Два роки 140-метровий самохідний плавучий кран NIBULON MAX очолює флот та значно оптимізує роботу компанії, що також впливає і на збільшення об’ємів транспортованих українськими річками вантажів й експортних відвантажень.
За цей час, працюючи на рейді Миколаївського морського порту, наш флагман перевантажив 5 млн тонн продукції на більше 160 суден закордонного плавання.
Від усіх відвантажень 41% становить пшениця, 38% – кукурудза, 16% – ячмінь, 5% – ріпак. Сільськогосподарська продукція відправилася до портів призначення у більш ніж 30 країн світу, серед яких: Бангладеш, Бельгія, Єгипет, Ізраїль, Індонезія, Іспанія, Йорданія, Китай, Мексика, Нідерланди, Німеччина, Об’єднані Арабські Емірати, Південна Корея, Саудівська Аравія, Таїланд, Туніс, Туреччина, Філіппіни, Франція та інші.
Окрім того, завдяки ефективному використанню NIBULON MAX та злагодженій роботі усього колективу в серпні 2021 року компанія встановила новий рекорд з експортних відвантажень у розрізі місяців – 700,9 тис. тонн сільгосппродукції. Найкращий квартальний показник із відвантаження продукції також зафіксовано у перші три місяці 2021/22 маркетингового року – 1,83 млн. тонн, із яких 62% від виконано саме завдяки рейдовій перевалці.
NIBULON MAX завантажує судна типу Panamax усього за 3 дні. Демонструвати таку блискучу роботу йому дозволяють вражаючі характеристики. Самохідний плавучий кран обладнаний двома повноповоротними вантажними кранами типу CBG360 від німецької фірми Liebherr-MCCTEC Rostock GmbH з максимальною вантажопідйомністю 45 тонн та максимальним вильотом стріли – 36 м. Добова продуктивність навантаження становить 18 000 тонн.
Також NIBULON MAX має два вантажних трюми з люковими закриттями вантажомісткістю 13 400 куб. м. що особливо вирізняє його від інших суден підвищеною автономністю, оскільки навіть за відсутності несамохідного флоту він здатен безперервно працювати, проводячи вантажно-розвантажувальні роботи із власних трюмів. Також він може бути накопичувачем у період відсутності суден закордонного плавання, вивільняючи флот для транспортування вантажів.
Окрім того, NIBULON MAX є свідченням нових суднобудівних досягнень «НІБУЛОНа» і країни, адже це складне замовлення є найдовшим судном такого класу та типу збудованим за роки незалежності України. Нашим суднобудівникам знадобився усього рік для зведення плавкрана, а введення його в експлуатацію у 2019 році стало справжньою подією для сучасного суднобудування.
Сьогодні «НІБУЛОН» має найпотужнішу зернову логістичну інфраструктуру в країні та найсучасніший флот, що є результатом довготривалої та ефективної інвестиційної програми з відродження Дніпра та Південного Бугу як транспортних артерій. NIBULON MAX уже значно підсилив можливості компанії у транспортуванні вантажів річками та рейдовій перевалці. А за підрахунками наших фахівців, найближчого року завдяки флагману флоту відвантаження плавкранами може зрости іще на 26 %, що значно наблизить компанію до максимального використання власних можливостей на рейді, які наразі сягають 6 млн тонн.
Сьогодні весь світ дивиться на Україну як країну, яка реально здатна допомогти з вирішенням глобальної проблеми голоду. І ми, зі свого боку, робитимемо усе, щоб і надалі сприяти збереженню світової продовольчої безпеки.
Нагадаємо, завдяки ефективній глобальній стратегії судноплавна компанія «НІБУЛОН» перевезла річками майже 25 млн тонн різноманітних вантажів, розвантаживши автошляхи на 1 млн вантажівок.
ІЦ УАК за матеріалами nibulon
agroconf.org