Аграрний тиждень. Україна
» » Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір
» » Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір

    Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір


    Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір

    Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський у рамках робочої поїздки до Берліна зустрівся з Федеральним міністром продовольства та сільського господарства ФРН Джемом Оздеміром та Парламентським держсекретарем Міністерства цифрових технологій і транспорту Олівером Лукшичем.

    Під час зустрічі вони обговорили питання експорту українського зерна. Міністр сільського господарства ФРН Джем Оздемір зазначив, що наразі потрібно створення не тимчасових, а постійних альтернативних маршрутів із вивезення зерна з української території.

    «Чорне море у довгостроковій перспективі не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій», – підкреслив Джем Оздемір на пресконференції. Тому, за словами міністра, «потрібно шукати один чи кілька постійних альтернативних маршрутів».

    «Росіяни імітують ситуацію, показуючи, як вони вболівають за продовольчу безпеку, виступають за недопущення голоду. Але їх дії повністю протилежні словам. Прикладом цього є знищення портів. А це означає тільки одне: Україна за підтримки ЄС має і надалі розвивати альтернативні маршрути експорту своєї продукції – на постійній основі, запобігаючи падінню експортних показників», – підкреслив Микола Сольський.

    Як зазначив Міністр агрополітики, уже за місяць через європейські порти та залізницю йтиме європейське зерно, що створить додаткове навантаження на логістику. Він ініціював зустріч із міністрами сільського господарства та міністрами інфраструктури ЄС, основними операторами, щоб за результатами обговорень визначити операторів, які розширять базу європейських зерновозів.

    Нам потрібно вивезти 18 млн тонн старого врожаю. Ще 60 млн тонн очікується із нового врожаю. На внутрішнє споживання буде спрямовано 20 млн тонн, а отже, експортувати потрібно сумарно 58 млн тонн урожаю, додав він.

    «У вересні–жовтні будемо бачити суттєве падіння в Україні обсягу посівів озимих. Але зараз ми маємо час для того, щоб підготуватися та зробити наступний сезон більш робочим», – підкреслив Микола Сольський.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінагрополітики

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Міністри сільського господарства обговорили на G7 підтримку України та захист продовольчої безпеки світу
  • Німеччина хоче допомогти Україні з експортом пшениці
  • Микола Сольський відвідав Литву, щоб обговорити нові точки експорту українського зерна
  • Україна та Польща налагоджують безперебійні поставки агропродукції
  • Вілкул вважає експорт зерна порятунком для портів України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір


Чорне море не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій, - Джем Оздемір

Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський у рамках робочої поїздки до Берліна зустрівся з Федеральним міністром продовольства та сільського господарства ФРН Джемом Оздеміром та Парламентським держсекретарем Міністерства цифрових технологій і транспорту Олівером Лукшичем.

Під час зустрічі вони обговорили питання експорту українського зерна. Міністр сільського господарства ФРН Джем Оздемір зазначив, що наразі потрібно створення не тимчасових, а постійних альтернативних маршрутів із вивезення зерна з української території.

«Чорне море у довгостроковій перспективі не можна розглядати як безпечний маршрут для України, навіть після завершення бойових дій», – підкреслив Джем Оздемір на пресконференції. Тому, за словами міністра, «потрібно шукати один чи кілька постійних альтернативних маршрутів».

«Росіяни імітують ситуацію, показуючи, як вони вболівають за продовольчу безпеку, виступають за недопущення голоду. Але їх дії повністю протилежні словам. Прикладом цього є знищення портів. А це означає тільки одне: Україна за підтримки ЄС має і надалі розвивати альтернативні маршрути експорту своєї продукції – на постійній основі, запобігаючи падінню експортних показників», – підкреслив Микола Сольський.

Як зазначив Міністр агрополітики, уже за місяць через європейські порти та залізницю йтиме європейське зерно, що створить додаткове навантаження на логістику. Він ініціював зустріч із міністрами сільського господарства та міністрами інфраструктури ЄС, основними операторами, щоб за результатами обговорень визначити операторів, які розширять базу європейських зерновозів.

Нам потрібно вивезти 18 млн тонн старого врожаю. Ще 60 млн тонн очікується із нового врожаю. На внутрішнє споживання буде спрямовано 20 млн тонн, а отже, експортувати потрібно сумарно 58 млн тонн урожаю, додав він.

«У вересні–жовтні будемо бачити суттєве падіння в Україні обсягу посівів озимих. Але зараз ми маємо час для того, щоб підготуватися та зробити наступний сезон більш робочим», – підкреслив Микола Сольський.

ІЦ УАК за матеріалами Мінагрополітики

agroconf.org





Схожі новини
  • Міністри сільського господарства обговорили на G7 підтримку України та захист продовольчої безпеки світу
  • Німеччина хоче допомогти Україні з експортом пшениці
  • Микола Сольський відвідав Литву, щоб обговорити нові точки експорту українського зерна
  • Україна та Польща налагоджують безперебійні поставки агропродукції
  • Вілкул вважає експорт зерна порятунком для портів України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.