Аграрний тиждень. Україна
» » Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею
» » Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею

    Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею


    Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею

    На державному кордоні з країнами-членами ЄС, а особливо – на польській ділянці, відзначено суттєве накопичення черг автотранспортних засобів в обох напрямках. Про це повідомляє Держмитслужба.

    Основними чинниками виникнення черг є:



    вимушене переспрямування експортних потоків (зокрема, зернових культур) та імпорту паливо-мастильних матеріалів з морських портів;



    гостра необхідність ввезення до України гуманітарної групи товарів;



    міграційні процеси в умовах воєнного стану.

    Завдяки зусиллям Держприкордонслужби, Держмитслужби, обласних військових адміністрацій та інших задіяних у цьому процесі органів (у тому числі сусідніх країн) вдалося забезпечити пропускні операції у показниках, що значно перевищують проєктні для кожного з пунктів пропуску. Водночас слід констатувати, що можливості з подальшої інтенсифікації пропускних операцій у межах існуючої прикордонної інфраструктури вичерпані, що об’єктивно вимагає пошуку нових неординарних рішень.

    Відтак у ході двосторонніх зустрічей між представниками митних служб, відповідних міністерств України та Польщі було погоджено, що рух транспортних засобів повною масою до 7,5 тонн повинен скеровуватись на менші пункти пропуску, тобто «Устилуг-Зосин», «Грушів-Будомеж», «Смільниця-Кросценко», «Угринів-Долгобичув».

    Сторони домовилися, що пілотний проєкт зі зміни організації руху транспорту триватиме з 1 вересня до 30 листопада 2022 року на всіх пунктах пропуску українсько-польського кордону і полягатиме в обмеженні руху транспортних засобів повною масою до 7,5 тонн у пунктах пропуску:



    «Рава-Руська – Хребенне»;



    «Краківець – Корчова»;



    «Шегині - Медика»;



    «Ягодин – Дорогуск».

    Пілотний проєкт, що спрямований на мінімізацію черг із транспортних засобів, передбачає тимчасову зміну категорій пунктів пропуску українсько-польської ділянки кордону (4 пункти пропуску - до 7,5 т і 4 пункти пропуску - понад 7,5 т).

    За його результатами буде ухвалено рішення щодо необхідності впровадження такого порядку організації руху транспортних засобів на українсько-польському кордоні на постійній основі.


    ІЦ УАК за матеріалами Дія.Бізнес

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів
  • Уряд закрив ще 10 пунтів пропуску на кордоні
  • ЄС спрощує правила перевезення товарів між країнами
  • Закриття кордонів через коронавірус не вплине на міжнародні вантажні перевезення
  • УЗА вимагає в уряду не допустити зупинки експорту зернових з України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею


Зміни в організації руху транспорту на кордоні з Польщею

На державному кордоні з країнами-членами ЄС, а особливо – на польській ділянці, відзначено суттєве накопичення черг автотранспортних засобів в обох напрямках. Про це повідомляє Держмитслужба.

Основними чинниками виникнення черг є:



вимушене переспрямування експортних потоків (зокрема, зернових культур) та імпорту паливо-мастильних матеріалів з морських портів;



гостра необхідність ввезення до України гуманітарної групи товарів;



міграційні процеси в умовах воєнного стану.

Завдяки зусиллям Держприкордонслужби, Держмитслужби, обласних військових адміністрацій та інших задіяних у цьому процесі органів (у тому числі сусідніх країн) вдалося забезпечити пропускні операції у показниках, що значно перевищують проєктні для кожного з пунктів пропуску. Водночас слід констатувати, що можливості з подальшої інтенсифікації пропускних операцій у межах існуючої прикордонної інфраструктури вичерпані, що об’єктивно вимагає пошуку нових неординарних рішень.

Відтак у ході двосторонніх зустрічей між представниками митних служб, відповідних міністерств України та Польщі було погоджено, що рух транспортних засобів повною масою до 7,5 тонн повинен скеровуватись на менші пункти пропуску, тобто «Устилуг-Зосин», «Грушів-Будомеж», «Смільниця-Кросценко», «Угринів-Долгобичув».

Сторони домовилися, що пілотний проєкт зі зміни організації руху транспорту триватиме з 1 вересня до 30 листопада 2022 року на всіх пунктах пропуску українсько-польського кордону і полягатиме в обмеженні руху транспортних засобів повною масою до 7,5 тонн у пунктах пропуску:



«Рава-Руська – Хребенне»;



«Краківець – Корчова»;



«Шегині - Медика»;



«Ягодин – Дорогуск».

Пілотний проєкт, що спрямований на мінімізацію черг із транспортних засобів, передбачає тимчасову зміну категорій пунктів пропуску українсько-польської ділянки кордону (4 пункти пропуску - до 7,5 т і 4 пункти пропуску - понад 7,5 т).

За його результатами буде ухвалено рішення щодо необхідності впровадження такого порядку організації руху транспортних засобів на українсько-польському кордоні на постійній основі.


ІЦ УАК за матеріалами Дія.Бізнес

agroconf.org





Схожі новини
  • У PKP розповіли про можливості покращення перевезень українських вантажів
  • Уряд закрив ще 10 пунтів пропуску на кордоні
  • ЄС спрощує правила перевезення товарів між країнами
  • Закриття кордонів через коронавірус не вплине на міжнародні вантажні перевезення
  • УЗА вимагає в уряду не допустити зупинки експорту зернових з України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.