Аграрний тиждень. Україна
» » В Україні зростають ціни на продукти бджільництва
» » В Україні зростають ціни на продукти бджільництва

    В Україні зростають ціни на продукти бджільництва


    В Україні зростають ціни на продукти бджільництва

    В Україні спостерігається зростання попиту на продукти бджільництва, відповідно, продовжують зростати і ціни на вказану продукцію.

    Експерти наголошують, що особливим попитом користується квітковий пилок, перга та прополіс.

    «Споживачі звертаються до традиційних народних засобів зміцнення імунітету, тому продукти бджільництва залишаються дуже затребуваними. А враховуючи той факт, що обсяг виробництва таких продуктів, як перга, прополіс, забрус чи прополіс є досить обмеженим, це призводить до зростання цін», – зауважив бджоляр та співзасновник ТМ «Знатний Мед» Валерій Курейко.

    За інформацією фахівця, в опті та в роздрібній торгівлі, пилок здорожчав майже в 2 рази, перга та прополіс — на 30-35%, в залежності від регіону, а настоянки — на 10-15%. Ціни майже не змінилися тільки на віск, вощину та підмор бджолиний.

    Варто зазначити, що дані по обсягах виробництва продуктів бджільництва в Україні відсутні. Але частка продуктів бджільництва у загальному обсязі виробництва медової продукції невелика, хоча вартість зазвичай суттєво вища, ніж вартість меду. Водночас збір та обробка продуктів бджільництва потребують ретельного підходу та постійної уваги, через що більшість пасічників надають перевагу виробництву основного продукту — меду.

    Нагадаємо, через погодні умови недобір меду становить 40-50%. Також ми писали, що 95% меду на Півдні – з соняшника.

    ІЦ УАК за матеріалами agrotimes

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Попит на продукти бджільництва в Україні зріс у 2,5 рази
  • Святковий ярмарок-продаж
  • Чехія підняла ціни на продукти харчування вище всіх в ЄС
  • Свято меду відкрилося в Харкові
  • На розвиток бджільництва у Волинській області спрямують 1,5 млн. грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Україні зростають ціни на продукти бджільництва


В Україні зростають ціни на продукти бджільництва

В Україні спостерігається зростання попиту на продукти бджільництва, відповідно, продовжують зростати і ціни на вказану продукцію.

Експерти наголошують, що особливим попитом користується квітковий пилок, перга та прополіс.

«Споживачі звертаються до традиційних народних засобів зміцнення імунітету, тому продукти бджільництва залишаються дуже затребуваними. А враховуючи той факт, що обсяг виробництва таких продуктів, як перга, прополіс, забрус чи прополіс є досить обмеженим, це призводить до зростання цін», – зауважив бджоляр та співзасновник ТМ «Знатний Мед» Валерій Курейко.

За інформацією фахівця, в опті та в роздрібній торгівлі, пилок здорожчав майже в 2 рази, перга та прополіс — на 30-35%, в залежності від регіону, а настоянки — на 10-15%. Ціни майже не змінилися тільки на віск, вощину та підмор бджолиний.

Варто зазначити, що дані по обсягах виробництва продуктів бджільництва в Україні відсутні. Але частка продуктів бджільництва у загальному обсязі виробництва медової продукції невелика, хоча вартість зазвичай суттєво вища, ніж вартість меду. Водночас збір та обробка продуктів бджільництва потребують ретельного підходу та постійної уваги, через що більшість пасічників надають перевагу виробництву основного продукту — меду.

Нагадаємо, через погодні умови недобір меду становить 40-50%. Також ми писали, що 95% меду на Півдні – з соняшника.

ІЦ УАК за матеріалами agrotimes

agroconf.org





Схожі новини
  • Попит на продукти бджільництва в Україні зріс у 2,5 рази
  • Святковий ярмарок-продаж
  • Чехія підняла ціни на продукти харчування вище всіх в ЄС
  • Свято меду відкрилося в Харкові
  • На розвиток бджільництва у Волинській області спрямують 1,5 млн. грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.