Основний обсяг інвестицій ПАТ “Укрзалізниця” має здійснювати в інфраструктуру, де значно впала швидкість і обіг вагонів, якість не відповідає жодним вимогам часу, а питання вантажних вагонів потрібно віддати бізнесу.
Таку думку висловив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час засідання Кабінету Міністрів України в середу.
“Щодо ситуації з перевезеннями: вона реально критична. Щодо дорожніх робіт ми маємо виконання заявок на 15-20%, перевезень зерна і вугілля – 50%. Ми фактично перетворюємо “Укрзалізницю” на тромб економіки, тому що компанії, замість того щоб збільшити виробництво, не маючи транспортної складової, не нарощує її”, – сказав він.
Міністр нагадав, що в питанні тарифів на вантажні залізничні перевезення Міністерство інфраструктури підтримало збільшення тарифу на 15% цьогоріч.
“Але ми не раз обговорювали з Е. Кравцовим – у нас біда зі структурою вартості тарифу та, на жаль, цю роботу не розпочато, ми не можемо механічно піднімати тариф, потрібно розуміти, скільки коштують перевезення”, – додав В.Омелян.
Для поліпшення ситуації він попросив сприяння прем’єр-міністра Володимира Гройсмана у переконанні транспортного комітету Верховної Ради України, самого парламенту в тому, що невідкладно потрібно ухвалити закон про залізничний транспорт.
“Це дасть свіжу кров для “Укрзалізниці”, з’явиться можливість конкуренції в майбутньому. Це потрібно зробити, адже ми єдина залізниця в Європі, яка не провела реформ”, – констатував міністр.
У свою чергу глава уряду відповів, що це питання буде включено до пакета інфраструктурних рішень.
“Проситимемо парламент України визначити його першочерговим”, – резюмував В.Гройсман.
http://ua.interfax.com.ua