Аграрний тиждень. Україна
» » Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков
» » Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков

    Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков


    Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков

    Проекти зі збільшення пропускної спроможності портів на Дунаї потребують до 200 млн доларів інвестицій. Їхня модернізація дозволить збільшити потужності до 25 млн тонн вантажів на рік.

    Про це сказав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков під час виступу на Конференції з питань відновлення України у швейцарському місті Лугано, повідомляє кореспондент Укрінформу.

    «Наразі ми зосереджені на удосконаленні експортних можливостей, зокрема портів на Дунаї. Якщо в березні через них було відвантажено 400 тис. т, то зараз ця цифра сягає 1,5 млн тонн. І, я думаю, вона буде і надалі рости. І це ми досягли з обмеженими інвестиціями. Для збільшення пропускної можливості ми розробили програму з модернізації портів на Дунаї», - повідомив міністр.

    За словами Кубракова, програма з розбудови річкових шляхів вантажних перевезень включатиме чотири компоненти та потребуватиме 200 млн доларів інвестицій.

    По-перше, йдеться про подальшу імплементацію проекту з навігації «Дунай — Чорне море» та роботи з поглиблення дна портів Рені та Ізмаїл. По-друге, Україні потрібно модернізувати існуючі судна, а згодом і розпочати будівництво нового навігаційного флоту.

    «Наразі транспортування здійснюється суднами, яким понад 20 років. Вони потребують модернізації. Ми розуміємо, що нам потрібно використовувати кораблі більшої потужності. Ми працюємо над тим, щоби збільшити парк існуючих суден», - наголосив Кубраков.

    Третім компонентом програми розвитку вантажоперевезень Дунаєм має стати безпосередньо модернізація портів Ізмаїл, Рені, Устьдунайськ для збільшення їхньої пропускної можливості.

    «Порти Дунаю вже демонструють фантастичні результати, але ми плануємо збільшити їхню потужність до 25 млн тонн вантажів на рік», — сказав міністр.

    Нарешті, за його словами, потрібно створити умови для безперешкодного сполучення між портами залізничними шляхами, в тому числі побудувати з ними пряме залізничне сполучення.

    «Ми хочемо збільшити потужності залізниці Ізмаїл-Рені, що зробить нас ще більш ефективними», - зазначив Кубраков.

    ІЦ УАК за матеріалами Укрінформ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • Порти на Дунаї збільшили відвантаження експортного зерна в 1,6 разу у травні
  • Держава залучає 40 млн доларів інвестицій в Чорноморський порт
  • Частину коштів від концесій портів направлять на їх модернізацію, – Мінінфраструктури
  • Сьогодні немає передумов для обмеження експорту зерна – міністр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков


Модернізація дунайських портів потребує $200 мільйонів - Кубраков

Проекти зі збільшення пропускної спроможності портів на Дунаї потребують до 200 млн доларів інвестицій. Їхня модернізація дозволить збільшити потужності до 25 млн тонн вантажів на рік.

Про це сказав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков під час виступу на Конференції з питань відновлення України у швейцарському місті Лугано, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Наразі ми зосереджені на удосконаленні експортних можливостей, зокрема портів на Дунаї. Якщо в березні через них було відвантажено 400 тис. т, то зараз ця цифра сягає 1,5 млн тонн. І, я думаю, вона буде і надалі рости. І це ми досягли з обмеженими інвестиціями. Для збільшення пропускної можливості ми розробили програму з модернізації портів на Дунаї», - повідомив міністр.

За словами Кубракова, програма з розбудови річкових шляхів вантажних перевезень включатиме чотири компоненти та потребуватиме 200 млн доларів інвестицій.

По-перше, йдеться про подальшу імплементацію проекту з навігації «Дунай — Чорне море» та роботи з поглиблення дна портів Рені та Ізмаїл. По-друге, Україні потрібно модернізувати існуючі судна, а згодом і розпочати будівництво нового навігаційного флоту.

«Наразі транспортування здійснюється суднами, яким понад 20 років. Вони потребують модернізації. Ми розуміємо, що нам потрібно використовувати кораблі більшої потужності. Ми працюємо над тим, щоби збільшити парк існуючих суден», - наголосив Кубраков.

Третім компонентом програми розвитку вантажоперевезень Дунаєм має стати безпосередньо модернізація портів Ізмаїл, Рені, Устьдунайськ для збільшення їхньої пропускної можливості.

«Порти Дунаю вже демонструють фантастичні результати, але ми плануємо збільшити їхню потужність до 25 млн тонн вантажів на рік», — сказав міністр.

Нарешті, за його словами, потрібно створити умови для безперешкодного сполучення між портами залізничними шляхами, в тому числі побудувати з ними пряме залізничне сполучення.

«Ми хочемо збільшити потужності залізниці Ізмаїл-Рені, що зробить нас ще більш ефективними», - зазначив Кубраков.

ІЦ УАК за матеріалами Укрінформ

agroconf.org





Схожі новини
  • Мінінфраструктури підтримало підвищення тарифів Укрзалізниці на 70% на всі групи вантажів
  • Порти на Дунаї збільшили відвантаження експортного зерна в 1,6 разу у травні
  • Держава залучає 40 млн доларів інвестицій в Чорноморський порт
  • Частину коштів від концесій портів направлять на їх модернізацію, – Мінінфраструктури
  • Сьогодні немає передумов для обмеження експорту зерна – міністр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.