Аграрний тиждень. Україна
» » Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі
» » Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі

    Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі






    Зараз експортери штурмують три основні залізничні термінали на західному кордоні, розповів Ткачов. Це «Ізов», «Ужгород» і «Чоп». Але теоретично можуть запрацювати 12 терміналів, що дозволять перевантажувати до 50 тис. т зерна на добу.

    Обсяги здачі поїздів/вагонів через прикордонні переходи регіональних філій АТ “Укрзалізниця” за березень 2022 

    ЗАКЛИК ДО БІЗНЕСУ

    «Ми зараз спілкуємося з бізнесом, просимо долучитися до обладнання всіх 12 прикордонних переходів. Вони повинні купити якусь техніку типу «Ковчега», звернутися до УЗ, що хочуть у певній точці поставити перевантажувальний комплекс.

    Ми даємо проєкт дозволу, обладнання швидко встановлюють, далі робимо договір оренди цієї колії та перевантажуємо зерно. Ми звернулися до бізнесу: ось наша інфраструктура, ми готові її дати, встановлюйте там перевантажувальні і працюватимемо», — наголошує заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

    Контакти УЗ по спільному розширенню кордону 

    Перевантажувач зерна Ковчег

     

    В «Укрзалізниці» пропонують бізнесу долучитися до організації перевантаження зерна на 12 терміналах:



    на кордоні з Польщею зараз діють термінали на прикордонних переходах «Мостиська-2», «Яготин», «Ізов»,



    відправляти зерно в Румунію можна з переходів «Дяково-2», «Вадул-Сірет»,



    до Молдови перевантажити зернові можна на прикордонних переходах «Могилів-Подільський», з якого можна організувати відвантаження вантажів в порту Рені, а також «Рені-Джурджулєшти»,



    Словаччина приймає українські вантажі на переходах станцій «Ужгород» і «Чоп».

    Через те, що експортери сконцентрувалися тільки на трьох прикордонних переходах, в їх напрямку зібралося багато вагонів. Наприклад, за даними УЗ , в напрямку переходу «Ізов» (шлях на Польщу) перебувало 9772 вагони, в напрямку «Ужгород» (Словаччина) — 5845 вагонів, в напрямку «Чоп» (Словаччина) — 2960 вагонів (станом на 28.03.2022).

    Місця загального користування на залізничних терміналах прикордонних переходів з боку України, які потребують перевантажувального обладнання, дивіться в таблиці. Дані стосуються виключно перевантаження зернових.



    Прикордонний перехід



    Станція



    Переробна спроможність ваг/добу (з потребою в перевантажувальному обладнанні)



    Мостиська-Медика (Польща)



    Мостиська-2



    30



    Ягодин-Дорохуськ (Польща)



    Мацеїв



    30



    Ковель



    30



    Чоп — Чієрна над Тисоу (Словаччина)



    Батьово



    30



    Чоп – Захонь (Угорщина)



    Батьово



    30

    Щоб сконтактувати з представниками УЗ для обговорення роботи терміналів на західному кордоні України, завантажуйте файл із представниками на різних ділянках: контакти УЗ по спільному розширенню кордону.

    Діючі термінали та перевантажувальні комплекси на прикордонних станціях:

    → Навалочні термінали на прикордонних станціях

    → Наливні термінали на прикордонних станціях

    → Зернові термінали на прикордонних станціях

    → Контейнерні термінали на прикордонних станціях

    → Перевантажувальні комплекси на прикордонних станціях

    → Доступні морські порти

    Додаткова інформація:

    → Інформація щодо спроможностей з перестановки вагонів з візків колії ширини 1520 мм на візки колії ширини 1435 мм

    → Контактна особа від АТ УЗ на залізничних станціях прикордонних переходів

    → Іноземні перевізники

    https://elevatorist.com





    Схожі новини
  • Укрзалізниця розвиватиме залізничні переходи з ЄС для збереження експортного потенціалу України
  • Укрзалізниця розглядає нові варіанти проведення довгострокових аукціонів
  • ЦТЛ розподілятиме зерновози на англійських аукціонах
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • «Укрзалізниця» перегляне рейтинг малодіяльних станцій

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі






Зараз експортери штурмують три основні залізничні термінали на західному кордоні, розповів Ткачов. Це «Ізов», «Ужгород» і «Чоп». Але теоретично можуть запрацювати 12 терміналів, що дозволять перевантажувати до 50 тис. т зерна на добу.

Обсяги здачі поїздів/вагонів через прикордонні переходи регіональних філій АТ “Укрзалізниця” за березень 2022 

ЗАКЛИК ДО БІЗНЕСУ

«Ми зараз спілкуємося з бізнесом, просимо долучитися до обладнання всіх 12 прикордонних переходів. Вони повинні купити якусь техніку типу «Ковчега», звернутися до УЗ, що хочуть у певній точці поставити перевантажувальний комплекс.

Ми даємо проєкт дозволу, обладнання швидко встановлюють, далі робимо договір оренди цієї колії та перевантажуємо зерно. Ми звернулися до бізнесу: ось наша інфраструктура, ми готові її дати, встановлюйте там перевантажувальні і працюватимемо», — наголошує заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

Контакти УЗ по спільному розширенню кордону 

Перевантажувач зерна Ковчег

 

В «Укрзалізниці» пропонують бізнесу долучитися до організації перевантаження зерна на 12 терміналах:



на кордоні з Польщею зараз діють термінали на прикордонних переходах «Мостиська-2», «Яготин», «Ізов»,



відправляти зерно в Румунію можна з переходів «Дяково-2», «Вадул-Сірет»,



до Молдови перевантажити зернові можна на прикордонних переходах «Могилів-Подільський», з якого можна організувати відвантаження вантажів в порту Рені, а також «Рені-Джурджулєшти»,



Словаччина приймає українські вантажі на переходах станцій «Ужгород» і «Чоп».

Через те, що експортери сконцентрувалися тільки на трьох прикордонних переходах, в їх напрямку зібралося багато вагонів. Наприклад, за даними УЗ , в напрямку переходу «Ізов» (шлях на Польщу) перебувало 9772 вагони, в напрямку «Ужгород» (Словаччина) — 5845 вагонів, в напрямку «Чоп» (Словаччина) — 2960 вагонів (станом на 28.03.2022).

Місця загального користування на залізничних терміналах прикордонних переходів з боку України, які потребують перевантажувального обладнання, дивіться в таблиці. Дані стосуються виключно перевантаження зернових.



Прикордонний перехід



Станція



Переробна спроможність ваг/добу (з потребою в перевантажувальному обладнанні)



Мостиська-Медика (Польща)



Мостиська-2



30



Ягодин-Дорохуськ (Польща)



Мацеїв



30



Ковель



30



Чоп — Чієрна над Тисоу (Словаччина)



Батьово



30



Чоп – Захонь (Угорщина)



Батьово



30

Щоб сконтактувати з представниками УЗ для обговорення роботи терміналів на західному кордоні України, завантажуйте файл із представниками на різних ділянках: контакти УЗ по спільному розширенню кордону.

Діючі термінали та перевантажувальні комплекси на прикордонних станціях:

→ Навалочні термінали на прикордонних станціях

→ Наливні термінали на прикордонних станціях

→ Зернові термінали на прикордонних станціях

→ Контейнерні термінали на прикордонних станціях

→ Перевантажувальні комплекси на прикордонних станціях

→ Доступні морські порти

Додаткова інформація:

→ Інформація щодо спроможностей з перестановки вагонів з візків колії ширини 1520 мм на візки колії ширини 1435 мм

→ Контактна особа від АТ УЗ на залізничних станціях прикордонних переходів

→ Іноземні перевізники

https://elevatorist.com





Схожі новини
  • Укрзалізниця розвиватиме залізничні переходи з ЄС для збереження експортного потенціалу України
  • Укрзалізниця розглядає нові варіанти проведення довгострокових аукціонів
  • ЦТЛ розподілятиме зерновози на англійських аукціонах
  • Відтепер «НІБУЛОН» самостійно здійснюватиме подачу і забирання вагонів з колії станції Миколаїв-Вантажний до перевантажувального термінала компанії
  • «Укрзалізниця» перегляне рейтинг малодіяльних станцій

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.