Аграрний тиждень. Україна
» » До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %
» » До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %

    До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %


    До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %

    На ринку м’яса птиці склалася парадоксальна ситуація: при зростанні обсягів виробництва, які вже перевищують внутрішній попит, ціни на м’ясо птиці зростають. Про це повідомила провідний науковий співробітник відділу ціноутворення та аграрного ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» к.е.н. Наталія Копитець.

    За її словами, оптово-відпускна ціна на птицю (тушка куряча) на початку вересня 2021 року становила 48,00‑74,50 грн/кг. За рік – з початку вересня минулого року до початку вересня 2021 року – середня оптово-відпускна ціна на птицю (тушка куряча) в країні зросла на 29 % та становила 58,81 грн/кг.

    При цьому, за останніми даними Державної служби статистики України, зауважила експерт, у липні 2021 року найбільших змін зазнали споживчі ціни на м’ясо птиці (тушку курячу) та філе куряче. Споживчі ціни на тушку курячу збільшилися проти липня 2020 року більш ніж на третину (+34,59 %) і склали 69,34 грн/кг, а філе куряче подорожчало на 29,30 % – до 109,70 грн/кг.

    За результатами досліджень науковців Інституту аграрної економіки, таке стрімке зростання споживчих цін на м’ясо птиці спричинене кількома чинниками.

    По-перше, за період з січня по липень 2020 року споживчі ціни на тушки курячі знизилися на 17,00 %, а на філе – на 22,30 %, нагадала Наталія Копитець. Це було обумовлено карантинними заходами, пов’язаними з Covid‑19, які передбачали закриття кордонів. Отже, з одного боку експорт був призупинений, а з іншого – внутрішнє споживання було обмежене низькою платоспроможністю населення.

    Експерт зауважує, що зростання цін у січні-липні 2021 року обумовлене відновленням їх до рівня 2019 року. Адже у липні того року споживчі ціни на м’ясо птиці (тушку курячу) становили відповідно 61,78 грн/кг, а за 1 кг курячого філе слід було заплатити 109,19 грн/кг

    Крім того, важливим фактором зростання споживчих цін у січні-липні 2021 року стало скорочення на 3,5 % поголів’я птиці, спричинене зростанням собівартості внаслідок здорожчання зернових культур та комбікормів.

    «Подальшу цінову ситуацію на м’ясо птиці визначатимуть ціни на вхідні ресурси та платоспроможність населення. За прогнозними оцінками науковців Інституту аграрної економіки, до кінця 2021 року можливе подорожчання всіх видів м’яса птиці на 3‑7 %», — підсумувала Наталія Копитець.

    ІЦ УАК за матеріалами agropolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Ситуація на ринку цукру в Україні
  • В Україні зросли ціни на всі види м’яса
  • Для більшості українців яловичина це малодоступний вид м'яса
  • Збільшення експорту м’яса птиці зменшує його пропозицію на українському ринку
  • Ціни на соняшникову олію у ІІІ кварталі залишатимуться стабільними

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %


До кінця 2021 року курятина може подорожчати на 3‑7 %

На ринку м’яса птиці склалася парадоксальна ситуація: при зростанні обсягів виробництва, які вже перевищують внутрішній попит, ціни на м’ясо птиці зростають. Про це повідомила провідний науковий співробітник відділу ціноутворення та аграрного ринку Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» к.е.н. Наталія Копитець.

За її словами, оптово-відпускна ціна на птицю (тушка куряча) на початку вересня 2021 року становила 48,00‑74,50 грн/кг. За рік – з початку вересня минулого року до початку вересня 2021 року – середня оптово-відпускна ціна на птицю (тушка куряча) в країні зросла на 29 % та становила 58,81 грн/кг.

При цьому, за останніми даними Державної служби статистики України, зауважила експерт, у липні 2021 року найбільших змін зазнали споживчі ціни на м’ясо птиці (тушку курячу) та філе куряче. Споживчі ціни на тушку курячу збільшилися проти липня 2020 року більш ніж на третину (+34,59 %) і склали 69,34 грн/кг, а філе куряче подорожчало на 29,30 % – до 109,70 грн/кг.

За результатами досліджень науковців Інституту аграрної економіки, таке стрімке зростання споживчих цін на м’ясо птиці спричинене кількома чинниками.

По-перше, за період з січня по липень 2020 року споживчі ціни на тушки курячі знизилися на 17,00 %, а на філе – на 22,30 %, нагадала Наталія Копитець. Це було обумовлено карантинними заходами, пов’язаними з Covid‑19, які передбачали закриття кордонів. Отже, з одного боку експорт був призупинений, а з іншого – внутрішнє споживання було обмежене низькою платоспроможністю населення.

Експерт зауважує, що зростання цін у січні-липні 2021 року обумовлене відновленням їх до рівня 2019 року. Адже у липні того року споживчі ціни на м’ясо птиці (тушку курячу) становили відповідно 61,78 грн/кг, а за 1 кг курячого філе слід було заплатити 109,19 грн/кг

Крім того, важливим фактором зростання споживчих цін у січні-липні 2021 року стало скорочення на 3,5 % поголів’я птиці, спричинене зростанням собівартості внаслідок здорожчання зернових культур та комбікормів.

«Подальшу цінову ситуацію на м’ясо птиці визначатимуть ціни на вхідні ресурси та платоспроможність населення. За прогнозними оцінками науковців Інституту аграрної економіки, до кінця 2021 року можливе подорожчання всіх видів м’яса птиці на 3‑7 %», — підсумувала Наталія Копитець.

ІЦ УАК за матеріалами agropolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Ситуація на ринку цукру в Україні
  • В Україні зросли ціни на всі види м’яса
  • Для більшості українців яловичина це малодоступний вид м'яса
  • Збільшення експорту м’яса птиці зменшує його пропозицію на українському ринку
  • Ціни на соняшникову олію у ІІІ кварталі залишатимуться стабільними

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.