Аграрний тиждень. Україна
» » BASF став співзасновником платформи зі збору заявок на утилізацію тари
» » BASF став співзасновником платформи зі збору заявок на утилізацію тари

    BASF став співзасновником платформи зі збору заявок на утилізацію тари


         Департамент BASF Agricultural Solutions разом з іншими компаніями та Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА) став частиною масштабного проєкту «Агро Варта». Ініціатива спрямована на формування культури відповідального поводження з тарою з-під засобів захисту рослин (ЗЗР). Першим кроком проєкту став запуск електронної платформи. На спеціальному сайті українські аграрії можуть залишати заявки на безоплатне вивезення та утилізацію каністр.

         «Зараз в Україні середній рівень збору та утилізації тари становить лише 9%. Тобто 91% каністр з-під ЗЗР потрапляє на звалище, накопичуючи в ґрунті шкідливі токсичні речовини. Мало того, така тара має період повного біорозкладу від 200 до 400 років. Тому ми розуміємо: від свідомого поводження з використаною тарою залежить не лише життя та здоров’я  тварин і стан довкілля, а й добробут наступних поколінь», - коментує Оксана Алєксєєва, Public Government Affairs Manager BASF Agricultural Solutions.
         Першим етапом розв’язання цієї проблеми стане низка освітніх проєктів, ініційованих, зокрема, командою експертів BASF. Наприклад, розробка й створення серії освітніх інфографік про правильне поводження з відходами. Так, каністри в жодному разі не можна викидати на стихійне сміттєзвалище чи використовувати повторно навіть на власному виробництві. 
         Натомість найкращий спосіб зменшити вплив на довкілля - правильно промити каністри, проколоти їх (щоб оригінальну тару не змогли використати фальсифікатори) та віддати на утилізацію компанії, яка на цьому спеціалізується. Заявки для цього якраз і можна лишати на платформі «Агро Варти». Після чого ліцензіат (компанія, яка має чинну ліцензію та реальні потужності для здійснення операцій з небезпечними відходами) опрацьовує таку заявку, забирає, перевозить та в правильний спосіб утилізує тару з-під ЗЗР.
         Роботу компаній з утилізації оплачують компанії-учасники ініціативи: ТОВ «БАСФ Т.О.В», ТОВ «АДАМА УКРАЇНА», ТОВ «БАЙЄР», ТОВ «ФМС УКРАЇНА», ТОВ «НУФАРМ УКРАЇНА», ТОВ «САММІТ-АГРО ЮКРЕЙН», ТОВ «СИНГЕНТА», ТОВ «ЮПЛ УКРАЇНА». Якщо аграрії мають тару цих виробників, її безоплатно заберуть та утилізують.
         «Агро Варта» - проєкт, в якому конкуренти в бізнесі об’єдналися заради збереження довкілля. Адже сприяти порятунку українських ґрунтів і всієї планети можуть тільки партнери. Змінюємо підходи сьогодні, аби зростати завтра.





    Схожі новини
  • Аграріям нагадали про можливість утилізувати тару з-під ЗЗР безкоштовно
  • Торік німецький BASF приніс економіці України 2 мільярди
  • У 2018 році німецький BASF приніс економіці України 2 мільярди
  • Вперше у компанії BASF Україна департамент Agricultural Solutions очолив українець
  • BASF завершив процес купівлі активів Bayer

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

BASF став співзасновником платформи зі збору заявок на утилізацію тари


     Департамент BASF Agricultural Solutions разом з іншими компаніями та Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА) став частиною масштабного проєкту «Агро Варта». Ініціатива спрямована на формування культури відповідального поводження з тарою з-під засобів захисту рослин (ЗЗР). Першим кроком проєкту став запуск електронної платформи. На спеціальному сайті українські аграрії можуть залишати заявки на безоплатне вивезення та утилізацію каністр.

     «Зараз в Україні середній рівень збору та утилізації тари становить лише 9%. Тобто 91% каністр з-під ЗЗР потрапляє на звалище, накопичуючи в ґрунті шкідливі токсичні речовини. Мало того, така тара має період повного біорозкладу від 200 до 400 років. Тому ми розуміємо: від свідомого поводження з використаною тарою залежить не лише життя та здоров’я  тварин і стан довкілля, а й добробут наступних поколінь», - коментує Оксана Алєксєєва, Public Government Affairs Manager BASF Agricultural Solutions.
     Першим етапом розв’язання цієї проблеми стане низка освітніх проєктів, ініційованих, зокрема, командою експертів BASF. Наприклад, розробка й створення серії освітніх інфографік про правильне поводження з відходами. Так, каністри в жодному разі не можна викидати на стихійне сміттєзвалище чи використовувати повторно навіть на власному виробництві. 
     Натомість найкращий спосіб зменшити вплив на довкілля - правильно промити каністри, проколоти їх (щоб оригінальну тару не змогли використати фальсифікатори) та віддати на утилізацію компанії, яка на цьому спеціалізується. Заявки для цього якраз і можна лишати на платформі «Агро Варти». Після чого ліцензіат (компанія, яка має чинну ліцензію та реальні потужності для здійснення операцій з небезпечними відходами) опрацьовує таку заявку, забирає, перевозить та в правильний спосіб утилізує тару з-під ЗЗР.
     Роботу компаній з утилізації оплачують компанії-учасники ініціативи: ТОВ «БАСФ Т.О.В», ТОВ «АДАМА УКРАЇНА», ТОВ «БАЙЄР», ТОВ «ФМС УКРАЇНА», ТОВ «НУФАРМ УКРАЇНА», ТОВ «САММІТ-АГРО ЮКРЕЙН», ТОВ «СИНГЕНТА», ТОВ «ЮПЛ УКРАЇНА». Якщо аграрії мають тару цих виробників, її безоплатно заберуть та утилізують.
     «Агро Варта» - проєкт, в якому конкуренти в бізнесі об’єдналися заради збереження довкілля. Адже сприяти порятунку українських ґрунтів і всієї планети можуть тільки партнери. Змінюємо підходи сьогодні, аби зростати завтра.





Схожі новини
  • Аграріям нагадали про можливість утилізувати тару з-під ЗЗР безкоштовно
  • Торік німецький BASF приніс економіці України 2 мільярди
  • У 2018 році німецький BASF приніс економіці України 2 мільярди
  • Вперше у компанії BASF Україна департамент Agricultural Solutions очолив українець
  • BASF завершив процес купівлі активів Bayer

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.