Аграрний тиждень. Україна
» » АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики
» » АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики

    АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики






    Адміністрація морських портів України (АМПУ) в українських портах реалізує ряд проектів, які допоможуть істотно поліпшити зернову логістику і збільшити обсяги перевалки зернових вантажів.

    Про це повідомив начальник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ Володимир Шемаєв, пише Elevatorist.com.

    Зараз АМПУ спільно з MV Cargo реалізовує проект з будівництва зернового терміналу для компанії Cargill в МТП «Южний». На сьогодні на будівництві виконана половина робіт.

    Крім того, оголошено тендер на будівництво в Одеському порту причалу №1-Д, в тилу якого працює «Бруклін-Київ» у партнерстві зі світовим трейдером Louis Dreyfus.

    «Завдання АМПУ — побудувати причал і провести днопоглиблення, для того, щоб сюди заходили Панамакси. А приватний інвестор будує термінальні потужності і збільшує обсяги перевалки в Одеському порту», — розповів Шемаєв.

    За його словами, в Миколаївському МТП також планується будівництво причалу №8.

    «На сьогодні цього причалу немає, але з наступного року буде розпочато активне будівництво. Після чого ми будемо шукати приватного інвестора і пропонувати йому будувати тут один або два термінали — зерновий, або, можливо, з перевалки шроту, або ОЕЗ », — поділився планами Шемаєв.

    Він також повідомив, що схожий проект буде реалізований і в Маріупольському порту. Тут АМПУ співпрацюватиме з державним стивідором. Держстивідор зобов’язується побудувати зерновий термінал, а АМПУ зобов’язується реконструювати причали №№3–4.

    Крім того, Шемаєв розповів про тендер, який готується на капітальне днопоглиблення порту Чорноморськ.

    «У Чорноморську декілька компаній — “Трансгрейнтермінал”, “Трансбалктерміна”, Risoil, що працюють в тилах 11–17 причалів, хочуть приймати судна типу Панамакс, а для цього потрібно днопоглиблення. Незабаром ми оголосимо тендер на реалізацію проекту поглиблення підхідного каналу Чорноморського порту до 16 м і внутрішньої акваторії до 15 м. Другою фазою буде реконструкція причальної стінки 11–17. Після чого можна буде поглиблювати біля причалів до 15 м», — проінформував керівник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ.

    Нагадаємо, будівництво Керченського мосту стало причиною переорієнтації вантажопотоків з портів Азовського моря в чорноморські порти.

    http://agravery.com





    Схожі новини
  • АМПУ оголосила тендер на будівництво нового причалу в порту Миколаїв
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію
  • У Маріупольському морському порту завершується реконструкція причалу
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики






Адміністрація морських портів України (АМПУ) в українських портах реалізує ряд проектів, які допоможуть істотно поліпшити зернову логістику і збільшити обсяги перевалки зернових вантажів.

Про це повідомив начальник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ Володимир Шемаєв, пише Elevatorist.com.

Зараз АМПУ спільно з MV Cargo реалізовує проект з будівництва зернового терміналу для компанії Cargill в МТП «Южний». На сьогодні на будівництві виконана половина робіт.

Крім того, оголошено тендер на будівництво в Одеському порту причалу №1-Д, в тилу якого працює «Бруклін-Київ» у партнерстві зі світовим трейдером Louis Dreyfus.

«Завдання АМПУ — побудувати причал і провести днопоглиблення, для того, щоб сюди заходили Панамакси. А приватний інвестор будує термінальні потужності і збільшує обсяги перевалки в Одеському порту», — розповів Шемаєв.

За його словами, в Миколаївському МТП також планується будівництво причалу №8.

«На сьогодні цього причалу немає, але з наступного року буде розпочато активне будівництво. Після чого ми будемо шукати приватного інвестора і пропонувати йому будувати тут один або два термінали — зерновий, або, можливо, з перевалки шроту, або ОЕЗ », — поділився планами Шемаєв.

Він також повідомив, що схожий проект буде реалізований і в Маріупольському порту. Тут АМПУ співпрацюватиме з державним стивідором. Держстивідор зобов’язується побудувати зерновий термінал, а АМПУ зобов’язується реконструювати причали №№3–4.

Крім того, Шемаєв розповів про тендер, який готується на капітальне днопоглиблення порту Чорноморськ.

«У Чорноморську декілька компаній — “Трансгрейнтермінал”, “Трансбалктерміна”, Risoil, що працюють в тилах 11–17 причалів, хочуть приймати судна типу Панамакс, а для цього потрібно днопоглиблення. Незабаром ми оголосимо тендер на реалізацію проекту поглиблення підхідного каналу Чорноморського порту до 16 м і внутрішньої акваторії до 15 м. Другою фазою буде реконструкція причальної стінки 11–17. Після чого можна буде поглиблювати біля причалів до 15 м», — проінформував керівник відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ.

Нагадаємо, будівництво Керченського мосту стало причиною переорієнтації вантажопотоків з портів Азовського моря в чорноморські порти.

http://agravery.com





Схожі новини
  • АМПУ оголосила тендер на будівництво нового причалу в порту Миколаїв
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію
  • У Маріупольському морському порту завершується реконструкція причалу
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.