщення рекламного банера в залі проведення конференції становить – 2 000 грн. (за 1 банер на весь час проведення конференції).
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У ВИСТАВЦІ:
Реєстраційний внесок - 2000 грн. Оренда виставкової площі - 3000 грн. за 1 м².
Вартість додаткового обладнання: • подіум 1 х 1 х 0,5 м - 1200 грн. • вітрина (скляні 3 полки) 2,5х0,5х0,5м - 1400,00 грн. • вітрина (скляний верх) 1х1х0,5м - 1400,00 грн. • подіум секторний 1 х 1 х 1 м - 1200,00 грн. • стелаж 2,5 х 1 х 0,5 м - 1200 грн.
У вартість участі у виставці входить: оренда виставкової площі, робочий стіл, 2 стільці (для стендів 4 і 6 м2) і 4 стільці при оренді 8 м2 і більше, електроживлення (220v), оформлення фризу, участь двох представників від підприємства в конференції.
ФОРМА ОПЛАТИ Оплата участі здійснюється згідно рахунку-фактури за безготівковим розрахунком на банківський рахунок ПП "Український центр розвитку птахівництва" (є платником єдиного податку, 3 група, не є платником ПДВ). Для оформлення рахунку-фактури необхідно звернутися по тел./факсу (044) 494-49-30 та надіслати копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ХАРЧУВАННЯ Для учасників конференції передбачена можливість замовлення комплексних обідів. Вартість харчування становить 300 грн. на одну особу та включається в загальний рахунок за участь в конференції. Для замовлення харчування необхідно зробити відповідні позначки в заявці на участь. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ НАДСИЛАТИ: • Телефон / факс: +38 (044) 494-49-30