Аграрний тиждень. Україна
» » Уряд Німеччини готує «зерновий міст» для транспортування українського зерна залізницею
» » Уряд Німеччини готує «зерновий міст» для транспортування українського зерна залізницею

    Уряд Німеччини готує «зерновий міст» для транспортування українського зерна залізницею






    Федеральний уряд Німеччини планує завдяки залізничним перевезенням частково компенсувати відсутність морського транспорту для транспортування зерна з України. Про це пише Handelsblatt.

    Ключові факти



    Вивезення цьогорічного сільськогосподарського врожаю з України планується за допомогою залізничного транспорту – дочірнього підприємства Deutsche Bahn AG з вантажних перевезень, DB Cargo. Таким чином хоча б частково можна буде компенсувати неможливість застосування морського транспорту, пише видання.



    «Як представник залізничного транспорту я налаштований на те, щоб 20 млн тонн зерна могли бути відвантажені, щоб запобігти глобальній продовольчій катастрофі, голоду», – сказав парламентський державний секретар у міністерстві транспорту ФРН Міхаель Теурер.



    Він підтвердив, що ведуться переговори з українською залізницею та іншими європейськими залізницями в Польщі, Чехії, Словаччині та Румунії.



    У межах федерального уряду вже відбувається координація для забезпечення фінансування. Залізничний транспорт значно дорожчий за морський, який Україна зазвичай використовує для експорту зерна. Утім наразі Україна не може використовувати для експорту свої порти.

    Контекст

    Через морські порти йшла левова частка експорту, але ставка на море зіграла злий жарт. З початком війни порти закрилися, а експортні можливості впали більше ніж на половину. Навіть якщо про мир домовляться сьогодні, порти зможуть відновити роботу лише восени.

    Через морські порти Україна експортувала понад 70% усіх вантажів на загальну суму близько $47 млрд. З 24 лютого морські ворота на замку, заблоковані російським флотом і протикорабельними мінами. У портах та кораблях на рейді опинилися замкненими сотні тисяч тонн вантажів. Частину вдалося вивезти автотранспортом і залізницею, інші стоять під обстрілами або захоплені російськими військовими.

    За прогнозом інвесткомпанії Dragon Capital, цього року падіння ВВП України буде на 25%, якщо Чорне море залишиться закритим, і на 22% – якщо порти запрацюють.

    https://forbes.ua





    Схожі новини
  • Німеччина веде перемовини з УЗ про запуск «‎зернового моста» з України
  • Німеччина планує створити “зерновий міст” для експорту сільгосппродукції з України
  • Уряд презентував план заходів з реформування залізничного транспорту в Україні
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • Філії ПАТ ДПЗКУ збільшують об’єми приймання зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Уряд Німеччини готує «зерновий міст» для транспортування українського зерна залізницею






Федеральний уряд Німеччини планує завдяки залізничним перевезенням частково компенсувати відсутність морського транспорту для транспортування зерна з України. Про це пише Handelsblatt.

Ключові факти



Вивезення цьогорічного сільськогосподарського врожаю з України планується за допомогою залізничного транспорту – дочірнього підприємства Deutsche Bahn AG з вантажних перевезень, DB Cargo. Таким чином хоча б частково можна буде компенсувати неможливість застосування морського транспорту, пише видання.



«Як представник залізничного транспорту я налаштований на те, щоб 20 млн тонн зерна могли бути відвантажені, щоб запобігти глобальній продовольчій катастрофі, голоду», – сказав парламентський державний секретар у міністерстві транспорту ФРН Міхаель Теурер.



Він підтвердив, що ведуться переговори з українською залізницею та іншими європейськими залізницями в Польщі, Чехії, Словаччині та Румунії.



У межах федерального уряду вже відбувається координація для забезпечення фінансування. Залізничний транспорт значно дорожчий за морський, який Україна зазвичай використовує для експорту зерна. Утім наразі Україна не може використовувати для експорту свої порти.

Контекст

Через морські порти йшла левова частка експорту, але ставка на море зіграла злий жарт. З початком війни порти закрилися, а експортні можливості впали більше ніж на половину. Навіть якщо про мир домовляться сьогодні, порти зможуть відновити роботу лише восени.

Через морські порти Україна експортувала понад 70% усіх вантажів на загальну суму близько $47 млрд. З 24 лютого морські ворота на замку, заблоковані російським флотом і протикорабельними мінами. У портах та кораблях на рейді опинилися замкненими сотні тисяч тонн вантажів. Частину вдалося вивезти автотранспортом і залізницею, інші стоять під обстрілами або захоплені російськими військовими.

За прогнозом інвесткомпанії Dragon Capital, цього року падіння ВВП України буде на 25%, якщо Чорне море залишиться закритим, і на 22% – якщо порти запрацюють.

https://forbes.ua





Схожі новини
  • Німеччина веде перемовини з УЗ про запуск «‎зернового моста» з України
  • Німеччина планує створити “зерновий міст” для експорту сільгосппродукції з України
  • Уряд презентував план заходів з реформування залізничного транспорту в Україні
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • Філії ПАТ ДПЗКУ збільшують об’єми приймання зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.