За результатами засідання 2 листопада 2017 Тарифна рада при Міністерстві інфраструктури рекомендувала погодити проект наказу про внесення змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом та пов’язані з ними послуги.
Дерегуляція вагонної складової тарифу є важливим кроком для збалансування ринку оперування вагонами. Це дозволить, в першу чергу, досягти до 10% зменшення середньої вартості перевезення для кінцевого споживача за рахунок вирівнювання співвідношення попиту та пропозиції.
При цьому планується збільшити надходження ПАТ «Укрзалізниця» як мінімум на 1 млрд грн на рік. Припиниться дискримінація ПАТ «Укрзалізниця» як власника напіввагонів, що дозволить покривати витрати на утримання вагонів, усуне компенсацію таких витрат за рахунок інфраструктурної складової тарифу та дозволить покращити кількість і якість рухомого складу.
Здійснення дерегуляції зменшує корупційні ризики, оскільки користувачі залізничних послуг бажають використовувати важелі впливу для отримання вагонів перевізника, вартість перевезення у яких значно нижче вартості перевезення у вагонах приватних операторів.
Дерегуляція дозволить оживити ринок виробництва вагонів України, що також збільшить продажі гірничо-металургійної галузі на внутрішньому ринку та дозволить створити велику кількість робочих місць, а також спростить економічне обгрунтування залучення інвестицій в оновлення рухомого складу.
Дерегуляція вагонної складової тарифу: передумови та результати впровадження
http://www.uz.gov.ua