Аграрний тиждень. Україна
» » Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України
» » Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України

    Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України


    Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України

    Котрина Дзікарайте, комунікаційний партнер Литовської залізниці (LTG), стверджує, що Україна залишається і стає все більш важливим ринком для Литви. За її словами, клієнти з України вже встигли оцінити послуги, що надаються компанією LTG Cargo Ukraine, тому спостерігається збільшення запитів щодо перевезення сільськогосподарської продукції.

    «Враховуючи значне зростання потреби бізнес-замовників з України у перевезенні зерна та інших вантажів з країни, LTG Cargo Ukraine відновила свою діяльність в Україні у червні. На сьогоднішній день до морського порту Клайпеда вже дісталися 17 поїздів з близько 23 тисячами тонн сільськогосподарської продукції з України», – сказала К. Дзікарайте.

    Вона також розповіла, що компанія LTG Cargo почала перевозити нафтопродукти, призначені для українського ринку, між терміналами Mockava, розташованими в Литві, і Фракією, розташованими в Польщі.

    "Крім того, минулого тижня з морського порту Клайпеда в Україну вирушив перший поїзд з литовською продукцією. Чотирнадцять завантажених 30-футових контейнерів завантажені картоном. Поїзд вже прибув в Україну. Очікується, що в найближчі місяці асортимент вантажів, що перевозяться, обсяги та географія вантажоперевезень розширяться", - зазначила представник LTG.

    Котрина Дзікарайте виділила як найбільшу проблему відсутність локомотивів і вагонів, необхідних для різних залізничних колій в регіоні. За її словами, хоча поки що технологічні аспекти маршруту з України до Литви через Польщу все ще складні, але компанія активно їх вирішує.

    "За наявних умов, без залучення інвестицій і вжиття додаткових заходів щодо зняття технічних обмежень, пов'язаних зокрема з залізничною інфраструктурою Польщі, з України через Польщу до Литви можна перевозити один поїзд з сільськогосподарською продукцією на день до Польщі, а далі - до порту Клайпеда. При розрахунку річного обсягу це становило б близько 500 тис. тонн", - сказала комунікаційний партнер литовської компанії.

    ТОВ «ЛТГ Карго Україна» на 100% належить литовській залізничній вантажній компанії AB LTG Cargo, яка входить до складу литовської державної компанії AB Lietuvos Geležinkeliai та займає 10-е місце в Європейському Союзі за обсягами вантажоперевезень. Компанія розпочала свою діяльність в Україні у 2020 році.

    Варто нагадати, що з кінця травня зерно та інша сільськогосподарська продукція з України регулярно перевозиться до Литви. Мета – перевезти хоча б частину зерна з України через Клайпедський порт, вивезення якого зупинилося через російські військові дії та блокаду портів в Україні.

    В середині червня LTG Cargo Ukraine, дочірня компанія вантажно-транспортної компанії LTG Cargo, відновила роботу в Україні. Таке рішення було прийнято з урахуванням значного зростання потреби бізнес-замовників з України в перевезенні зерна та інших вантажів із країни, йдеться в повідомленні Литовської залізниці.

    Нагадаємо, LTG Cargo, вантажно-транспортна компанія групи Литовських залізниць (LTG), посилює співпрацю з українськими замовниками та почала перевозити нафтопродукти в липні. Компанія планує транспортувати цю продукцію в Україну 2-3 рази на тиждень. Очікується, що міжнародні перевезення в обхід Білорусі до кінця літа сягнуть до 30 тис. тонн на місяць.

    ІЦ УАК за матеріалами LRT.lt

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Литва почала залізничні перевезення пального для України в обхід Білорусі
  • Німеччина веде перемовини з УЗ про запуск «‎зернового моста» з України
  • Логістика експорту української кукурудзи зміниться
  • Термінал MV Cargo в порту "Південний" відвантажив понад 50 тис. тонн пшениці в Індонезію
  • У порту "Південний" офіційно відкрили зерновий термінал MV Cargo

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України


Морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. тонн сільськогосподарської продукції з України

Котрина Дзікарайте, комунікаційний партнер Литовської залізниці (LTG), стверджує, що Україна залишається і стає все більш важливим ринком для Литви. За її словами, клієнти з України вже встигли оцінити послуги, що надаються компанією LTG Cargo Ukraine, тому спостерігається збільшення запитів щодо перевезення сільськогосподарської продукції.

«Враховуючи значне зростання потреби бізнес-замовників з України у перевезенні зерна та інших вантажів з країни, LTG Cargo Ukraine відновила свою діяльність в Україні у червні. На сьогоднішній день до морського порту Клайпеда вже дісталися 17 поїздів з близько 23 тисячами тонн сільськогосподарської продукції з України», – сказала К. Дзікарайте.

Вона також розповіла, що компанія LTG Cargo почала перевозити нафтопродукти, призначені для українського ринку, між терміналами Mockava, розташованими в Литві, і Фракією, розташованими в Польщі.

"Крім того, минулого тижня з морського порту Клайпеда в Україну вирушив перший поїзд з литовською продукцією. Чотирнадцять завантажених 30-футових контейнерів завантажені картоном. Поїзд вже прибув в Україну. Очікується, що в найближчі місяці асортимент вантажів, що перевозяться, обсяги та географія вантажоперевезень розширяться", - зазначила представник LTG.

Котрина Дзікарайте виділила як найбільшу проблему відсутність локомотивів і вагонів, необхідних для різних залізничних колій в регіоні. За її словами, хоча поки що технологічні аспекти маршруту з України до Литви через Польщу все ще складні, але компанія активно їх вирішує.

"За наявних умов, без залучення інвестицій і вжиття додаткових заходів щодо зняття технічних обмежень, пов'язаних зокрема з залізничною інфраструктурою Польщі, з України через Польщу до Литви можна перевозити один поїзд з сільськогосподарською продукцією на день до Польщі, а далі - до порту Клайпеда. При розрахунку річного обсягу це становило б близько 500 тис. тонн", - сказала комунікаційний партнер литовської компанії.

ТОВ «ЛТГ Карго Україна» на 100% належить литовській залізничній вантажній компанії AB LTG Cargo, яка входить до складу литовської державної компанії AB Lietuvos Geležinkeliai та займає 10-е місце в Європейському Союзі за обсягами вантажоперевезень. Компанія розпочала свою діяльність в Україні у 2020 році.

Варто нагадати, що з кінця травня зерно та інша сільськогосподарська продукція з України регулярно перевозиться до Литви. Мета – перевезти хоча б частину зерна з України через Клайпедський порт, вивезення якого зупинилося через російські військові дії та блокаду портів в Україні.

В середині червня LTG Cargo Ukraine, дочірня компанія вантажно-транспортної компанії LTG Cargo, відновила роботу в Україні. Таке рішення було прийнято з урахуванням значного зростання потреби бізнес-замовників з України в перевезенні зерна та інших вантажів із країни, йдеться в повідомленні Литовської залізниці.

Нагадаємо, LTG Cargo, вантажно-транспортна компанія групи Литовських залізниць (LTG), посилює співпрацю з українськими замовниками та почала перевозити нафтопродукти в липні. Компанія планує транспортувати цю продукцію в Україну 2-3 рази на тиждень. Очікується, що міжнародні перевезення в обхід Білорусі до кінця літа сягнуть до 30 тис. тонн на місяць.

ІЦ УАК за матеріалами LRT.lt

agroconf.org





Схожі новини
  • Литва почала залізничні перевезення пального для України в обхід Білорусі
  • Німеччина веде перемовини з УЗ про запуск «‎зернового моста» з України
  • Логістика експорту української кукурудзи зміниться
  • Термінал MV Cargo в порту "Південний" відвантажив понад 50 тис. тонн пшениці в Індонезію
  • У порту "Південний" офіційно відкрили зерновий термінал MV Cargo

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.