Аграрний тиждень. Україна
» » Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай
» » Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай

    Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай


    Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай

    В Україні в активній фазі жнива. Цьогоріч, за прогнозами Міністерства аграрної політики та продовольства, очікується рекордний валовий збір — 100 млн т зернових та олійних. І фермери, і трейдери готові до такого сценарію, адже минулоріч Україна зібрала 75 млн т зернових.

    Пощастило у 2021 році і з цінами. За інформацією Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО), світові ціни на продовольчі товари зростали протягом року та сягнули найвищого за останні 10 років рівня у травні. З червня вони почали падати, проте станом на липень перевищували на 33,9% рівень аналогічного періоду минулого року.

    Відповідно, у фермерів є гарний шанс на успішний сезон не лише щодо показників урожайності, а й щодо прибутковості. Нагадаємо, малі фермери виробляють понад 50% валового випуску всієї агропродукції в Україні. Якщо у агрохолдингів з реалізацією власного урожаю немає проблем, оскільки вони працюють безпосередньо напряму з трейдерами або ж мають власні трейдингові підрозділи, інфраструктуру для зберігання урожаю та можливості для доставки його в порти, то у фермерів ситуація дещо інша. Частина з них працює через посередників, за готівку тощо. Проте працювати в тіні стає все складніше — посилення податкового контролю, необхідність безготівкових розрахунків під час купівлі землі тощо.

    За різними оцінками, тіньовий ринок зерна в Україні оцінюється в 30-40%. Чому в Україні давно назріли цифрові рішення, що сприятимуть детінізації зернового ринку, і які вигоди від цього отримають усі сторони цього процесу? Як агровиробнику знайти найкращі закупівельні ціни у трейдерів, а трейдерам — надійних постачальників сільгоспкультур?

    Одним зі способів вирішення цих питань є запуск комплексного рішення для малих і середніх фермерських господарств на базі цифрової платформи AgroApp. Простота у використанні, безпечність, надійність і швидкість обробки запитів на базі платформи створює нову екосистему взаємодії між учасниками агропромислового ринку України. В 2021 році сервісом АgroApp скористались уже більше 500 фермерів з усіх областей країни та отримали фінансування на більш ніж 1 млрд гривень. Наразі сервіс представив ще одну послугу «СПОТ для агробізнесу», яка дозволяє фермерам швидко і вигідно реалізувати урожай, а трейдерам — знайти надійного постачальника.

    На платформі AgroApp представлені трейдери з пропозиціями для аграріїв, серед яких компанії-лідери ринку: Agroprosperis, «Астарта-Київ» та «Укравіт-трейд». Для отримання пропозиції від трейдера щодо закупівель фермеру потрібно надати мінімум інформації про себе, щоб отримати найбільш вигідні ціни на зерно та умови поставки. Для цього потрібно 2 хвилини на заповнення заявки, де необхідно вказати код ЄДРПОУ, базис поставки (СРТ, EXW, DAP), культуру для реалізації, розмір партії та контактні дані. По суті, між фермером та трейдером відбувається цифрова зустріч, при цьому трейдери ще й конкурують за постачальника ціною, пропонуючи кращі умови. Агровиробник не повинен аналізувати сайти і пропозиції всіх трейдингових компаній. Цифровий сервіс зробить це самостійно. За хвилини він отримає реальні пропозиції, з яких можна обрати відповідну під потреби. По суті, трейдер має бути підключений до платформи, а сільгоспвиробник — просто офіційно зареєстрований.

    Через AgroApp можна реалізовувати практично всі сільськогосподарські культури: кукурудзу, пшеницю, жито, ячмінь, ріпак, соняшник, сою. Фермер отримує високі ціни за свій товар, що є запорукою прибутковості бізнесу. Йдеться про +300 грн на одній метричній тонні по зерновим культурам порівняно з ринковою ціною, +500 грн на одній метричній тонні по олійним культурам. Термін попереднього рішення від трейдера щодо закупівлі становить до однієї доби.

    Для трейдерів AgroApp спрощує аналіз фінансового стану агровиробників, відповідно, скорочуються їхні затрати на цю роботу. Крім того, зникає необхідність пошуку клієнтів. Такий сервіс усуває ризик ненадійних партнерів та ненадійних умов розрахунків.

    «Наша мета — прискорити продаж зерна для фермерів і полегшити для трейдерів пошук фермерів та їх перевірку. Наші партнери приймають агрокультури на всіх базисах поставок, мають розгалужену мережу елеваторів у всіх регіонах України. Оплата відбувається у безготовковій формі», — зазначив CEO та засновник AgroApp Ярослав Смакота.

    За його словами, послуга «СПОТ для агробізнесу» спрощує трейдерам прийняття рішень щодо закупівель у агровиробників, адже платформа збирає інформацію з усіх реєстрів по конкретному фермеру.

    «Трейдерам важливо розуміти, що це реальний фермер з реальною землею, ми показуємо фінансовий стан, відсутність податкових боргів тощо. А фермер може отримати одночасно три ціни від наших партнерів та обрати найбільш вигідні умови», — додав Ярослав Смакота.

    В епоху діджиталізації такий продукт дозволить зекономити час, фінанси і людські ресурси, а також більш професійно та інноваційно підходити до ведення власного бізнесу як трейдерами, так і виробниками. Цифрова платформа AgroApp спрощує життя, знижує бюрократичне навантаження та дозволяє у кілька кліків ефективно взаємодіяти з різними учасниками ринку без особистого контакту та великої кількості зустрічей. Крім того, інформаційні технології роблять діяльність господарств більш прозорою, що особливо важливо для детінізації зернового ринку в Україні.

    ІЦ УАК за матеріалами agroportal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Зростання світових цін на рослинні олії, цукор і зернові досягло десятирічного рекорду
  • Рівень середніх цін на основні види сільськогосподарської продукції та продукти її переробки продовжує зростати
  • Світові ціни на продовольство досягли найвищого рівня з 2014 року
  • Урожай зернових в Україні складе 60 млн т, - прогноз УКАБ
  • Збитковість виробництва зернових стане антирекордом

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай


Вигідна співпраця: як швидко та дорого продати урожай

В Україні в активній фазі жнива. Цьогоріч, за прогнозами Міністерства аграрної політики та продовольства, очікується рекордний валовий збір — 100 млн т зернових та олійних. І фермери, і трейдери готові до такого сценарію, адже минулоріч Україна зібрала 75 млн т зернових.

Пощастило у 2021 році і з цінами. За інформацією Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО), світові ціни на продовольчі товари зростали протягом року та сягнули найвищого за останні 10 років рівня у травні. З червня вони почали падати, проте станом на липень перевищували на 33,9% рівень аналогічного періоду минулого року.

Відповідно, у фермерів є гарний шанс на успішний сезон не лише щодо показників урожайності, а й щодо прибутковості. Нагадаємо, малі фермери виробляють понад 50% валового випуску всієї агропродукції в Україні. Якщо у агрохолдингів з реалізацією власного урожаю немає проблем, оскільки вони працюють безпосередньо напряму з трейдерами або ж мають власні трейдингові підрозділи, інфраструктуру для зберігання урожаю та можливості для доставки його в порти, то у фермерів ситуація дещо інша. Частина з них працює через посередників, за готівку тощо. Проте працювати в тіні стає все складніше — посилення податкового контролю, необхідність безготівкових розрахунків під час купівлі землі тощо.

За різними оцінками, тіньовий ринок зерна в Україні оцінюється в 30-40%. Чому в Україні давно назріли цифрові рішення, що сприятимуть детінізації зернового ринку, і які вигоди від цього отримають усі сторони цього процесу? Як агровиробнику знайти найкращі закупівельні ціни у трейдерів, а трейдерам — надійних постачальників сільгоспкультур?

Одним зі способів вирішення цих питань є запуск комплексного рішення для малих і середніх фермерських господарств на базі цифрової платформи AgroApp. Простота у використанні, безпечність, надійність і швидкість обробки запитів на базі платформи створює нову екосистему взаємодії між учасниками агропромислового ринку України. В 2021 році сервісом АgroApp скористались уже більше 500 фермерів з усіх областей країни та отримали фінансування на більш ніж 1 млрд гривень. Наразі сервіс представив ще одну послугу «СПОТ для агробізнесу», яка дозволяє фермерам швидко і вигідно реалізувати урожай, а трейдерам — знайти надійного постачальника.

На платформі AgroApp представлені трейдери з пропозиціями для аграріїв, серед яких компанії-лідери ринку: Agroprosperis, «Астарта-Київ» та «Укравіт-трейд». Для отримання пропозиції від трейдера щодо закупівель фермеру потрібно надати мінімум інформації про себе, щоб отримати найбільш вигідні ціни на зерно та умови поставки. Для цього потрібно 2 хвилини на заповнення заявки, де необхідно вказати код ЄДРПОУ, базис поставки (СРТ, EXW, DAP), культуру для реалізації, розмір партії та контактні дані. По суті, між фермером та трейдером відбувається цифрова зустріч, при цьому трейдери ще й конкурують за постачальника ціною, пропонуючи кращі умови. Агровиробник не повинен аналізувати сайти і пропозиції всіх трейдингових компаній. Цифровий сервіс зробить це самостійно. За хвилини він отримає реальні пропозиції, з яких можна обрати відповідну під потреби. По суті, трейдер має бути підключений до платформи, а сільгоспвиробник — просто офіційно зареєстрований.

Через AgroApp можна реалізовувати практично всі сільськогосподарські культури: кукурудзу, пшеницю, жито, ячмінь, ріпак, соняшник, сою. Фермер отримує високі ціни за свій товар, що є запорукою прибутковості бізнесу. Йдеться про +300 грн на одній метричній тонні по зерновим культурам порівняно з ринковою ціною, +500 грн на одній метричній тонні по олійним культурам. Термін попереднього рішення від трейдера щодо закупівлі становить до однієї доби.

Для трейдерів AgroApp спрощує аналіз фінансового стану агровиробників, відповідно, скорочуються їхні затрати на цю роботу. Крім того, зникає необхідність пошуку клієнтів. Такий сервіс усуває ризик ненадійних партнерів та ненадійних умов розрахунків.

«Наша мета — прискорити продаж зерна для фермерів і полегшити для трейдерів пошук фермерів та їх перевірку. Наші партнери приймають агрокультури на всіх базисах поставок, мають розгалужену мережу елеваторів у всіх регіонах України. Оплата відбувається у безготовковій формі», — зазначив CEO та засновник AgroApp Ярослав Смакота.

За його словами, послуга «СПОТ для агробізнесу» спрощує трейдерам прийняття рішень щодо закупівель у агровиробників, адже платформа збирає інформацію з усіх реєстрів по конкретному фермеру.

«Трейдерам важливо розуміти, що це реальний фермер з реальною землею, ми показуємо фінансовий стан, відсутність податкових боргів тощо. А фермер може отримати одночасно три ціни від наших партнерів та обрати найбільш вигідні умови», — додав Ярослав Смакота.

В епоху діджиталізації такий продукт дозволить зекономити час, фінанси і людські ресурси, а також більш професійно та інноваційно підходити до ведення власного бізнесу як трейдерами, так і виробниками. Цифрова платформа AgroApp спрощує життя, знижує бюрократичне навантаження та дозволяє у кілька кліків ефективно взаємодіяти з різними учасниками ринку без особистого контакту та великої кількості зустрічей. Крім того, інформаційні технології роблять діяльність господарств більш прозорою, що особливо важливо для детінізації зернового ринку в Україні.

ІЦ УАК за матеріалами agroportal

agroconf.org





Схожі новини
  • Зростання світових цін на рослинні олії, цукор і зернові досягло десятирічного рекорду
  • Рівень середніх цін на основні види сільськогосподарської продукції та продукти її переробки продовжує зростати
  • Світові ціни на продовольство досягли найвищого рівня з 2014 року
  • Урожай зернових в Україні складе 60 млн т, - прогноз УКАБ
  • Збитковість виробництва зернових стане антирекордом

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.