Котрина Дзікарайте, комунікаційний партнер Литовської залізниці (LTG), стверджує, що Україна залишається і стає все більш важливим ринком для Литви. За її словами, клієнти з України вже встигли оцінити послуги, що надаються компанією LTG Cargo Ukraine, тому спостерігається збільшення запитів щодо перевезення сільськогосподарської продукції.
«Враховуючи значне зростання потреби бізнес-замовників з України у перевезенні зерна та інших вантажів з країни, LTG Cargo Ukraine відновила свою діяльність в Україні у червні. На сьогоднішній день до морського порту Клайпеда вже дісталися 17 поїздів з близько 23 тисячами тонн сільськогосподарської продукції з України», – сказала К. Дзікарайте.
Вона також розповіла, що компанія LTG Cargo почала перевозити нафтопродукти, призначені для українського ринку, між терміналами Mockava, розташованими в Литві, і Фракією, розташованими в Польщі.
"Крім того, минулого тижня з морського порту Клайпеда в Україну вирушив перший поїзд з литовською продукцією. Чотирнадцять завантажених 30-футових контейнерів завантажені картоном. Поїзд вже прибув в Україну. Очікується, що в найближчі місяці асортимент вантажів, що перевозяться, обсяги та географія вантажоперевезень розширяться", - зазначила представник LTG.
Котрина Дзікарайте виділила як найбільшу проблему відсутність локомотивів і вагонів, необхідних для різних залізничних колій в регіоні. За її словами, хоча поки що технологічні аспекти маршруту з України до Литви через Польщу все ще складні, але компанія активно їх вирішує.
"За наявних умов, без залучення інвестицій і вжиття додаткових заходів щодо зняття технічних обмежень, пов'язаних зокрема з залізничною інфраструктурою Польщі, з України через Польщу до Литви можна перевозити один поїзд з сільськогосподарською продукцією на день до Польщі, а далі - до порту Клайпеда. При розрахунку річного обсягу це становило б близько 500 тис. тонн", - сказала комунікаційний партнер литовської компанії.
ТОВ «ЛТГ Карго Україна» на 100% належить литовській залізничній вантажній компанії AB LTG Cargo, яка входить до складу литовської державної компанії AB Lietuvos Geležinkeliai та займає 10-е місце в Європейському Союзі за обсягами вантажоперевезень. Компанія розпочала свою діяльність в Україні у 2020 році.
Варто нагадати, що з кінця травня зерно та інша сільськогосподарська продукція з України регулярно перевозиться до Литви. Мета – перевезти хоча б частину зерна з України через Клайпедський порт, вивезення якого зупинилося через російські військові дії та блокаду портів в Україні.
В середині червня LTG Cargo Ukraine, дочірня компанія вантажно-транспортної компанії LTG Cargo, відновила роботу в Україні. Таке рішення було прийнято з урахуванням значного зростання потреби бізнес-замовників з України в перевезенні зерна та інших вантажів із країни, йдеться в повідомленні Литовської залізниці.
Нагадаємо, LTG Cargo, вантажно-транспортна компанія групи Литовських залізниць (LTG), посилює співпрацю з українськими замовниками та почала перевозити нафтопродукти в липні. Компанія планує транспортувати цю продукцію в Україну 2-3 рази на тиждень. Очікується, що міжнародні перевезення в обхід Білорусі до кінця літа сягнуть до 30 тис. тонн на місяць.
ІЦ УАК за матеріалами LRT.lt
agroconf.org
Подальший розвиток АПК потребує створення інноваційних технологій виробництва, післязбиральної обробки та зберігання
Докладніше