Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики
АТУ»Новини»АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики

    АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики






    Адміністрація морських портів України (АМПУ) в українських портах реалізує ряд проектів, які допоможуть істотно поліпшити зернову логістику і збільшити обсяги перевалки зернових вантажів.

    Про це повідомив начальник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ Володимир Шемаєв, пише Elevatorist.com.

    Зараз АМПУ спільно з MV Cargo реалізовує проект з будівництва зернового терміналу для компанії Cargill в МТП «Южний». На сьогодні на будівництві виконана половина робіт.

    Крім того, оголошено тендер на будівництво в Одеському порту причалу №1-Д, в тилу якого працює «Бруклін-Київ» у партнерстві зі світовим трейдером Louis Dreyfus.

    «Завдання АМПУ — побудувати причал і провести днопоглиблення, для того, щоб сюди заходили Панамакси. А приватний інвестор будує термінальні потужності і збільшує обсяги перевалки в Одеському порту», — розповів Шемаєв.

    За його словами, в Миколаївському МТП також планується будівництво причалу №8.

    «На сьогодні цього причалу немає, але з наступного року буде розпочато активне будівництво. Після чого ми будемо шукати приватного інвестора і пропонувати йому будувати тут один або два термінали — зерновий, або, можливо, з перевалки шроту, або ОЕЗ », — поділився планами Шемаєв.

    Він також повідомив, що схожий проект буде реалізований і в Маріупольському порту. Тут АМПУ співпрацюватиме з державним стивідором. Держстивідор зобов’язується побудувати зерновий термінал, а АМПУ зобов’язується реконструювати причали №№3–4.

    Крім того, Шемаєв розповів про тендер, який готується на капітальне днопоглиблення порту Чорноморськ.

    «У Чорноморську декілька компаній — “Трансгрейнтермінал”, “Трансбалктерміна”, Risoil, що працюють в тилах 11–17 причалів, хочуть приймати судна типу Панамакс, а для цього потрібно днопоглиблення. Незабаром ми оголосимо тендер на реалізацію проекту поглиблення підхідного каналу Чорноморського порту до 16 м і внутрішньої акваторії до 15 м. Другою фазою буде реконструкція причальної стінки 11–17. Після чого можна буде поглиблювати біля причалів до 15 м», — проінформував керівник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ.

    Нагадаємо, будівництво Керченського мосту стало причиною переорієнтації вантажопотоків з портів Азовського моря в чорноморські порти.

    http://agravery.com





    Схожі новини
  • АМПУ оголосила тендер на будівництво нового причалу в порту Миколаїв
  • У Маріупольському морському порту завершується реконструкція причалу
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики

05 жовтень, Розділ Новини, переглядів 1 296





Адміністрація морських портів України (АМПУ) в українських портах реалізує ряд проектів, які допоможуть істотно поліпшити зернову логістику і збільшити обсяги перевалки зернових вантажів.

Про це повідомив начальник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ Володимир Шемаєв, пише Elevatorist.com.

Зараз АМПУ спільно з MV Cargo реалізовує проект з будівництва зернового терміналу для компанії Cargill в МТП «Южний». На сьогодні на будівництві виконана половина робіт.

Крім того, оголошено тендер на будівництво в Одеському порту причалу №1-Д, в тилу якого працює «Бруклін-Київ» у партнерстві зі світовим трейдером Louis Dreyfus.

«Завдання АМПУ — побудувати причал і провести днопоглиблення, для того, щоб сюди заходили Панамакси. А приватний інвестор будує термінальні потужності і збільшує обсяги перевалки в Одеському порту», — розповів Шемаєв.

За його словами, в Миколаївському МТП також планується будівництво причалу №8.

«На сьогодні цього причалу немає, але з наступного року буде розпочато активне будівництво. Після чого ми будемо шукати приватного інвестора і пропонувати йому будувати тут один або два термінали — зерновий, або, можливо, з перевалки шроту, або ОЕЗ », — поділився планами Шемаєв.

Він також повідомив, що схожий проект буде реалізований і в Маріупольському порту. Тут АМПУ співпрацюватиме з державним стивідором. Держстивідор зобов’язується побудувати зерновий термінал, а АМПУ зобов’язується реконструювати причали №№3–4.

Крім того, Шемаєв розповів про тендер, який готується на капітальне днопоглиблення порту Чорноморськ.

«У Чорноморську декілька компаній — “Трансгрейнтермінал”, “Трансбалктерміна”, Risoil, що працюють в тилах 11–17 причалів, хочуть приймати судна типу Панамакс, а для цього потрібно днопоглиблення. Незабаром ми оголосимо тендер на реалізацію проекту поглиблення підхідного каналу Чорноморського порту до 16 м і внутрішньої акваторії до 15 м. Другою фазою буде реконструкція причальної стінки 11–17. Після чого можна буде поглиблювати біля причалів до 15 м», — проінформував керівник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ.

Нагадаємо, будівництво Керченського мосту стало причиною переорієнтації вантажопотоків з портів Азовського моря в чорноморські порти.

http://agravery.com





Схожі новини
  • АМПУ оголосила тендер на будівництво нового причалу в порту Миколаїв
  • У Маріупольському морському порту завершується реконструкція причалу
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.