Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ планує досягти експорту 1,5 млн т зерна на місяць до осені
» » УЗ планує досягти експорту 1,5 млн т зерна на місяць до осені

    УЗ планує досягти експорту 1,5 млн т зерна на місяць до осені






    Укрзалізниця планує досягти обсягів перевезень зерна на експорт 1,5 млн т на місяць протягом 3 – 4 місяців. Як повідомляє Rail.insider, про це розповів член правління акціонерного товариства Вячеслав Єрьомін. 

    «На даному етапі основна проблема перевезень зерна на експорт – наявність вагонів (для колії 1435 мм – ред.) у європейських перевізників. На жаль вони не готувалися до таких обсягів і не в змозі їх перевалити. Але крок за кроком бізнес і ми прокладаємо шлях до європейських портів і таким чином намагаємося вийти на цифру 1,5 млн т по місяцю. Думаю, протягом 3 – 4 місяців ми вийдемо на ці цифри», – повідомив Вячеслав Єрьомін.

    Він нагадав, що експорт зерна збільшується: якщо у березні цей показник склав 416 тис. т, то у квітні – 638 тис. т.

    Думку про те, що транспортна система країн ЄС виявилася технічно не готовою перевозити великі обсяги вантажів із України висловив також заступник директора департаменту з комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов в ході онлайн -конференції “Економіка війни: огляд травня та фокус на інфраструктуру”.

    “Блок технічних проблем у тому, що транспортна система європейських країн не готова технічно перевозити такі великі обсяги. Їй потрібен додатковий рухомий склад – вагони та локомотиви, їм потрібно добудовувати певні гілки, щоб можна було пропускати більший обсяг вантажів”, – заявив він.

    За його словами, сьогодні Укрзалізниця перевозить лише 2 тис. вагонів або приблизно 130 тис. т вантажів на день на західних прикордонних переходах, що приблизно дорівнює 3,8 млн т вантажів на місяць. При цьому власні потужності УЗ дозволяють перевозити 3422 вагони або 220 тис. т на день.

    Представник УЗ також повідомив, що не вистачає терміналів для перевантаження на кордоні.

    За словами Валерія Ткачова, корінь проблеми в тому, що інфраструктура європейських країн має обмежену пропускну спроможність, оскільки будувалася для потреб внутрішньоєвропейських перевезень.

    «У Європі частка залізничних перевезень у загальній структурі транспортної системи це 15–35%, у нас же 65%. Тому європейська інфраструктура спочатку не розрахована на такі великі обсяги перевезень», – наголосив він.

    Представник УЗ зауважив, що на темпи зростання залізничних перевезень також впливають організаційні питання бізнесу, який багато років будував ланцюжки поставок у бік портів, і якому тепер потрібно переорієнтуватися на прикордонні залізничні переходи.

    Суттєво уповільнює вантажоперевезення наявність низки бюрократичних процедур на кордоні, зокрема – процедури фітосанітарного та ветеринарного контролю, що повторюються.

    Валерій Ткачов також наголосив, що мета “Укрзалізниці” – вийти на 1–1,5 млн т/місяць експорту зернової продукції.

    https://ukragroconsult.com





    Схожі новини
  • У квітні обсяги навантаження зернових перевищили березневий показник
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У березні Укрзалізниця перевезла зернових на третину більше, ніж за аналогічний період минулого року
  • Аби досягти рекорду з експорту зерна, Уряд посилив роботу над логістикою

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ планує досягти експорту 1,5 млн т зерна на місяць до осені






Укрзалізниця планує досягти обсягів перевезень зерна на експорт 1,5 млн т на місяць протягом 3 – 4 місяців. Як повідомляє Rail.insider, про це розповів член правління акціонерного товариства Вячеслав Єрьомін. 

«На даному етапі основна проблема перевезень зерна на експорт – наявність вагонів (для колії 1435 мм – ред.) у європейських перевізників. На жаль вони не готувалися до таких обсягів і не в змозі їх перевалити. Але крок за кроком бізнес і ми прокладаємо шлях до європейських портів і таким чином намагаємося вийти на цифру 1,5 млн т по місяцю. Думаю, протягом 3 – 4 місяців ми вийдемо на ці цифри», – повідомив Вячеслав Єрьомін.

Він нагадав, що експорт зерна збільшується: якщо у березні цей показник склав 416 тис. т, то у квітні – 638 тис. т.

Думку про те, що транспортна система країн ЄС виявилася технічно не готовою перевозити великі обсяги вантажів із України висловив також заступник директора департаменту з комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов в ході онлайн -конференції “Економіка війни: огляд травня та фокус на інфраструктуру”.

“Блок технічних проблем у тому, що транспортна система європейських країн не готова технічно перевозити такі великі обсяги. Їй потрібен додатковий рухомий склад – вагони та локомотиви, їм потрібно добудовувати певні гілки, щоб можна було пропускати більший обсяг вантажів”, – заявив він.

За його словами, сьогодні Укрзалізниця перевозить лише 2 тис. вагонів або приблизно 130 тис. т вантажів на день на західних прикордонних переходах, що приблизно дорівнює 3,8 млн т вантажів на місяць. При цьому власні потужності УЗ дозволяють перевозити 3422 вагони або 220 тис. т на день.

Представник УЗ також повідомив, що не вистачає терміналів для перевантаження на кордоні.

За словами Валерія Ткачова, корінь проблеми в тому, що інфраструктура європейських країн має обмежену пропускну спроможність, оскільки будувалася для потреб внутрішньоєвропейських перевезень.

«У Європі частка залізничних перевезень у загальній структурі транспортної системи це 15–35%, у нас же 65%. Тому європейська інфраструктура спочатку не розрахована на такі великі обсяги перевезень», – наголосив він.

Представник УЗ зауважив, що на темпи зростання залізничних перевезень також впливають організаційні питання бізнесу, який багато років будував ланцюжки поставок у бік портів, і якому тепер потрібно переорієнтуватися на прикордонні залізничні переходи.

Суттєво уповільнює вантажоперевезення наявність низки бюрократичних процедур на кордоні, зокрема – процедури фітосанітарного та ветеринарного контролю, що повторюються.

Валерій Ткачов також наголосив, що мета “Укрзалізниці” – вийти на 1–1,5 млн т/місяць експорту зернової продукції.

https://ukragroconsult.com





Схожі новини
  • У квітні обсяги навантаження зернових перевищили березневий показник
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У березні Укрзалізниця перевезла зернових на третину більше, ніж за аналогічний період минулого року
  • Аби досягти рекорду з експорту зерна, Уряд посилив роботу над логістикою

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.