Аграрний тиждень. Україна
» » У 21/22 МАРКЕТИНГОВОМУ РОЦІ УКРАЇНА МАЄ НАМІР ЕКСПОРТУВАТИ ПОНАД 60 МЛН ТОНН ЗЕРНА, – ТАРАС КАЧКА
» » У 21/22 МАРКЕТИНГОВОМУ РОЦІ УКРАЇНА МАЄ НАМІР ЕКСПОРТУВАТИ ПОНАД 60 МЛН ТОНН ЗЕРНА, – ТАРАС КАЧКА

    У 21/22 МАРКЕТИНГОВОМУ РОЦІ УКРАЇНА МАЄ НАМІР ЕКСПОРТУВАТИ ПОНАД 60 МЛН ТОНН ЗЕРНА, – ТАРАС КАЧКА






    Україна продовжує нарощувати експорт зерна на зовнішні ринки. Зокрема, у 21/22 маркетинговому році Україна має намір експортувати понад 60 млн тонн зерна. Серйозним викликом в цьому питанні є забезпечення пропускної здатності морських портів.

    Таку думку висловив заступник Міністра економіки України – Торговий представник України Тарас Качка під час круглого столу Міжнародної ради по зерну «Логістика, рушійні сили, ланцюг постачань та стійкість інфраструктури у світовій торгівлі зерном» в рамках Глобальної зернової конференції – 2021 у Женеві (Швейцарія), сьогодні, 18 листопада.

    «Ще 10 років тому питання пропускної здатності українських морпортів викликало жваві дискусії, однак, останні п’ять років їх потужність збільшилася – з 49,3 млн тонн у 2016 році до 81,5 млн тонн у 2021-му році. Сектор морських перевезень діє без затримок, в той час як ми спостерігаємо волатильність цін на залізничні перевезення. В цьому контексті стратегія українського Уряду направлена на розвиток інфраструктури, щоб зацікавити інвесторів цією галуззю», – зазначив заступник Міністра Тарас Качка.

    Він додав, що зростання світового попиту на тлі послаблення карантинних обмежень підняло ставки на вантажні перевезення до багаторічних максимумів і збільшило доходи галузі. Це створює можливості для додаткових інвестицій у новітні технології, цифровізацію, автоматизацію тощо. Впровадження нових технологій сприятиме стійкості ланцюгів постачання і логістики, підвищенню прозорості та доступності даних, оптимізації витрат на експлуатацію та обслуговування, відповідності вимогам з декарбонізації.

    Тарас Качка також зазначив, що в контексті ефективного використання нових можливостей Україна здійснює низку заходів в рамках Угоди з СОТ про спрощення процедур торгівлі. Йдеться про запровадження механізму «Єдиного вікна» для міжнародної торгівлі, інституту АЕО – Авторизованого економічного оператору, режиму спільного транзиту.

    Завершення процесу імплементації Угоди забезпечить спрощення ведення зовнішньоекономічної діяльності, шляхом переведення взаємодії бізнесу з митними та контролюючими органами в новий формат. Це дозволить забезпечити входження України до переліку топ країн з найбільш безпечними та комфортними умовами ведення бізнесу.

    https://www.me.gov.ua





    Схожі новини
  • Торгівля допоможе вирішити дилему зернової галузі – нагодувати світ і врятувати клімат
  • Нарощення виробництва олії - проект на найближчі 10 років
  • Україна посилює співпрацю з GAFTA щодо пріоритетних питань у торгівлі зерном
  • Міжнародну раду по зерну очолив Тарас Качка
  • Торговий представник України обраний заступником Голови Міжнародної ради по зерну

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У 21/22 МАРКЕТИНГОВОМУ РОЦІ УКРАЇНА МАЄ НАМІР ЕКСПОРТУВАТИ ПОНАД 60 МЛН ТОНН ЗЕРНА, – ТАРАС КАЧКА






Україна продовжує нарощувати експорт зерна на зовнішні ринки. Зокрема, у 21/22 маркетинговому році Україна має намір експортувати понад 60 млн тонн зерна. Серйозним викликом в цьому питанні є забезпечення пропускної здатності морських портів.

Таку думку висловив заступник Міністра економіки України – Торговий представник України Тарас Качка під час круглого столу Міжнародної ради по зерну «Логістика, рушійні сили, ланцюг постачань та стійкість інфраструктури у світовій торгівлі зерном» в рамках Глобальної зернової конференції – 2021 у Женеві (Швейцарія), сьогодні, 18 листопада.

«Ще 10 років тому питання пропускної здатності українських морпортів викликало жваві дискусії, однак, останні п’ять років їх потужність збільшилася – з 49,3 млн тонн у 2016 році до 81,5 млн тонн у 2021-му році. Сектор морських перевезень діє без затримок, в той час як ми спостерігаємо волатильність цін на залізничні перевезення. В цьому контексті стратегія українського Уряду направлена на розвиток інфраструктури, щоб зацікавити інвесторів цією галуззю», – зазначив заступник Міністра Тарас Качка.

Він додав, що зростання світового попиту на тлі послаблення карантинних обмежень підняло ставки на вантажні перевезення до багаторічних максимумів і збільшило доходи галузі. Це створює можливості для додаткових інвестицій у новітні технології, цифровізацію, автоматизацію тощо. Впровадження нових технологій сприятиме стійкості ланцюгів постачання і логістики, підвищенню прозорості та доступності даних, оптимізації витрат на експлуатацію та обслуговування, відповідності вимогам з декарбонізації.

Тарас Качка також зазначив, що в контексті ефективного використання нових можливостей Україна здійснює низку заходів в рамках Угоди з СОТ про спрощення процедур торгівлі. Йдеться про запровадження механізму «Єдиного вікна» для міжнародної торгівлі, інституту АЕО – Авторизованого економічного оператору, режиму спільного транзиту.

Завершення процесу імплементації Угоди забезпечить спрощення ведення зовнішньоекономічної діяльності, шляхом переведення взаємодії бізнесу з митними та контролюючими органами в новий формат. Це дозволить забезпечити входження України до переліку топ країн з найбільш безпечними та комфортними умовами ведення бізнесу.

https://www.me.gov.ua





Схожі новини
  • Торгівля допоможе вирішити дилему зернової галузі – нагодувати світ і врятувати клімат
  • Нарощення виробництва олії - проект на найближчі 10 років
  • Україна посилює співпрацю з GAFTA щодо пріоритетних питань у торгівлі зерном
  • Міжнародну раду по зерну очолив Тарас Качка
  • Торговий представник України обраний заступником Голови Міжнародної ради по зерну

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.