Аграрний тиждень. Україна
» » "Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому
» » "Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому

    "Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому


    "Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому

    Генеральний директор Української аграрної конфедерації на минулому тижні дав коментар у студії UA Перший щодо проблем стабілізації цін на продукти харчування.

    Нагадаємо, Кабінет міністрів 12 січня встановив граничний рівень торговельної надбавки на деякі соціально важливі продукти харчування на рівні не більше 10% від оптово-відпускної ціни, з урахуванням рекламних, маркетингових, логістичних послуг та інших послуг, пов’язаних з реалізацією кінцевому споживачу.

    Зокрема, йдеться про гречану крупу, цукор, пшеничне борошно вищого ґатунку, українські макаронні вироби, молоко пастеризоване жирністю 2,5%, соняшникову олію, курячі яйця, птицю (курячу тушку) та вершкове масло жирністю 72,5%.


    "Державне регулювання - це вимушений тимчасовий крок. Взагалі держ. регулювання - це не економічний інструмент, не ринкове формування ціни. Такий важливий крок держава вимушено втілила. Один із основних факторів, який вплинув на це рішення, це - коливання цін на енергоносії" - зазначив Павло Коваль.

    Також він додав, що виробники продовольчих товарів будуть дотримуватись всіх необхідних обмежень щодо підвищення цін, але це вплине на обмеження їхньої ефективності.


    На запитання, чи можуть зараз подешевшати продукти харчування, Генеральний директор УАК відповів: Ні, в кращому випадку вони будуть на приблизно тому ж рівні. Ми кажемо не про інструмент здешевлення, а про інструмент фіксації цін.

    Коли зростають ціни на ресурси: газ, електроенергія, пальне, виробники продовольства не можуть не піднімати ціни. Проте вони завчасно будуть декларувати про підняття цін."

    Далі він додав, що також на ціну впливають і домовленості між виробником і торговою мережею.

    "Що стосується виробників соціально важливих продуктів, то вони розуміють, наскільки чутливим є питання підняття цін, і якомога довше спробують стримувати ціни, а якщо піднімати - то плавно та поступово. Але є ряд галузей, які використовують для виробництва велику кількість газу і є залежними від нього", - зазначив Павло Васильович.

    Наостанок Павло Коваль завив, що знижки 20% на газ недостатньо: державі потрібно, за умови наяності, відпускати харчовій промисловості газ власного видобутку.


    Олег Устенко додав, що необхідно нарощувати власний газовидобуток за рахунок приватних компаній. "Не держава має добувати газ, держава має контрулювати, регулювати видобуток газу, а не конкурувати з приватним бізнесом", - вважає він.

    Також він закликав не боятися продуктових карток. Це не аналог того, що було В радянському союзі в минулому столітті, це навпаки сучасний досвід із США: Supplemental Nutrition Assistance Program (food stamps).


    Інфляція дуже чутливе питання для деяких категорій громадян, це може змусити їх скоротити обсяги споживання продуктів. Для цього і була створена дана пропозиція.

    Адресна підтримка незахищених людей буде ймовірно виплачуватись по схожій схемі, як 1000 грн для вакцинованих. Цю допомогу мають отримати тільки ті, хто її потребують.

    На думку радника президента, втілення "продуктових карток" може знадобитись вже в цьому році. Олег Устенко вважає, що потрібно, як можна швидше, розробити план з кількома сценаріями розвитку інфляції та інших економічних подій.

    Посилання на сюжет тут.

    ІЦ УАК за матеріалами програми "Прозоро" на UA Перший

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Нові обмеження Кабміну щодо націнки на "соціальні" продукти харчування
  • Кабмін скасував регулювання цін на продукти харчування
  • Цінова ситуація на продовольчому ринку
  • В Україні подорожчали цукор, овочі та фрукти
  • На Луганщині дешевіє яловичина, цукор, курячі яйця та цибуля

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому


"Все впирається в газ", - Павло Коваль про ціни на продукти харчування на UA Першому

Генеральний директор Української аграрної конфедерації на минулому тижні дав коментар у студії UA Перший щодо проблем стабілізації цін на продукти харчування.

Нагадаємо, Кабінет міністрів 12 січня встановив граничний рівень торговельної надбавки на деякі соціально важливі продукти харчування на рівні не більше 10% від оптово-відпускної ціни, з урахуванням рекламних, маркетингових, логістичних послуг та інших послуг, пов’язаних з реалізацією кінцевому споживачу.

Зокрема, йдеться про гречану крупу, цукор, пшеничне борошно вищого ґатунку, українські макаронні вироби, молоко пастеризоване жирністю 2,5%, соняшникову олію, курячі яйця, птицю (курячу тушку) та вершкове масло жирністю 72,5%.


"Державне регулювання - це вимушений тимчасовий крок. Взагалі держ. регулювання - це не економічний інструмент, не ринкове формування ціни. Такий важливий крок держава вимушено втілила. Один із основних факторів, який вплинув на це рішення, це - коливання цін на енергоносії" - зазначив Павло Коваль.

Також він додав, що виробники продовольчих товарів будуть дотримуватись всіх необхідних обмежень щодо підвищення цін, але це вплине на обмеження їхньої ефективності.


На запитання, чи можуть зараз подешевшати продукти харчування, Генеральний директор УАК відповів: Ні, в кращому випадку вони будуть на приблизно тому ж рівні. Ми кажемо не про інструмент здешевлення, а про інструмент фіксації цін.

Коли зростають ціни на ресурси: газ, електроенергія, пальне, виробники продовольства не можуть не піднімати ціни. Проте вони завчасно будуть декларувати про підняття цін."

Далі він додав, що також на ціну впливають і домовленості між виробником і торговою мережею.

"Що стосується виробників соціально важливих продуктів, то вони розуміють, наскільки чутливим є питання підняття цін, і якомога довше спробують стримувати ціни, а якщо піднімати - то плавно та поступово. Але є ряд галузей, які використовують для виробництва велику кількість газу і є залежними від нього", - зазначив Павло Васильович.

Наостанок Павло Коваль завив, що знижки 20% на газ недостатньо: державі потрібно, за умови наяності, відпускати харчовій промисловості газ власного видобутку.


Олег Устенко додав, що необхідно нарощувати власний газовидобуток за рахунок приватних компаній. "Не держава має добувати газ, держава має контрулювати, регулювати видобуток газу, а не конкурувати з приватним бізнесом", - вважає він.

Також він закликав не боятися продуктових карток. Це не аналог того, що було В радянському союзі в минулому столітті, це навпаки сучасний досвід із США: Supplemental Nutrition Assistance Program (food stamps).


Інфляція дуже чутливе питання для деяких категорій громадян, це може змусити їх скоротити обсяги споживання продуктів. Для цього і була створена дана пропозиція.

Адресна підтримка незахищених людей буде ймовірно виплачуватись по схожій схемі, як 1000 грн для вакцинованих. Цю допомогу мають отримати тільки ті, хто її потребують.

На думку радника президента, втілення "продуктових карток" може знадобитись вже в цьому році. Олег Устенко вважає, що потрібно, як можна швидше, розробити план з кількома сценаріями розвитку інфляції та інших економічних подій.

Посилання на сюжет тут.

ІЦ УАК за матеріалами програми "Прозоро" на UA Перший

agroconf.org





Схожі новини
  • Нові обмеження Кабміну щодо націнки на "соціальні" продукти харчування
  • Кабмін скасував регулювання цін на продукти харчування
  • Цінова ситуація на продовольчому ринку
  • В Україні подорожчали цукор, овочі та фрукти
  • На Луганщині дешевіє яловичина, цукор, курячі яйця та цибуля

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.