Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА просить уряд організувати «зелений коридор» для зерна через село Паланка
» » УЗА просить уряд організувати «зелений коридор» для зерна через село Паланка

    УЗА просить уряд організувати «зелений коридор» для зерна через село Паланка






    Українська зернова асоціація звернулася до уряду з проханням організувати «зелений коридор» для транспортування зерна в річкові порти Дунаю через єдиний доступний шлях через с. Паланка.

    У зв’язку з агресією росії та блокадою морських портів Азовського та Чорного моря, зерновики вимушені експортувати зернові та олійні культури через наземні та річкові шляхи сполучення з європейськими країнами з подальшим перевантаженням в європейських портах Балтійського та Чорного морів.

    Пропускна спроможність наземних та річкових переходів суттєво обмежена. Так, до 24 лютого 2022 року, зерновий експорт на 95-98% здійснювався через морські порти, обсягом 5-6 млн. т на місяць. Тепер Україна через усі доступні альтернативні шляхи може експортувати не більше 1,5 млн т на місяць.

    Наразі велика частина експорту зерна здійснюється через українські порти Дунаю. На жаль, один із шляхів доступу до дунайських портів – міст через Дністровський лиман пошкоджений та наразі рух залізничних вагонів та автомобільного транспорту значно ускладнений. Іншим шляхом доступу до портів Дунаю є автомобільна дорога через село Паланки (Молдова). Очікувано, ця дорога раніше не була задіяна під перевезення вантажів, відтак пропускна здатність її значно обмежена.

    З огляду на вищезазначене та поточний стан справ в Україні, УЗА просить уряд створити «зелений коридор» для перевезення зернових вантажів на експорт через дунайські порти, зокрема на ділянці поблизу села Паланки.

    На сьогодні експорт зернових вантажів є одним з основних джерел поповнення валютних резервів держави та фінансування роботи товаровиробників. Окрім того, Україна є ключовим гарантом продовольчої безпеки не лише нашої країни, але і всього світу.

     





    Схожі новини
  • Мінтранс Литви: Обговорюється створення гуманітарного коридору для українського зерна через Білорусь у порти Балтики
  • Канада допоможе Україні вирішити проблему експорту зерна
  • УЗА просить уряд відновити експорт пшениці через великі залишки зерна
  • Уряд скасував ліцензування експорту кукурудзи та соняшникової олії 
  • 31% експорту зернових у 17/18 МР проходить через Миколаївський порт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА просить уряд організувати «зелений коридор» для зерна через село Паланка






Українська зернова асоціація звернулася до уряду з проханням організувати «зелений коридор» для транспортування зерна в річкові порти Дунаю через єдиний доступний шлях через с. Паланка.

У зв’язку з агресією росії та блокадою морських портів Азовського та Чорного моря, зерновики вимушені експортувати зернові та олійні культури через наземні та річкові шляхи сполучення з європейськими країнами з подальшим перевантаженням в європейських портах Балтійського та Чорного морів.

Пропускна спроможність наземних та річкових переходів суттєво обмежена. Так, до 24 лютого 2022 року, зерновий експорт на 95-98% здійснювався через морські порти, обсягом 5-6 млн. т на місяць. Тепер Україна через усі доступні альтернативні шляхи може експортувати не більше 1,5 млн т на місяць.

Наразі велика частина експорту зерна здійснюється через українські порти Дунаю. На жаль, один із шляхів доступу до дунайських портів – міст через Дністровський лиман пошкоджений та наразі рух залізничних вагонів та автомобільного транспорту значно ускладнений. Іншим шляхом доступу до портів Дунаю є автомобільна дорога через село Паланки (Молдова). Очікувано, ця дорога раніше не була задіяна під перевезення вантажів, відтак пропускна здатність її значно обмежена.

З огляду на вищезазначене та поточний стан справ в Україні, УЗА просить уряд створити «зелений коридор» для перевезення зернових вантажів на експорт через дунайські порти, зокрема на ділянці поблизу села Паланки.

На сьогодні експорт зернових вантажів є одним з основних джерел поповнення валютних резервів держави та фінансування роботи товаровиробників. Окрім того, Україна є ключовим гарантом продовольчої безпеки не лише нашої країни, але і всього світу.

 





Схожі новини
  • Мінтранс Литви: Обговорюється створення гуманітарного коридору для українського зерна через Білорусь у порти Балтики
  • Канада допоможе Україні вирішити проблему експорту зерна
  • УЗА просить уряд відновити експорт пшениці через великі залишки зерна
  • Уряд скасував ліцензування експорту кукурудзи та соняшникової олії 
  • 31% експорту зернових у 17/18 МР проходить через Миколаївський порт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.