«Впровадження електронної черги для обробки суден у портах Великої Одеси створить прозоріші та комфортніші умови для бізнесу», - Олексій Востріков.
25 жовтня в апараті управління ДП "Адміністрація морських портів України" відбулась робоча нарада топ-менеджменту ДП "АМПУ" з представниками портової галузі. В ході якої фахівці ДП "АМПУ" презентували алгоритм тижневого планування обробки суден зокрема була презентована електронна черга на підхід та обробку суден, що прямують до портів Великої Одеси зерновим коридором.
"Діджиталізація портових процесів є одним із ключових завдань ДП «АМПУ». Впровадження електронної черги для обробки суден у портах Великої Одеси – черговий крок до створення більш прозорих та комфортних умов для бізнесу", - прокоментував Олексій Востріков, керівник підприємства.
Подібна технологія була раніше впроваджена та показала свою ефективність у Дунайських портах.
"Однак, на відміну від Сулинського каналу, де електронна черга не змінюється, тут допустимі зміни, пов'язані з технічними нюансами, такими як неготовність судна до огляду тощо. Проте з кожної такої нагоди в електронній черзі навпроти судна будуть вказані об'єктивні причини такої перестановки", - зазначив О. Востріков.
З сьогодення електронна черга публікується на офіційному сайті ДП «АМПУ».
Ознайомитись можна тут:
https://www.uspa.gov.ua/project/zvit-zerno
Як повідомлялось раніше, росія свідомо затримує повноцінну реалізацію «Зернової ініціативи» та блокує проведення інспекції в Босфорі. У зв'язку з цим порти працюють останніми днями тільки на 25-30% своїх можливостей.
Крім того, АМПУ повідомила, що Порт Ізмаїл - один з найбільших та найсучасніших українських портів на Дунаї, вчора (26 жовтня) відзначав 209-ту річницю з моменту свого заснування.
ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки АМПУ
agroconf.org