Аграрний тиждень. Україна
» » Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори
» » Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори

    Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори


    Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори

    У Миколаєві дві ракети влучили в один з найбільших приватних портів України - МСП "Ніка-Тера", що належить олігарху Дмитру Фірташу. Там були завантажені великі торгові судна з зерном, розповів The Insider генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль. РФія також продовжує завдавати ударів по залізничному "плечі", через яке продовольство йде до портів на експорт - по мостах Дунаю, по центру України та по інших регіонах.

    Тим часом путін запевняє, що РФія готова сприяти експорту українського зерна для подолання світової продовольчої кризи, яка почалася після того, як росія захопила чорноморські порти.

    Другий за величиною зерновий термінал в Україні

    Підприємство Фірташа МСП «Ніка-Тера» - один з найбільших приватних портів країни та другий за величиною зерновий термінал в Україні, що спеціалізується на перевалці зернових, зернобобових і олійних культур, а також нафти та мінеральних добрив.

    Порт розташований на лівому березі Бузького лиману, в 34 милях від моря. До нього веде судноплавний Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал, що дозволяє супроводжувати судна з заявленою осадкою до 10,3 метра в будь-який час доби протягом року без призупинення судноплавства взимку, повідомляється на сайті агрегатора зернотрейдерів. У крижаних умовах проводка суден здійснюється караванами. Порт оснащений 8 причалами та може одночасно обробляти до 4 суден типу Panamax (ред. - контейнеровози з максимальними габаритами для історичних шлюзів Панамського каналу). Загальна потужність зберігання зерна для зберігання в порту становить 515 тисяч тонн. У докризовий 2019 рік порт забезпечив перевалку майже 9 млн тонн сільськогосподарських вантажів.


    За словами пожежних, у результаті ракетного удару 4 червня були знищені два склади - після прямого попадання снарядом у склад зерновий шрот, що зберігався в ньому, загорівся. Як розповів the Insider генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль, це не перший удар по «Ніка-Тері», збиток серйозний і на відновлення інфраструктури потрібно багато часу.

    "Це був не єдиний наліт на вантажну інфраструктуру порту, вона навмисно руйнується.

    Там відвантажувалися великі торгові судна, які могли перевозити сипучі товари - зерно пшениці, ячменю, кукурудзи, соєві боби та інші товари", - повідомив Коваль. - Зараз цієї інфраструктури немає. Якщо пошкоджені навантажувальні потужності, якщо пошкодженні розвантажувальні та залізничні потужності, якщо зруйновані потужності з підготовки зерна та фумігації – це великі обсяги та системна робота. Уявіть, скільки поїздів має приїхати, щоб завантажити один корабель. Крім того, є мінування противником. Так що сам процес розмінування теж не швидкий. Це був не єдиний наліт на вантажну інфраструктуру порту, вона навмисно руйнується. Якщо відбудуться бомбардування у процесі завантаження одного корабля, а це відбувається постійно, і там ще й контроль державних служб - або це призведе до високої ціни за рахунок страховки, або це буде військовий конвой, який теж досить дорогий. Поки що немає досвіду такої процедури, крім ленд-лізу Другої світової війни».

    "Зернові коридори пупкіна - це провокація напередодні обстрілів"

    Війна путіна в Україні спричинила продовольчу кризу в багатьох країнах світу, які залежать від експорту українського та російського зерна. Сам російський президент вимагає від Європи зняти санкції з РФії в обмін на експорт зернових. За словами російської влади, Україна блокує відвантаження зерна, в той час, як росія готова організувати зернові коридори. путін і лукашенко також запропонували використовувати білорусь і її залізницю для транзиту зерна в порти на Балтійському морі. При цьому було підкреслено, що натомість ці порти повинні бути відкриті і для білоруських товарів.

    «Звичайно, це все провокаційні розмови про те, що країна-агресор готова розблокувати та полегшити вивезення продовольства з території України», – каже Павло Коваль. - Відразу ж наносяться удари по інфраструктурі, в тому числі - по залізничній, - і по мостах Дунаю, по центру України та по інших регіонах. Поки що в України немає підстав довіряти словам представників країни-агресора.

    На наступний день з'являється інформація, що нібито є країни, які погоджуються виступати посередниками в торгівлі товарами зернової групи з України. Один з них взаємодіє в переговорах з країною-агресором. Довіряти таким заявам складно, адже необхідно розуміти ціну такого фрахту, якою буде ціна страхування вантажів? Наскільки економічно вигідним це буде для наших виробників та експортерів? Це складне питання.

    Скільки там заміновано (ред. - в Чорному морі)? Які бойові дії будуть вестися в акваторії та поблизу самих областей? Сьогодні питання розблокування портів назріло. Необхідно вести переговори з військовими з цих питань: чи готові вони розміновувати води та створити такі коридори в умовах недовіри до агресора, коли він говорить про готовність і можливості? Крім того, авіація також базується на Кримському півострові. Якщо коридор буде відкритий, то буде провокація - виставити Україну як ненадійного експортера.

    Які гарантії того, що після розмінування Одеської акваторії не буде військової загрози з таким «партнером», який бреше, обманює і порушує домовленості? Це агресор, який воює всіма засобами, в тому числі інформацією, в тому числі з використанням їжі як інструменту шантажу і війни, що не було прийнятним ні в яких війнах, - це порушення всіх конвенцій ведення війни та міжнародної торгівлі", - сказав Павло Коваль.

    Верховний представник ЄС із закордонних справ Жозеп Боррель після удару по "Нікі-Тері" назвав заяви путіна про співпрацю і коридори "цинічною дезінформацією": "Черговий російський ракетний удар, що сприяє глобальній продовольчій кризі. російські війська знищили другий за величиною зерновий термінал України в Миколаєві. У світлі таких повідомлень дезінформація, яку поширює путін, щоб відвернути провину, стає ще більш цинічною".

    ІЦ УАК за матеріалами The Insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У серпні "Ніка-Тера" перевантажила рекордний обсяг вантажів
  • SOS: В морпорту «Ніка-тера» стався нещасний випадок
  • Порт «НІКА-ТЕРА» перевалив свій перший мільйон тонн вантажів у 2019
  • "МСП Ніка-Тера" планує будівництво складів для шроту
  • Kernel і Glencore купили зерновий експортний термінал у Росії за 265 млн. дол.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори


Зернове лицемірство. РФія продовжує знищувати маршрути експорту зернових з України після слів путіна про допомогу і коридори

У Миколаєві дві ракети влучили в один з найбільших приватних портів України - МСП "Ніка-Тера", що належить олігарху Дмитру Фірташу. Там були завантажені великі торгові судна з зерном, розповів The Insider генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль. РФія також продовжує завдавати ударів по залізничному "плечі", через яке продовольство йде до портів на експорт - по мостах Дунаю, по центру України та по інших регіонах.

Тим часом путін запевняє, що РФія готова сприяти експорту українського зерна для подолання світової продовольчої кризи, яка почалася після того, як росія захопила чорноморські порти.

Другий за величиною зерновий термінал в Україні

Підприємство Фірташа МСП «Ніка-Тера» - один з найбільших приватних портів країни та другий за величиною зерновий термінал в Україні, що спеціалізується на перевалці зернових, зернобобових і олійних культур, а також нафти та мінеральних добрив.

Порт розташований на лівому березі Бузького лиману, в 34 милях від моря. До нього веде судноплавний Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал, що дозволяє супроводжувати судна з заявленою осадкою до 10,3 метра в будь-який час доби протягом року без призупинення судноплавства взимку, повідомляється на сайті агрегатора зернотрейдерів. У крижаних умовах проводка суден здійснюється караванами. Порт оснащений 8 причалами та може одночасно обробляти до 4 суден типу Panamax (ред. - контейнеровози з максимальними габаритами для історичних шлюзів Панамського каналу). Загальна потужність зберігання зерна для зберігання в порту становить 515 тисяч тонн. У докризовий 2019 рік порт забезпечив перевалку майже 9 млн тонн сільськогосподарських вантажів.


За словами пожежних, у результаті ракетного удару 4 червня були знищені два склади - після прямого попадання снарядом у склад зерновий шрот, що зберігався в ньому, загорівся. Як розповів the Insider генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль, це не перший удар по «Ніка-Тері», збиток серйозний і на відновлення інфраструктури потрібно багато часу.

"Це був не єдиний наліт на вантажну інфраструктуру порту, вона навмисно руйнується.

Там відвантажувалися великі торгові судна, які могли перевозити сипучі товари - зерно пшениці, ячменю, кукурудзи, соєві боби та інші товари", - повідомив Коваль. - Зараз цієї інфраструктури немає. Якщо пошкоджені навантажувальні потужності, якщо пошкодженні розвантажувальні та залізничні потужності, якщо зруйновані потужності з підготовки зерна та фумігації – це великі обсяги та системна робота. Уявіть, скільки поїздів має приїхати, щоб завантажити один корабель. Крім того, є мінування противником. Так що сам процес розмінування теж не швидкий. Це був не єдиний наліт на вантажну інфраструктуру порту, вона навмисно руйнується. Якщо відбудуться бомбардування у процесі завантаження одного корабля, а це відбувається постійно, і там ще й контроль державних служб - або це призведе до високої ціни за рахунок страховки, або це буде військовий конвой, який теж досить дорогий. Поки що немає досвіду такої процедури, крім ленд-лізу Другої світової війни».

"Зернові коридори пупкіна - це провокація напередодні обстрілів"

Війна путіна в Україні спричинила продовольчу кризу в багатьох країнах світу, які залежать від експорту українського та російського зерна. Сам російський президент вимагає від Європи зняти санкції з РФії в обмін на експорт зернових. За словами російської влади, Україна блокує відвантаження зерна, в той час, як росія готова організувати зернові коридори. путін і лукашенко також запропонували використовувати білорусь і її залізницю для транзиту зерна в порти на Балтійському морі. При цьому було підкреслено, що натомість ці порти повинні бути відкриті і для білоруських товарів.

«Звичайно, це все провокаційні розмови про те, що країна-агресор готова розблокувати та полегшити вивезення продовольства з території України», – каже Павло Коваль. - Відразу ж наносяться удари по інфраструктурі, в тому числі - по залізничній, - і по мостах Дунаю, по центру України та по інших регіонах. Поки що в України немає підстав довіряти словам представників країни-агресора.

На наступний день з'являється інформація, що нібито є країни, які погоджуються виступати посередниками в торгівлі товарами зернової групи з України. Один з них взаємодіє в переговорах з країною-агресором. Довіряти таким заявам складно, адже необхідно розуміти ціну такого фрахту, якою буде ціна страхування вантажів? Наскільки економічно вигідним це буде для наших виробників та експортерів? Це складне питання.

Скільки там заміновано (ред. - в Чорному морі)? Які бойові дії будуть вестися в акваторії та поблизу самих областей? Сьогодні питання розблокування портів назріло. Необхідно вести переговори з військовими з цих питань: чи готові вони розміновувати води та створити такі коридори в умовах недовіри до агресора, коли він говорить про готовність і можливості? Крім того, авіація також базується на Кримському півострові. Якщо коридор буде відкритий, то буде провокація - виставити Україну як ненадійного експортера.

Які гарантії того, що після розмінування Одеської акваторії не буде військової загрози з таким «партнером», який бреше, обманює і порушує домовленості? Це агресор, який воює всіма засобами, в тому числі інформацією, в тому числі з використанням їжі як інструменту шантажу і війни, що не було прийнятним ні в яких війнах, - це порушення всіх конвенцій ведення війни та міжнародної торгівлі", - сказав Павло Коваль.

Верховний представник ЄС із закордонних справ Жозеп Боррель після удару по "Нікі-Тері" назвав заяви путіна про співпрацю і коридори "цинічною дезінформацією": "Черговий російський ракетний удар, що сприяє глобальній продовольчій кризі. російські війська знищили другий за величиною зерновий термінал України в Миколаєві. У світлі таких повідомлень дезінформація, яку поширює путін, щоб відвернути провину, стає ще більш цинічною".

ІЦ УАК за матеріалами The Insider

agroconf.org





Схожі новини
  • У серпні "Ніка-Тера" перевантажила рекордний обсяг вантажів
  • SOS: В морпорту «Ніка-тера» стався нещасний випадок
  • Порт «НІКА-ТЕРА» перевалив свій перший мільйон тонн вантажів у 2019
  • "МСП Ніка-Тера" планує будівництво складів для шроту
  • Kernel і Glencore купили зерновий експортний термінал у Росії за 265 млн. дол.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.