Аграрний тиждень. Україна
» » З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп
» » З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп

    З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп


    З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп

    Перший тестовий корабель з українським зерном вийде з порту Одеси наступного тижня, 14 липня. Про це повідомив народний депутат з групи "Партія "За майбутнє" Анатолій Урбанський в ефірі телеканалу "Рада".

    "Я зараз знаходжуся у своєму окрузі, який безпосередньо розташований в Ізмаїльському районі, де розташовані порти Ізмаїл, Рені та Вилкове. І кожного дня я зустрічаюся з трейдерськими компаніями, які дуже чекають на відкриття "Великої Одеси", що значно покращить логістичні ланцюги для експорту нашого зерна. Що стосується перемовин, які зараз проходять на державному рівні між Україною і Туреччиною – я чув, що на наступному тижні, приблизно 14 липня з порту Одеси зможе вийти один тестовий пароплав. І далі будемо дивитись, як це відбудеться. Ми всі маємо надію, що все пройде успішно, й тоді з кожним днем пароплавів буде виходити все більше і більше.

    Річ у тому, що "велика Одеса" дуже потужна, вона забере десь приблизно 70% врожаю. Але ми тимчасово втратили Маріуполь, Бердянськ, Херсон, також не працює порт у Миколаєві. Нам потрібно компенсувати цей вантажообіг за допомогою річкових шляхів. І тут ми маємо ще одну велику проблему. Це канал Суліна, який з’єднує річку Дунай з Чорним морем і який проходить через Румунію. Там дуже велика черга, наразі більше ніж 100 суден-зерновозів стоять і чекають проведення через Сулінський морський канал. Але наше Міністерство інфраструктури розв'язує це питання, і я дуже вдячний за це і пану міністру Кубракову, і заступнику міністра пану Васькову, які кожного дня на зв’язку зі своїми колегами з Румунії. Якщо вдасться розблокувати морські шляхи, то ми зможемо збільшити вантажообіг до рівня минулого року", - розповів Анатолій Урбанський.

    Крім того, як зазначив народний депутат, є ймовірність створення військового конвою, який супроводжуватиме зерновози до портів Туреччини.

    "Щодо гарантування безпеки для морських шляхів – такий світовий досвід існує. Якщо пам’ятаєте, були напади сомалійських піратів в районі острова Сокотра, на виході з Червоного моря до Індійського океану. Це була величезна проблема, тому на міждержавному рівні було прийнято рішення про створення військового конвою, в якому також брав участь український фрегат "Гетьман Сагайдачний". Скоріше за все, росія погодиться на такий конвой, якщо він буде виключно з боку Туреччини, з якою у неї дружні стосунки. Разом із тим серед трейдерів ходять чутки, що Туреччина хоче брати 20% від світової ціни на той товар, який буде знаходитись на наших торговельних судах. Конвой буде супроводжувати кораблі до турецьких портів, де зерно буде розвантажуватись і вже далі прямувати до інших країн. Тобто це додаткова вартість. Наскільки я знаю, на це навряд чи погодяться українські власники зерна", - зазначив Анатолій Урбанський.

    ІЦ УАК за матеріалами УНІАН

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Перше судно з українським зерном завантажили для експорту в порту Румунії
  • В Мінінфраструктури анонсували чергові концесійні конкурси у морпортах
  • В портах України знизились закупівельні ціни на кукурудзу
  • Українськими морпортами відновлено експорт ячменю
  • Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп


З порту Одеси до Туреччини попливе перший зерновоз за час повномасштабної війни - нардеп

Перший тестовий корабель з українським зерном вийде з порту Одеси наступного тижня, 14 липня. Про це повідомив народний депутат з групи "Партія "За майбутнє" Анатолій Урбанський в ефірі телеканалу "Рада".

"Я зараз знаходжуся у своєму окрузі, який безпосередньо розташований в Ізмаїльському районі, де розташовані порти Ізмаїл, Рені та Вилкове. І кожного дня я зустрічаюся з трейдерськими компаніями, які дуже чекають на відкриття "Великої Одеси", що значно покращить логістичні ланцюги для експорту нашого зерна. Що стосується перемовин, які зараз проходять на державному рівні між Україною і Туреччиною – я чув, що на наступному тижні, приблизно 14 липня з порту Одеси зможе вийти один тестовий пароплав. І далі будемо дивитись, як це відбудеться. Ми всі маємо надію, що все пройде успішно, й тоді з кожним днем пароплавів буде виходити все більше і більше.

Річ у тому, що "велика Одеса" дуже потужна, вона забере десь приблизно 70% врожаю. Але ми тимчасово втратили Маріуполь, Бердянськ, Херсон, також не працює порт у Миколаєві. Нам потрібно компенсувати цей вантажообіг за допомогою річкових шляхів. І тут ми маємо ще одну велику проблему. Це канал Суліна, який з’єднує річку Дунай з Чорним морем і який проходить через Румунію. Там дуже велика черга, наразі більше ніж 100 суден-зерновозів стоять і чекають проведення через Сулінський морський канал. Але наше Міністерство інфраструктури розв'язує це питання, і я дуже вдячний за це і пану міністру Кубракову, і заступнику міністра пану Васькову, які кожного дня на зв’язку зі своїми колегами з Румунії. Якщо вдасться розблокувати морські шляхи, то ми зможемо збільшити вантажообіг до рівня минулого року", - розповів Анатолій Урбанський.

Крім того, як зазначив народний депутат, є ймовірність створення військового конвою, який супроводжуватиме зерновози до портів Туреччини.

"Щодо гарантування безпеки для морських шляхів – такий світовий досвід існує. Якщо пам’ятаєте, були напади сомалійських піратів в районі острова Сокотра, на виході з Червоного моря до Індійського океану. Це була величезна проблема, тому на міждержавному рівні було прийнято рішення про створення військового конвою, в якому також брав участь український фрегат "Гетьман Сагайдачний". Скоріше за все, росія погодиться на такий конвой, якщо він буде виключно з боку Туреччини, з якою у неї дружні стосунки. Разом із тим серед трейдерів ходять чутки, що Туреччина хоче брати 20% від світової ціни на той товар, який буде знаходитись на наших торговельних судах. Конвой буде супроводжувати кораблі до турецьких портів, де зерно буде розвантажуватись і вже далі прямувати до інших країн. Тобто це додаткова вартість. Наскільки я знаю, на це навряд чи погодяться українські власники зерна", - зазначив Анатолій Урбанський.

ІЦ УАК за матеріалами УНІАН

agroconf.org





Схожі новини
  • Перше судно з українським зерном завантажили для експорту в порту Румунії
  • В Мінінфраструктури анонсували чергові концесійні конкурси у морпортах
  • В портах України знизились закупівельні ціни на кукурудзу
  • Українськими морпортами відновлено експорт ячменю
  • Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.