Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ запропонувало ринку механізм довгострокового планування перевезень зернових
» » УЗ запропонувало ринку механізм довгострокового планування перевезень зернових

    УЗ запропонувало ринку механізм довгострокового планування перевезень зернових






    Менеджмент Укрзалізниці на зустрічі із представниками зернового ринку 6 грудня презентував низку ініціатив щодо планування перевезень збіжжя. Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник директора Департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

    Одна із запропонованих ініціатив — аукціони з продажу вагонів-зерновозів Укрзалізниці з горизонтом 5 місяців.

    За словами Валерія Ткачова, учасники ринку зможуть взяти участь в аукціонах, у межах яких загальна кількість зерновозів в одному лоті становитиме 750 одиниць. «Обов’язкове ритмічне навантаження за одним маршрутом (50 зерновозів) у кожну декаду впродовж 5 місяців (50 зерновозів × 3 декади × 5 місяців = 750 зерновозів)», — зауважив він.

    Передбачається виставлення таких лотів за 4 вантажними полігонами: Одеська залізниця; Львівська залізниця; Південно-Західна залізниця та загальний полігон — Придніпровська, Донецька та Південна залізниці. Тобто загальна кількість становить 3 тис. зерновозів.

    Представник УЗ наголосив, що наразі товариство реалізує 100% власних вагонів через аукціони на ProZorro.Продажі з різним горизонтом подачі вагонів під навантаження:



    через 7—9 діб після проведення аукціонів;



    за 1 місяць;



    з горизонтом 5 місяців.

    «УЗ планує у майбутньому запропонувати на аукціонах різні варіації лотів (за розміром лота, за розміром добового навантаження, за горизонтом подачі вагонів) з метою максимального задоволення потреб учасників зернового ринку України», — підсумував Валерій Ткачов.

    Як повідомлялося раніше, згідно з проведеним Rail.insider на своєму телеграм-каналі опитуванням, більшість респондентів із тих, хто визначився, не підтримують довгострокове планування перевезень зерна.

    https://www.railinsider.com.ua





    Схожі новини
  • ЦТЛ розподілятиме зерновози на англійських аукціонах
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • З початку року залізниці України перевезли понад 15 млн. тонн зернових
  • Залізниці України перевезли майже 8,6 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ запропонувало ринку механізм довгострокового планування перевезень зернових






Менеджмент Укрзалізниці на зустрічі із представниками зернового ринку 6 грудня презентував низку ініціатив щодо планування перевезень збіжжя. Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник директора Департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Одна із запропонованих ініціатив — аукціони з продажу вагонів-зерновозів Укрзалізниці з горизонтом 5 місяців.

За словами Валерія Ткачова, учасники ринку зможуть взяти участь в аукціонах, у межах яких загальна кількість зерновозів в одному лоті становитиме 750 одиниць. «Обов’язкове ритмічне навантаження за одним маршрутом (50 зерновозів) у кожну декаду впродовж 5 місяців (50 зерновозів × 3 декади × 5 місяців = 750 зерновозів)», — зауважив він.

Передбачається виставлення таких лотів за 4 вантажними полігонами: Одеська залізниця; Львівська залізниця; Південно-Західна залізниця та загальний полігон — Придніпровська, Донецька та Південна залізниці. Тобто загальна кількість становить 3 тис. зерновозів.

Представник УЗ наголосив, що наразі товариство реалізує 100% власних вагонів через аукціони на ProZorro.Продажі з різним горизонтом подачі вагонів під навантаження:



через 7—9 діб після проведення аукціонів;



за 1 місяць;



з горизонтом 5 місяців.

«УЗ планує у майбутньому запропонувати на аукціонах різні варіації лотів (за розміром лота, за розміром добового навантаження, за горизонтом подачі вагонів) з метою максимального задоволення потреб учасників зернового ринку України», — підсумував Валерій Ткачов.

Як повідомлялося раніше, згідно з проведеним Rail.insider на своєму телеграм-каналі опитуванням, більшість респондентів із тих, хто визначився, не підтримують довгострокове планування перевезень зерна.

https://www.railinsider.com.ua





Схожі новини
  • ЦТЛ розподілятиме зерновози на англійських аукціонах
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • З початку року залізниці України перевезли понад 15 млн. тонн зернових
  • Залізниці України перевезли майже 8,6 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.